|

ایده ارزون اما سوپر لاکچری که خونتو تبدیل به یه گالری هنری میکنه؛ دعا به جون طراح کن

در این مقاله چندتا ایده ی ارزون اما سوپر لاکچری که خونتون رو تبدیل به یه گالری هنری میکنه رو معرفی کردیم که در نوع خودشون فوق العاده ان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن توی خونه این روزا تبدیل شده به یکی از هدف های خانوم های امروزی چرا که بالاخره دکوراسیون خوب باعث میشه که شما سرتون رو جلوی چهار تا آدم بالا بگیرید و باد به غبغب بندازید ولی خب برای خیلی ها سواله که چطور میشه به این هدف ررسید چون در تصور خیلی ها دکوراسیون شیک داشتن نیازمند صرف کردن هزینه ی بسیاری زیادی هست البته که شما باید برای رسیدن به این منظور هزینه هم کنید ولی خب میشه این هزینه رو مدیریت کرد بدون این که خودتون رو زیر بار قرض و قسط ببرید یه دکور شیک، کاربردی و لاکچری بسازید طوری که خودتون با دیدنش چشماتون برق بزنه و به خودتون بابتش دست مریزاد بگید.

مثلا یکی از راه هایی که شما رو به یه دکوراسیون زیبا میرسونه بالا بردن اطلاعاتتون در زمینه ی چیدمان و دکور خونه هست چرا که در دنیای امروز همه چیز بر پایه ی اطلاعات هست و خیلی کم پیش میاد که به قولی یه نتیجه ی خوب رو تنها و تنها براساس شانس به دست بیارید و خب این موضوع راجع به دکوراسیون هم صدق میکنه و شما نمیتونید به قولی هر دمبیلی دکور بچینید و خوب دربیاد چون بالاخره باید بدونید که دارید چیکار میکنید و خب در این وسط شما میتونید ذهن خودتون رو برای استقبال از ایده های مختلف در این زمینه باز بذارید و بنابر امکانات و سلیقه ای که دارید از ایده های مفید استفاده کنید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله چندتا ایده ی شیک و پیک بهتون بدیم که بی شک با استفاده از اون ها خونتون تبدیل به یه گالری هنری دیدنی خواهد شد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دکوراسیون

رنگ یه سری از دیوارها رو روشن کنید

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در خصوص دکوراسیون خوب وجود داره رنگ دیوارها هست و دقت به این موضوع به قدری مهم هست که باورتون نمیشه چرا که رنگ دیوارها حتی میتونه توی بزرگ و کوچک تر دیده شدن خونتون هم تاثیر داشته باشه مثلا دیوارهای تیره توی خونه میتونه اون رو کوچک تر نشون بدن به همین دلیل داشتن دیوارهای یک دست و روشن میتونه فضا رو بزرگ تر نشون بده و کاری کنه که دیگر اقلام دکوری بیشتر به چشم بیان و بولد بشن پس سعی کنید که از رنگ های تیره وروشن برای دیوارها با هم استفاد ه کنید و مثلا در صورتی که تم دیوارها تیره بود حتما یه سری از اون ها رو به رنگ روشن دربیارید.

دکوراسیون

عکس ها و عتیقه جات به یاد موندنی رو در دکور فراموش نکنید

یکی از جذاب ترین ایده هایی که میتونید برای بهبود دکور ازش بهره بکیرید استفاده از عکس های شخصی و یا خونوادگی هست و خب طبیعتا این موضوع بهتون حس خوب هم خواهد داد چون با هر بار نگاه کردن به عکس هاتون مسلما لبخند خواهید زد. بنابراین استفاده از عکس ها رو فراموش نکنید و در این بین حتی از یه سری وسایل عتیقه و قدیمی که دوستشون دارید و بهتون حس خوب میدن هم بهره بگیرید.

مثلا میتونید قسمتی از دیوار رو که از نمای خوبی برخوردار هست رو به عکس ها اختصاص بدید و در کنار اون هم یه میز چوبی و پایه دار قرار بدید و حالا روی اون گرامافون، تلفن های قدیمی و یا رادیوهای قدیمی قرار بدید و یه حالت نوستالژی و قدمت دار به فضا ببخشید. حتی در صورتی که ظروف دست ساز نقره، فیروزه کوب، میناکاری شده و... هم داشتید میتونید اونا رو روی میز قرار بدید و کاری کنید که هر کسی که مهمونتون شد به سمت اون ها جذب بشه و بدون نگاه کردنشون پا از خونه تون بیرون نذاره.

دکوراسیون

از فضای پنجره ها بهره بگیرید

فضای جلوی پنچره ها توی خونه میتونه یه مکان برای نشستن و استراحت کردن باشه که شما میتونید با قرار دادن مبل و یا کاناپه در این قسمت از خونه حس آرامش رو بهش منتقل کنید.

همچنین خیلی از افراد برای بخشیدن عمق بیشتر به این قسمت از خونشون یه کتابخونه ی کوچک در این فضا درست میکنن تا موقع استراحت کنار یه نوشیدنی دلچسب کتاب بخونن. این رو هم اضافه کنیم که قاب کردن آینه کنار پنجره هم میتونه یه ایده ی هنری دیگه باشه که کمک میکنه فضای خونه ی شما بزرگتر و روشن تر به نظر بیاد.

دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها