|

ایده تیپ دانشجویی برای ورودی 1403 / استایل دخترانه ای که قدیمیا رو به حسادت میندازه

استایل دانشجویی از دست تیپ هایی محسوب میشه که اگه به درستی انجام بشه خیلی میتونه جذاب باشه و در اینجا انواعش رو یاد می گیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نزدیک باز شدن دانشگاه ها برای ترم جدید هستیم و خیلی از افراد ورودی جدید هستن و دلشون میخواد تا با استایلی جذاب اما مناسب به مرحله جدید زندگیشون وارد بشن. خب خیلی از دختران استرسی ندارن و میدونن چی بپوشن اما خیلی ها هم نمیدونن چی بهتره بپوشن و چجوری استایل کنن مناسب تره، به همین دلیل به دنبال ایده گیری هستند. البته که این مسئله تنها مختص ورودی های جدید نیست و کلا دانشجوهای خانم به دلیل اینکه رو ظاهرشون حساسن و خب دلشون میخواد هم جذابیت لازمه رو داشته باشند و هم مناسب این فضا استایل کنند، از تیپ های مختلف ایده می گیرند و در ظاهر خودشون استفاده می کنند. چرا که استایل دانشجویی اینجوریه که شما هم میتونی هرچی دوست داشته بپوشی و فرم نداره، و هم اینکه باید جوری بپوشی که هم از حراست رد بشید هم با مقنعه خوشتیپ بشی. در اینجا ما میخوایم به این مطلب برسیم و با ترکیبات لباسی مختلف آشنا شده و از طرفی هم جزئیات استایل کردن دانشجویی رو یاد بگیریم. پس با ما همراه باشید.

تیپ دانشجویی

ویژگی های استایل دانشجویی 

قبل از هرچیز باید بدونیم لباسی خانوم دانشجو خوبه که علاوه بر زیبایی و سایز مناسبی که داره، نرم و راحت هم باشه چرا که شما قراره ساعت ها این لباس ها تنتون بمونه! استفاده از الیاف طبیعی در دوخت و کیفیت بالای لباس میتونه در این مسیر کمک کننده باشه. لباس شما نباید بیش از اندازه باز یا مجلسی باشه و از سویی هم شستشو و خشک کردن راحتی باید داشته باشه.

تیپ دانشجویی

به سایز لباستون دقت کنید

استفاده از لباس هایی که خیلی تنگ، جذب و یا بیش از حد گشاد باشند برای استایل دانشجویی چندان مناسب نیست. چرا که چنین پوشش هایی میتونن شما رو نامرتب نشون بدن و حتی انگشت نما کنند. پس قبل از هر چیز به سایز مناسب لباستون برای دانشگاه دقت داشته باشید.

تیپ دانشجویی

در انتخاب آیتم اصلی استایل‌تان وقت بیشتری بگذارید.

منظور از آیتم اصلی لباس دقیقا اون لباسی هستش که شما باقی لباس ها رو باهاش ست و هماهنگ می کند. اگر این آیتم رو به درستی انتخاب کرده باشید، بی شک انتخاب بقیه موراد هم براتون ساده و آسون خواهد شد.

اما به نظر شما کدوم بخش از ظاهر ما اون آیتم تصلیه هستش؟ در واقع بهترین انتخاب، اون آیتمی هستش که بولد ترین و بیشترین قسمت استایل ما رو در بر میگیره. برای یک خانوم به خصوص در دانشگاه اولین جایی که خیلی مهم میشه مانتو هستش که خب شما بعدش میتونید بقیه بخش ها مثل کیف و کفش و شلوار و اکسسوری و غیره رو با مانتو ست نمایید. 

یادتون نره که ست زدن لباس تو یه تیپ دانشجویی جذاب اهمیت زیادی داره. به همین دلیل یکی از بهترین فکر ها اینه که این آیتم اصلیه رو به رنگ خنثی انتخاب کنید تا سایر موارد هم به خوبی هماهنگ و ست سازی بشن.

تیپ دانشجویی

یک استایل دانشجویی شیک، استایلی نیمه رسمیه

دانشگاه یه فضای فرهنگیه و محیطش هم نه اوقدر خودمونیه ک بتونید از استایل راحتی استفاده کنید و نه اونقدر رسمیه که مجلسی و یا خیلی رسمی بگوشید. بهتره که تو انتخاب نوع پوششی که دارید تعادل رو برقرار کنید. مثلا تو یه استایل دانشجویی دخترونه بهتره که از کفش پاشنه دار صرفه نظر کرده و به جاش از کفش های اسپرت و کتونی کمک بگیرید. اگر هم دلتون میخواد قدتون بلد تر دیده بشه میتونید برید سراغ کتونی لژدار.

تیپ دانشجویی

تحول استایل دانشجویی با استفاده از اکسسوری‌ های ارزان و زیبا

دانشگاه مثل مدرسه نیست و قوانین بسیار ازاد تری داره. شاید شما یک فرد ساده پسند نباشید و یا اینکه مینیمال دوست باشی. در این شرایط میتونی از اکسسوری ها کمک بگیرید و متناسب با خواسته و سلیقه ای که دارید اکسسوری هو را انتخاب کنید. شما میتونید با اضافه کردن چند تکه اکسسوری ، استایلی متفاوت و شیک تحویل بگیرید. مثلا میتونید یک یا چند پیکسل جذاب به کوله پشتی تون اضافه کنید و یا اینکه با شال دور گردن از مشکی بودن مقنعه کم کنید و استفاده از آیتم هایی مثل انگشتر و ساعت و دستبند هم که دیگه واقعا لازمه.

تیپ دانشجویی

سبک شخصی خودتو داشته باش

استایل شما نشون دهنده شخصیت و هویت شماست که خب قرار نیست با رفتن به دانشگاه شخصیت شما تغییری داشته باشه. تنها با سلیقه و رشته ای که دارید مطابقت داشته باشه و با قوانین دانشگاه و فضای فرهنگی هماهنگ بشه. 

مثلا اگر علاقمند به رنگ خاص و جیغی هستید میتونید اون رو با رنگ های خنثی ترکیب و استفاده کنید. توجه داشته باشید که رشته تحصیلی شما هم میتونه روی سبک پوششون تاثیر بذاره و مثلا دانشجویان رشته هنر یا رشته پزشکی ظواهری متفاوت دارند.

تیپ دانشجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها