|

(عکس) تغییر چهره لیلا حاتمی وقتی در 52 سالگی داره از آب و گل درمیاد

انتشار تصور جدیدی از لیلا حاتمی در فضای مجازی پر بازدید شد. در این تصویر او تغییرات زیادی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتشار تصور جدیدی از لیلا حاتمی در فضای مجازی پر بازدید شد. در این تصویر جدید از این بازیگر زن محبوب و خوش سیما، سینما و تلوزیون شاهد تغییرات بسزایی در او هستیم که تمامی کاربران را انگشت به دهان کرده است.

لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 است و اکنون با اینکه 52 ساله است میدرخشد و انگار که روز به روز جوان تر میشود دلیل تعجب کاربران نیز همین موضوع است این خانم بازیگر در مقایسه با تصاویر منتشر شده قبلی خود پوست صاف و شفاف تری دارد انگار که تمام خط و خطوط صورت با او قهر هستند.

رنگ مو و ابرو مشکی و آرایش لایت ونچرال او باعث شده سن وی کمتر نشان دهد واصلا به او نخورد که 52 ساله است یکی از کاربران اظهار نظر کرده که این خانم بازیگر هر چه جا افتاده تر میشود زیبا وجوان تر نیز میشود.

کاربر دیگری به نام علی نیز توییت زده و گفته لیلا حاتمی تو 52 سالگی تازه داره از آب وگل در میاد.
photo_2024-08-31_11-28-11
عکس+های+لیلا+حاتمی

​لیلا حاتمی به زودی برای بار چهارم مقابل دوربین حمید نعمت الله میرود. از سوابق اومیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساخته پدرش بود ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در فیلم لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. 

لیلا حاتمی برای بازی در فیلم من، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد. از میان دیگر افتخارات لیلا حاتمی می توان به دریافت دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر، دو جایزه بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر و یک جایزه جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین اشاره کرد.

در ژوئن ۲۰۱۷ آکادمی اسکار اعلام کرد که از لیلا حاتمی برای عضویت در این آکادمی دعوت به عمل آورده‌ است و سپس به عنوان عضو هیئت داوران بخش اصلی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

لیلا حاتمی در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آنها می‌ توان به عناوینی همچون من، حکایت دریا، سیمای زنی در دوردست، جدایی نادر از سیمین، شیدا، دوران عاشقی، رگ خواب، خوک، نارنجی‌ پوش، سر به مهر، بمب، یک عاشقانه، نهنگ آبی، حکم و ما همه با هم هستیم اشاره کرد.

نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود نیز از تازه ترین آثار وی به شمار می رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها