|

در فصل بهار چه رنگی بپوشیم تا جذاب به نظر برسیم؟/ پالت رنگی ترند بهار ۱۴۰۳

بهار فصل رویش و رشد است و چه راهی بهتر از به روز رسانی کمد لباس خود با پالت رنگی بهاری که رنگ پوست منحصر به فرد شما را تکمیل می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهار، پاییز، تابستان و زمستان؛ هر کدام از این فصل‌ها پالت رنگی خاص خود را دارند و شما می‌توانید با الهام از این فصول و رنگ‌های موجود در طبیعت پالت رنگی خودتان را بسازید. بهار فصل رویش و رشد است و چه راهی بهتر از به روز رسانی کمد لباس خود با پالت رنگی بهاری که رنگ پوست منحصر به فرد شما را تکمیل می‌کند؛ سایه‌های مختلفی وجود دارد که زیبایی طبیعی شما را افزایش می‌دهد تنها باید آن را بشناسید و بر اساس دانسته‌های خود اقدام به تهیه لباس‌هایی کنید که جنس و رنگ آن متناسب با بهار است و البته بر تن شما هم خوش می‌نشیند.

2

وارد دنیای رنگ‌های پاستیلی شوید

مثل همیشه رنگ‌های پاستیلی بهترین گزینه برای فصل بهار هستند و جذابیتی کلاسیک، سبک و تازه را به کمد لباس شما می‌آورند. در این فصل، رنگ‌های بنفش، یاسی، زرد روشن و آبی آسمانی را خواهید دید. یاسی و آبی آسمانی که اغلب با ظاهری خنثی همراه می‌شوند، رنگ‌های لطیفی را ارائه می‌دهند. 

236514_243

تنها رنگی که قرن‌هاست شماره یک دنیای مد است

در کنار رنگ‌های پاستلی، رنگ سفید نیز از ملزومات لباس‌های بهاری است؛ سفید واقعاً بهترین رنگ مقاوم در برابر مد است و البته بهترین گزینه برای بهار. در این فصل، ما شاهد بسیاری از ظاهرهای سفید تک رنگ هستیم که پارچه‌های توری و شفاف را لایه بندی می‌کنند.

7

بژ؛ رنگی ایده‌آل برای شیک پوشان بهاری

علاوه بر رنگ سفید، رنگ‌های کرم و بژ برای فصل بهار بسیار مناسب هستند؛ به خصوص برای ظاهری زیبا یا در تضاد ظریف با مشکی. رنگ‌های شنی روشن و رنگ‌های بژ همیشه در بهار کار می‌کنند! آنها گرما و نور را به ظاهر ما می‌آورند و به عنوان پایه‌ای ایده آل برای لباس‌های شیک و پیچیده عمل می‌کنند.

2

آبی سلطنتی؛ رنگی برای تمام فصول

علاوه‌بر پاستیل‌های روشن، رنگ‌های آبی تیره و پررنگ مانند آبی سلطنتی و آبی سرمه‌ای برای فصل بهار بسیار مناسب هستند. در حالی که رنگ‌های روشن برای بهار سنت هستند، بسیاری از طراحان با این این رنگ تیره و عمیق مسیر مخالف را طی می‌کنند. بهترین بخش این است که اینها رنگ‌هایی هستند که می‌توانید بدون زحمت به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید.

5

بهار، رنگ‌هایی با تناژ گرم را در آغوش می‌کشد

قرمز مایل به قهوه‌ای، شرابی و رنگ‌های شکلاتی و قهوه‌ای معمولا جزو رنگ‌هایی است که در فصول سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما این رنگ‌ها را در بهار هم می‌توان به تن کرد و با ترکیب اکسسوری جذابیت را بیشتر کرد. در حقیقت قرمز و قهوه‌ای و شکلاتی رنگ‌هایی فراتر از تمام فصول هستند و بهترین رنگ انتقالی به بهار به شمار می‌روند.

8

با سایه‌های خاکستری شگفتی بیافرینید

خاکستری یک رنگ عالی برای پوشیدن در فصل بهار و جایگزینی عالی برای مشکی است. ترفند ایجاد یک ظاهر طراحی شده به این رنگ، بازی کردن با طرح‌های رنگی آن در سایه روشن های مختلف است. ترکیب آن به سفید زیبایی می‌آفریند و استایل شما را شگفت‌انگیز خواهد کرد.

3

مد ماندگار و جاودانه لزوماً به معنای پوشیدن فقط رنگ‌های خنثی نیست. همانطور که ما رنگ‌های خنثی را دوست داریم، پس از مدتی ممکن است یکنواخت و کدر شوند. در حالی که رنگ‌های بیشتری را به ظاهر بهاری خود اضافه می‌کنید، مطمئن شوید که رنگ‌های ترند شما دارای پتانسیل مد شدن همیشه هستند.

6

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها