|

انواع طرح و نقش لاک ژل / نحوه پاک کردن ژلیش و خوشگلاسیون های مختلفش رو یاد میگیری

ژلیش ناخن انواع مختلفی در طرح داره که در این مطلب هم با این ماده جذاب و هم نقوش مختلفش آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از خانوم ها آیتم خوشگلاسیون دستان رو هم جزو موارد زیباسازی ظاهر میدونن و خیلی ازش استفاده می کنن. خب برخی میرن کاشت انجام میدن و برخی هم رو همون ناخن خودشون ژلیش انجام میدن تا هم ناخن های طبیعی خودشون رو داشته باشند و لایه ای مصنوعی و افزوده بر روی ناخنشون نیاد، و هم اینکه زیبای و مقاومت مناسبی داشته باشه. اما خیلی ها نمیدونن لاک ژلیش چیه که در این مطلب میخوایم با این مواد جذاب آشنا بشیم.

کاربرد و خوبی های لاک ژل

دوست دارید بدونید کاربرد لاک ژل چیه؟ لاک ژلیش نوعی لاکه که با افزودن ژل اکریلیک، با دوام تر نیز خواهد شد و نسبت به لاک های معمولی میتونه مقاومت و زیبایی خیلی بیشتری داشته باشه. این ماده قابل استفاده بر روی ناخن های طبیعی و کاشت شده می باشد و میتونه لایه ای مقاوم بر روی ناخن دست شما ایجاد کنه و موجب استحکام ناخن نیز خواهد شد.

ژلیش ناخن

نحوه خشک کردن لاک ژل و مزایاش

لاک های معمولی که خب با هوا خشک میشن، اما لاک ژل برای خشک شدن نیاز به دستگاه UV-LED نیاز داره. این آیتم پیشنهادی بسیار عالیست برای اون دست از خانوم هایی که تمایل دارند تا هیچ ماده اضافی ای بر روی ناخنشون نیاد و ضخامت خاصی هم ایجاد نشه. همچنین از طرفی هم به دلیل اینکه وهان کشی بالایی نمیخواد و مواد گذاری هم انجام نمیشه، خب به صدف و کراتین ناخن آسیبی نمی سره و به طور کلی میشه گفت لاک ژل مزایایی جالبی داره مثل:

ماندگاری بالا

مقاومت در برابر خراش و شکستگی

خشک شدن سریع با استفاده از اشعه UV یا LED

ژلیش ناخن

نحوه پاک کردن لاک ژلیش با سوهان

در این روش شما میتونید ابتدا ناخن های ژلیش شده خود را کمی کوتاه کنید و لاک های ترک خورده رو هم بچینید. بعد به آرومی با سوهان بر روی لاک ژل بکشید تا به خوبی اون سطح روی ناخن زده شده پاک بشه و یادتون هم نره که اصلا نیازی نیست که فشار بیارید تا لایه رو از بین ببرید. تنها صبور باشید و بعد هم دستان خود را بشویید.

ژلیش ناخن

با استفاده از استون و فویل آلومینیوم لاک ژل پاک میشه

شما در این روش میتونید یه پنبه رو با استن خالص آغشته و خیس کنید و بر روی ناخنهای خود قرار دهید. آلومینیوم فویل رو تو قطعات کوچیک 8 در 8 سانیت برش بدید و اونها رو به دور پنبه روی ناخنتون قرار بدید. مطمئن بشید که قطعه های آلومینیوم روی ناخن رو به شکل کامل پوشش داده باشه و این کار رو برای تمام ناخن های خود انجام دهید و بین 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا لاک ژل به خوبی نرم بشه.

ژلیش ناخن

جدا کردن لاک ژل از روی ناخن

وقتی با فویل و پنبه کار می کنید می بینید که لاک ژل شل شده و در اینجا میتونی به راحتی اون رو از سطح ناخن جدا کنید. اگر از ابزار های چوبی استفاده می کنید یادتون نره که حتما بعد از تموم شدن کارتون اون رو به خوبی ضدعفونی کنید چرا که چوب محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها می باشد.

اگر دیدین لاک ژل هنوز نرم نشده پس بهتره که اون مرحله فویل گذاری رو در تایم بیشتری انجام بدید و یا اینکه احتمالا میزان استون کم بوده و برای اثرگذاری بهتر از یه استون برند خوب استفاده داشته باشید. در صورت لازم این مراحل رو دوباره تکرار کنید تا لاک ژل به خوبی پاک بشه.

ژلیش ناخن

مراقبت‌ هایی که لاک ژلیش نیاز داره

لاک زل هم با وجود مقاومت بالاش اما نیاز به مراقبت داره که خب در صورت بروز حساسیت باید به ناخن کار خود مراجعه کنید و از طرفی هم خودتون مراقب باشید که در صورت استفاده زیاد از موادشوینده و سفید کننده و یا حین شستن ظرف از دستکش استفاده کنید چرا که در غیر این صورت ممکنه لاک زل شما دچار آسیب بشه. استفاده روزانه از روغن یا کرم کوتیکول میتونه به تقویت ناخن‌ های زیبای شما کمک خوبی داشته باشن. ناخن‌ ها نماید خوشگلی دستان هستند پس بهتره که با استفاده از محصولات مناسب ازشون مراقبت کنید و یادتون همر نره که بعد از 2 تا 3 هفته نیازه که بیرد ترمیم.

ژلیش ناخن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها