|

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز / برا تو که صورتت پوست مرغی شده پر دون دون

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست چرب با منافذ باز رو بهتون معرفی کردیم تا پوستی به صافی آینه برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا آرایش تبدیل شده به یه روتین برای خیلی از خانوم ها ولی موضوعی که وجود داره این هست که هدف از میکاپ به کلی تغییر کرده مثلا در گذشته خیلی از افراد بر این باور بودن که آرایشی خوب هست که شما رو به کلی تغییر بده و یه جورایی یه آدم دیگه ازتون بسازه در حالی که این روزا این موضوع فرق کرده و هدف از آرایش به کلی شده بولد کردن زیبایی ها و کم رنگ کردن عیب و ایرادهای چهره مثلا این روزا خیلی از افراد هستن که میخوان گونه های برجسته ای داشته باشن که خب این موضوع یا از طریق تزریق ژل امکان پذیر هست و یا با پیاده سازی ترفندهای آرایشی مثلا شما میتونید با آرایش برجسته کردن گونه به این هدف دست پیدا کنید.

پس این روزا دیگه دوره ی سوختن و ساختن نیست و شما میتونید هر عیب و ایرادی که توی چهره تون وجود داشت رو تصحیح کنید و خب برای این منظور هم راه های زیادی پیش روی شما هست ولی خب مسلما استفاده از ترفندهای آرایشی از همشون بهتره و حتی در این بین هزینه ی کمتری هم داره مثلا شما میتونید با آموزش کانتور انواع بینی حتی این عضو از صورتتون رو بدون نیاز به عمل کوچک تر از اون چیزی که هست به نظر بیارید که خب این واقعا فوق العاده هست. اما خب شما برای داشتن یه میکاپ خوب باید لوازم آرایشی خوب و با کیفیت هم داشته باشید مثلا در صورتی که صورتتون جوش دار هست برای کاور کردن جوش های اون باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز برید که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

کرم پودر FAUXFILTER هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی رو میشه یکی از اون کرم هایی که برای انواع تایپ پوستی مناسب هست بشمار آوورد اما به دلیل این که این کرم فینیش مات روی صورت ایجاد میکنه بیشتر مورد توجه تایپ های مختلط و چرب قرار گرفته. از ویژگی های بارز اون هم میشه به تنوع رنگی بسیار بالاش اشاره کرد که از این رو برای هر رنگ پوستی شما میتونید یه کرم سازگار پیدا کنید. ساختار بر پایه ی آب و بافت سبک این محصول باعث شده که پوسته پوسته شدن و ماسیدگی در اون حتی با گذشت چندین ساعت هم به وجود نیاد و همچنین پس ندادن اون به ماسک و لباس و همچنین ثبات رنگش هم از دیگر نقاط قوتش بشمار میاد. به همین دلایل هست که کرم پودر فکس فیلتر هدا رو میشه یکی از بهترین کرم پودرها که حتی سلبریتی ها هم استفاده میکنن بشمار آوورد.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

کرم پودر دیور Forever SPF20

محصولات فرانسوی رو میشه همیشه جزء بهترین محصولات بشمار آوورد که از بین اون ها کرم پودر مدل Forever از برند دیور یکی از بهترین هاست که به دلیل دارا بودن 86 درصد ترکیبات درمانی و خواص مات کنندگی و ضد جوش میتونه یه انتخاب کاملا مناسب برای پوست های چرب باشه که تا 24 ساعت هم دووم و موندگاری داره. بافت سبک این کرم به پوست شما اجازه ی تنفس داده و در اثر رطوبت ناشی از تعریق و یا آب و هوا شکل خودش رو از دست نمیده. همچنین دارا بودن فاکتور حفافتی SPF 20 و PA+++ توی فرمولاسیون این محصول سبب شده که از پوست شما در برابر اشعه ی مضر خورشید هم محافظت کنه.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

 کرم پودر مات شیگلم

در حالی که استفاده ی بیش از حد از کرم و تکرار اون توی چند لایه یکی از علل تیره شدن کرم پودر روی صورت شما هست اما این محصول از شیگلم به دلیل داشتن قابلیت Buildable میتونه امکان استفاده در لایه های بیشتر رو برای داشتن پیگمنت بالاتر برای شما فراهم کنه اون هم بدون این که حالت کیکی و پوسته پوسته به خودش بگیره. فرمولاسیون این محصول طوری هست که میتونه چربی پوست رو کنترل کنه و از مسدود شدن منافذ پوستی  شما و از بروز مشکلاتی مثل جوش و یا براق شدن بیش از حد پوستتون جلوگیری کنه. به همین دلیل هست که این کرم رو یکی از بهترین محصولات برای استفاده ی روزانه و برای مهمونی ها بشمار میارن.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها