|

کدام شلوار جین مناسب اندام شماست؟/ انواع شلوار جین و نحوه استایل کردن آن

شلوارهایی جین برای اکثر مناسبت‌ها و موقعیت‌ها قابل استفاده است و به راحتی با هر مانتو و کفشی هماهنگ می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز_ تا به حال پیش آمده جلوی کمدتان بایستید و انبوهی از شلوارهای جین‌ را الک کنید و به این فکر کنید که کدام یک نه تنها با اندام شما، بلکه با نیازهای روزتان هم مطابقت دارد؟ دنیای شلوار جین زنانه وسیع است و برای هر روز و مناسبتی یک سبک ارائه می‌دهد. از آغوش راحت شلوار جین تا حال و هوای آرام مدل‌های راسته و… قطعا مدلی وجود دارد که قرار است شما را به بهترین شکل ظاهر و احساس نزدیک کند. دنیای جین پر از استایل است؛ انتخاب شلوار جین یک سفر شخصی است. تناسب، احساس و پارچه را در نظر بگیرید و پس از آن به این فکر کنید آیا آنها با سبک زندگی شما مطابقت دارند و سبک شما را بیان می کنند؟ اگر یک شلوار جین مانند پوست دوم است و شما را شاد می کند، در مسیر درستی هستید. در این راه ما نیز نکاتی ذکر کردیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

4

شلوار جین باریک

این نوع شلوار، نه همچون شلوار اسکینی، جذب است و آزادی شلوار جین راسته را دارد و چیزی بین این دو است. اگر مشتاق چیزی هستید که اندام شما را بدون احساس تنگی شلوار جین در آغوش بگیرد شلوار جین باریک جزء اصلی کمد لباس همه کاره شماست. زیبایی شلوار جین باریک در سازگاری آنها نهفته است. آنها را با یک کت بزرگ ست کنید تا ظاهری دنج و در عین حال شیک داشته باشید، یا یک بلوز ابریشمی. بسته به موقعیت نیز می‌توانید کفش‌های کتانی، نیم بوت و کفش پاشنه بلند را با آن ست کنید. این شلوار جین برای موقعیت‌های بی‌شماری مورد استفاده شماست؛ از یک روز معمولی گرفته تا یک محیط غیررسمی در محل کار.

11

12

شلوار جین فلر

شلوار جین فلر به شلوارهایی گفته می‌شود که هر چه از زانو به سمت پایین‌تر می‌رود گشادتر می‌شود. اگر می‌خواهید پاهای شما کشیده و لاغرتر نشان داده شود از این شلوار استفاده کنید. کلید تسلط بر شلوار جین فلر این است که ساق حجیم آن را با یک تاپ ساختار یافته‌تر متعادل کنید و به همراه ژاکت‌های کوتاه با دکمه‌های کلاسیک آن را استایل کنید. بهتر است این مجموعه را با چکمه بلند ست کنید تا جلوه آن بیشتر شود. این نوع شلوار چندان مناسب استایل مینیمال و همچنین پوشیدن در محیط‌های کاری مناسب نیست.

2

شلوار جین فاق بلند 

شلوار جین فاق بلند به طور دائم در خط مقدم دنیای مد قرار دارد و معمولا با تغییرات آن، همچنان پابرجاست. به این دلیل که آنها توانایی بی نظیری برای برجسته کردن کمر و بلند و ظریف نشان دادن پاها دارند. فرقی نمی‌کند ظاهری کلاسیک داشته باشید یا ظاهری مدرن و براق، شلوار جین کمر بلند یک زیرسازی همه‌کاره ارائه می‌کند که می‌تواند با هر لباسی هماهنگ شود. این شلوار را می‌توانید با یک بلوز یا کراپ تاپ ست کنید و روی آن نیز از کت‌های کژوال گشاد بپوشید تا ظاهری جسورانه و امروزی داشته باشید. برای کفش نیز می‌توانید همه چیز را در نظر بگیرید چون با هر نوع کفشی به راحتی هماهنگ می‌شود.

5

 شلوار جین گشاد

شلوار جین گشاد، ظاهری جسورانه ایجاد می‌کند و جایگزینی دلپذیر برای استایل‌های جین معمولی است. این نوع شلوار آزادی خاصی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که با اعتماد به نفس و راحتی قدم بردارید. در پوشاندن پاهای چاق بسیار موثری است. ایده آل برای کسانی که دوست دارند حال و هوای قدیمی را با استعداد مدرن ترکیب کنند. شلوار جین گشاد را می‌توانید با کت‌های اورسایز و مانتوهای گشاد ست کنید. کفش‌های پاشنه بلند با این شلوار می‌توانند عنصری از پیچیدگی را به شما اضافه کنند و اندام شما را بیش از پیش بلندتر کنند.

1

شلوار جین آبی کلاسیک

جذابیت همیشگی و تطبیق پذیری شلوار جین آبی کلاسیک سبب شده این شلوار به یک عنصر اصلی در کمد لباس در سراسر جهان تبدیل شود. جین کلاسیک به یکی از گزینه‌های مناسب برای لباس‌های غیررسمی تبدیل کرده‌ شده است اما می‌توان آنها را به راحتی برای ظاهری شیک تر پوشید. بانوان می‌توانند این شلوار را با یک تی شرت سفید ساده ست کنند تا ظاهری نمادین و بی دردسر داشته باشند، یا آن را با کت و کفش پاشنه بلند هماهنگ کنند.

6

 شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی انتخاب اساسی برای کسانی است که به دنبال اضافه کردن لبه به لباس خود هستند و در عین حال سطحی از پیچیدگی را حفظ می کنند . رنگ تیره آنها جلوه ای براق و لاغری را ایجاد می کند و به عنوان پایه ای همه کاره عمل می کند که می تواند به روش های بی شماری استایل شود.

7

10

شلوار جین قد ۹۰

شلوار جین کوتاه که مشخصه آن طول کوتاه‌تر است، جلوه‌ای بازیگوش از مچ پا را به نمایش می‌گذارد و به دلیل تطبیق‌پذیری و استعداد مدرن خود به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شده‌اند. این نوع شلوار را با کفش کتانی، صندل یا کفش‌های بلند ست کنید تا ظاهری غیررسمی و شیک داشته باشید. این نوع از شلوار برای گردش‌های بهاری و تابستانی ایده آل است.

7

3

هیچ چیز با جذابیت جین‌های ساخته شده قابل مقایسه نیست؛ شلوارهایی جین برای اکثر مناسبت‌ها و موقعیت‌ها قابل استفاده است و به راحتی با هر مانتو و کفشی هماهنگ می‌شود. این جنس شلوارها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که با هر اندامی مطابقت پیدا خواهند کرد. به همین دلیل نیز پا را فراتر از مد صرف گذاشته و به یک کالای اصلی روزمره و شاهکار منحصربه‌فرد تبدیل شده است.

6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی