|

آرایش لایت دانشجویی / با ترفند و زیرسازی خوب تو جمع دخترای دانشگاه آس باش و یکه تاز

در این مقاله در خصوص آرایش لایت دانشجویی صحبت کردیم و مراحل اون رو قدم به قدم بهتون توضیح دادیم تا زیباترین باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی چهره و ظاهر این روزا از اهمیت بسیار زیادی برخورداره چرا که بالاخره در صورتی که زیبا و شیک در اجتماع ظاهر بشید اعتماد به نفس خودتون بیشتر خواهد بود و حتی شاید براتون جالب باشه که بدونید اینطوری حتی حرفتون برای دیگران به قولی برو هم خواهد داشت پس بیخود نیست که در حال حاضر خیلی ها در تلاش برای این هستن که هر روز زیباتر از دیروز باشن ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که این موضوع نباید یه حالت اعتیاد به خودش بگیره چرا که افراط در هر زمینه ای مضر هست مثلا در صورتی که شما میخواهید آرایش شیک داشته باشید نیازی به این که هر روز خودتون رو با یادگیری ترفندهای آرایشی به یه شکل و شمایل دربیارید نخواهید داشت و یه آرایش معقول که زیبایی های چهره ی شما رو بولد کرده و ایرادات اون رو بپوشونه براتون کفایت خواهد کرد.

مثلا در صورتی که گونه های تخت دارید میتونید با یادگیری آرایش برجسته کردن گونه خیلی سوسکی اون ها رو برجسته به نظر بیارید و اون هم تنها و تنها با ایجاد خطای دید پس میشه گفت که آرایش میتونه یکی از بهترین راه ها برای زیباتر دیده شدن هر کسی باشه به شرطی که مهارت اون رو داشته باشید و صد البته که از لوازم آرایشی خوب استفاده کنید. در این بین اما یه موضوع مهم دیگه در خصوص میکاپ وجود داره و اون اینه که شما باید حواستون باشه که برای چه موقعیتی دارید میکاپ میکنید مثلا آرایش عروسی یه جوره و مسلما با آرایش سره کار فرق داره پس باید با توجه به این موضوع میکاپ خودتون رو انجام بدید یه همین دلیل در این مقاله میخواهیم دتر خصوص میکاپ لایت دانشجویی صحبت کنیم تا بدونید برای فضای دانشگاه چطور باید آرایش کنید، پس با ما همراه باشید.

آرایش لایت دانشجویی

زیرسازی پوست رو انجام بدید

یکی از مهم ترین بخش های آرایش داشتن یه پوست یکدست و یک رنگ هست و خب شما میتونید تو این قسمت از آرایش خودتون با توجه به سلیقه و صد البته ترجیحاتتون از پرایمر، کانسیلر، کرم پودر و یا ضدآفتاب های رنگی برای یکدست کردن پوست صورت خودتون استفاده کنید. اما باید توجه کنید که در صورتی که تنها کرم پودر میزنید حتما از اون هایی که در کمترین حالت دارای SPF30 هستن بهره بگیرید تا از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید نگهداری کنن.

آرایش لایت دانشجویی

خط چشم بزنید

خط چشم یکی از اون چیزهایی در میکاپ هست که ممکنه از شما وقت زیادی بگیره خصوصا در صورتی که مبتدی باشید و یا مهارتی در این زمینه نداشته باشید و خب این موضوعات قرینه کشیدن خط چشم رو برای شما تبدیل به یه کار سخت میکنن ولی خب باید بگیم که شما برای داشتن یه آرایش لایت و مناسب برای دانشگاه اصلا نیازی به این که یه خط چشم دنباله دار و خلیجی بکشید ندارید چرا که هدف رنگ و روح بخشیدن به صورتتونه بدون این که زیاد جلب توجه کنید به همین دلیل توصیه ی ما به شما برای داشتن یه همچین مدل آرایشی رفتن به سراغ یه خط باریک و نازک اون هم روی بن مژه هاتون هست تا اینطوری چشم هاتون هم درشت تر و هم جذاب تر و گیرا به نظر بیان.

آرایش لایت دانشجویی

ریمل بزنید

توی خرید ریمل برای دانشگاه باید دقت کنید که به سراغ اون ریملی برید که دووم و موندگاری خوبی داره و بعد از گذشت یکی دو ساعت زیر چشمتون نمیریزه و اون رو سیاه نمیکنه. همچنین ریملی که برای این فضا انتخاب میکنید باید ضد آب باشه و نباید احساس سنگینی به مژه های شما ببخشه. دقت کنید که در صورتی که ریملتون رو خوب و با مهارت بالا بزنید شاید حتی نیازی به این که خط چشم بکشید هم نداشته باشید چرا که با همین یه قلم میتونید چشم هاتون رو جذاب کنید.

آرایش لایت دانشجویی

آرایش لب مناسب برای میکاپ دانشجویی

یکی از مهم ترین چیزهایی که شما باید برای داشتن یه آرایش لایت بهش توجه کنید رنگ رژلبتون هست که می بایست از بین رنگ های نود مثلا صورتی پاستیلی، کالباسی و... باشه چرا که هم به لب هاتون رنگ میبخشن و هم یه حالت لایت و سرسنگین دارن و خیلی جلب توجه نمیکنن و شاید حتی خیلی ها فک کنن که رنگ لب های خودتون هستن. البته که تنها دقت به رنگ رژ کفایت نمیکنه و شما باید به این که رژتون 24 ساعته هم باشه دقت کنید چرا که رژهای دیگه خیلی سریع تر پاک میشن و نیاز به تمدید کردن زود به زود دارن.

آرایش لایت دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها