|

ایده حصار دیواری باغ ویلا / هرچی تا حالا خوشگلاسیون محوطه دیدی بذار کنار اینو دریاب

زیباسازی فضای بیرون باغ و ویلا فضاییست که میتونه خیلی رو خوشگلاسیون محیط تاثیرگذار باشه و در اینجا با انواع مدل حصار دیواری آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی یک منزل و یا ویلا تنها در دکوراسیون و دیزاینی که داخلش اتفاق میفته ختم نمیشه و زیباسازی فضای حیاط و حتی محوطه بیرونی هم به شدت پر اهمیته. البته اینکه شما فرد یا خونواده ای باشید که این موارد براتون مهمه یا خیر هم به شدت دارای اهمیته که خب برخی چندان براشون فرقی نداره بخش جلوی درب خونشون چه شکلی باشه و برخی هم خیلی به این قسمت درست به مانند داخل حیاطشون اهمیت میدن. اما خب شاید شما ندونید برای این فضا چه کارهایی میشه انجام داد که خب باید در پاسخ بهتون بگیم آیتم هایی مثل کاشت درخت و گل به سلیقه و خواسته خودتون و البته متناسب با آب و هوای اون منطقه. از طرفی میشه حضار های خوشگل و طرح دار زد و یا اینکه نرده کشید و حتی کاشی های کف و دیوار نیز در خوشگلاسیون این فضا به شدت موثر هستند. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ حصار دیواری باغ و ویلا که زیبایی قابل توجهی دارند و با هر آنچه که تا به حال دیده اید متفاوت هستند. پس اگر شما هم دلتون میخواد تا ویلای شما میون ویلاهای اون منطقه تک و جذاب تر باشه، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

53478674

حصار دیواری باغ و ویلا

یکی از اساسی ترین و زیباترین عناصر در طراحی باغ و ویلا، انتخاب حصار دیواری می باشد. حصار نه تنها میونه از حریم خصوصی ویلای شما محافظت داشته باشه، بلکه به شکوه فضا و قشنگ شدنش هم به شدت کمک داره. تنوع و مواد سازنده این سبک حصار ها بسیار فراوون هستند، به همین دلیل انتخاب و خرید یک مدل مناسب نیازمنده نگاهی دقیق به سلیقه فردی و نیاز ها دارد.

8574864

حصارهای چوبی با حس گرم

حصارهای چوبی رو میشه از محبوب ترین و قدیمی ترین نوع حصار ها دونست که به دلیل ظاهر گرم و طبیعی که به فضا می بخشند، برای بسیاری از باغ و ویلاهای مورد استفاده قرار میگیرند. حصار های چوبی انواع بسیار مختلفی دارند که من جمله اونها میتوان به حصارهای تخته‌ ای، تخته‌ ای نوار چین و حصارهای تراشید شده اشاره داشت. این سبک از حصار ها قابلیت این رو دارند که به راحتی سفارش داده شوند در هر مدلی که فرد میخواد، تا بتونن با رنگ و الگوهای مختلف به راحتی هماهنگ شوند. علاوه بر زیبایی که گفتیم، حصار های چوبی عاشق هایی بسیار مناسب در مقابل حرارت و صدا هستند که خب از طرفی هم نیاز به مراقبت و نگهداری منظم دارند تا بتونن دوام خودشون رو حفظ نمایند.

6874684

حصارهای فلزی جذاب

حصارهای فلزی مثل آهن، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، ایده هایی بادوام و مقاوم در مقابل شرایط جوی هستند. طراحی‌ های متنوع و جالبی در این سبک سازه ها وجود داره که خب از مدل سنتی گرفته تا مدرن مورد توجه قرار میگیرند. حصار های فلزی اغلب با عوارض تزئینی و همچنین الگوهای پیچیده دیزاین می شوند که خب باعث میشه تا بهشون جلوه ای منحصر به فرد ببخشند. از مزیت های این مدل از حصار ها میتوان به مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی و دوام طولانی دارند اشاره داشت. از طرفی هم حصار هایی که فلزی هستند نیاز به نگهدار یکمتر نسبت به حصار های چوبی دارند.

6874864

حصارهای سنگی میتونن قیمت ملک رو ببرن بالا

یکی دیگه از انواع حصار مدل های سنگی می باشند که با استفاده از سنگ های طبیعی مثل گرانیت، مرمر یا ماسه‌سنگ ساخته می‌شوند. این مدل از حصار چون مقاومت بالایی در مقابل شرایط محیطی دارند و از طرفی هم ظاهری زیبا و لوکس می بخشند، واسه ویلاهای بزرگ و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. نصب حصارهای سنگی نیاز به مهارت و تجربه بالایی داره، اما خب نتیجه نهاییش بسیار بادوام و جذاب خواهد شد. از طرفی هم حصارهای سنگی میتونن به عنوان یک عنصر معماری برجسته در طراحی فضای خارجی شما عمل کنند و ارزش ملک رو به میزان قابل توجهی ببرند بالاتر.

364684

اینجوری حصار دیواری انتخاب کن

انتخاب مناسب ترین مدل حصار دیواری برای باغ ویلا نیاز داره تا شما به خوبی مدل ها و مزایا و معایبی که دارند رو بررسی کنید تا بهترین انتخاب رو متناسب با نیاز و سلیقه و شرایط محیطی داشته باشید. هر یک از مدل ها خوبی و بدی خودشون رو دارند که خب میتونن به خوشگلاسیون و امنیت باغ شما کمک کنند. اینجوری میشه به راحتی اونچه که برای فضای شما جذاب ترینه رو خریده و مورد استفاده قرار دهید. 

65456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها