|

افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی / اگه آهنگ گوش میدی کوفتت میشه بس که صداش کمه بیا

در این مقاله درباره افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی صحبت کردیم و یه سری روش های جالب برای رفع این موضوع بهتون معرفی کردیم که به کار میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی هامون متوجه این موضوع هستیم که زندگی هامون بدون وجود گوشی میتونه مختل بشه چرا که بسیاری از کارهامون رو با این وسیله ی الکترونیکی کوچک انجام میدیم و خب در صورتی که نباشه مسلما باید منتظر این باشیم که کارها طبق روال همیشگیشون پیش نرن و اعصاب خوردی برامون ایجاد بشه مثلا شما دیگه نمیتونید حساب کارت های بانکیتون رو مدام با گوشی چک کنید و دستتون بیاد که چقدر پول، کی و کجا خرج کردید و یا مسلما اون دسته از افرادی که آنلاین شاپ دارن در صورت به وجود اومدن یه دنیای بدون گوشی از کار بیکار خواهند شد و باید به فکر به فکر یه راه دیگه برای نون درآووردن باشن.

البته که خیلی از اوقات پیش میاد که وجود خوده گوشی ها در زندگی ما تبدیل به معضل میشه مثلا وقتی دوستامون و اطرافیان سرشون زیاد تو گوشیه و اهمیت نمیدن که ما چی میگیم که خب این موقع ها واقعا رومخه ولی یه جاهایی هست که گوشی میشه بلای جون و میخوای که بذاری زیر پا و لهش کنی مثلا موقع هایی که ادا میده، هنگ میکنه و یهو خاموش روشن میشه و یا لنز دوربینش بعد از گذشت یه تایمی دیگه عکس های زیبا و با کیفیت نمیگیره و... که در این بین از همه ی این ها یه موضوع رو مخ تر مواقعی هست که صدای گوشی شما درنمیاد و اگر هم میاد انگار از ته چاه بالا میاد که خب این واقعا اعصاب خردکن هست چون تصور کنید که میخواهید یه اهنگ گوش بدید باید گوشی رو بچسبونید به گوشتون و ببینی که خواننده ی بیچاره چی داره میگه که خب باید بگیم که اگر شما هم این مشکل رو دارید دیگه نگرانش نباشید و بابتش اعصابتون رو بهم نریزید چون در این مقاله بر ای رفع اون میخواهیم یه سری راه حل ارائه بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی

افزایش محدود کننده صدا (Volume limiter)

یه سری از گوشی های اندرویدی برای این که طول عمر و ایمنی اسپیکرهاشون بیشتر بشه از یه قابلیت تحت عنوان “volume limiter” استفاده میکنن که در صورت افزایش محدودیت اون و یا خاموش کردنش میتونید باعث تقویت صدای بلندگوها و بیشتر شدن اون ها بشید پس برای غیرفعال کردن اون طبق روش زیر اقدام کنید:

به بخش تنظیمان و یا Setting گوشیتون برید.

حالا روی گزینه ی Sounds and vibration کلیک کنید و در صورتی که منوی گوشیتون فارسی بود به دنبال گزینه ی صداها و لرزش باشید و روش ضربه بزنید.

حالا به بخش صدا و یا همون Volume برید.

در قسمت بالایی صفحه روی گزینه ی سه نقطه کلیک کرده و در انتها media volume limit رو انتخاب کنید.

حالا ببینید اگر محدودکننده ی صدا فعال بود اون رو غیرفعال کنید و یا تا آخرین درجه بالا ببرید.

افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی

تنظیم کردن اکولایزر برای افزایش صدا

یه روش دیگه ای که با کمک اون میتونید اقدام به افزایش قابل توجه صدای گوشی های اندرویدی کنید استفاده کردن از اکولایزر داخلی گوشیتون هست که میتونه ولوم رو تقویت کنه پس برای این منظور توصیه میکنیم که به این بخش از تنظیمات گوشیتون مراجعه کرده و با اعمال کردن تغییراتی که در ادامه بهتون میگیم موجب بهبود صدای گوشی بشید.

در وهله ی اول وارد بخش تنظیمات گوشی بشید.

در این قسمت گزینه ی Sound and vibration انتخاب کنید.

حالا روی Sound quality and effects کلیک کنید و بعد از ورود به این بخش گزینه ی Equalizer رو انتخاب کرده و با دستکاری و جابجا کردن گزینه هایی که در این صفحه وجود داره سبک موسیقی رو تغییر بدید که در نهایت این کار موجب بالا رفتن صدای گوشی شما هم خواهد شد. در صورتی هم که میخواهید تغییراتی که انجام دادید اعمال نشه روی گزینه ی Normal ضربه بزنید.

افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی

تمیز کردن اسپیکر گوشی برای بالا بردن صدای اون

یه سری از وقتا ممکن هست که به دلیل این که گوشی رو در محیط های مختلف قرار میدید و یه مقدار گرد و غبار و حتی تکه سنگ های ریز وارد اسپیکر اون بشن که خب این موضوع طبیعتا تاثیر زیای روی میزای صدای خروجی اون خواهد داشت و به مرور زمان صدا آهسته تر به گوش خواهد رسید که خب برای رفع این موضوع باید اقدام یه تمیز کردن دوره ای اسپیکر ها کنید که کار بسیار آسونی هم هست و برای اون تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از خلال دندون و یا گوش پاک کن هست.

افزایش صدای گوشی سامسونگ و شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها