|

لوکس ترین پاساژهای تهران / اینجارو نمیشناسی قبل از رفتن باید حساب بانکیتو نشونشون بدی

در این مقاله چندتا از لوکس ترین پاساژهای تهران رو بهتون نشون دادیم که خرید از اون ها میتونه بسیار هیجان انگیز و همچنین جیب خالی کن باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه درر هول و ولای این هستن که هر چیز خوبی رو از آن خودشون کنن ولی خب از قدیم گفتن پنیر مفت تو تله موشه و شما باید برای این که بهترین ها نصیبتون بشه تلاش خودتون رو کنید چرا که مثلا بهترین ماشین و خونه و تنها و تنها با داشتن آرزوشون ماله شما نمیشن و باید برای این منظور علاوه بر این که پول جمع کنید به عنوان مثال باید بهترین لوکیشنی که شما میتونید در اون خونه داشته باشید رو شناسایی کنید و یا بهترین ماشینی که به درد شما و شرایطتتون میخوره رو شناسایی کنید و اصلا راه دور نریم مثلا در صورتی که شما بهترین گوشی رو هم میخواهید هم باید ببینید که با توجه به نیازهاتون چه گوشی برای شما خوبه.

پس با این حساب میشه گفت که خیلی از چیزها در این دنیا بر پایه ی اطلاعات هست که به دست میان یعنی شما باید آگاهی خودتون رو در زمینه های مختلف بالا ببرید تا بتونید بهترین چیزی که در اون زمینه گیرتون میاد رو به اسم خودتون بزنید مثلا این روزا خیلی ها به ظاهر و استایل خودشون اهمیت میدن و میخوان که در این زمینه بهترین باشن که خب برای این منظور مثلا برای ظاهرشون اگر میخوان کار زیبایی انجام بدن مثل عمل بینی باید بهترین دکترهای بینی در تهران رو پیدا کنن و برای استایلشون اگر میخوان یه تیپ خوب بزنن باید جاهایی رو که میشه ازش لباس های شیک و پیک مجلل تهیه کرد رو شناسایی کنن که خب مسلما مراکز خرید سطح تهران یکی از این جاها هستن ولی خب در این بین اون هایی که خیلی شاخن برای این منظور بهترن مثل لوکس ترین پاساژهای تهران که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تهران

 مجتمع تجاری سام‌سنتر از لوکس ترین پاساژهای تهران

سام سنتر یه مجتمع تجاری نه طبقه و لوکس هست که در شمال تهران قرار داره و میشه اون رو یکی از گران ترین و برترین مال های تهران بشمار آوورد که خیلی از برندهای لاکچری دنیا رو داره. مثلا اولین فروشگاه برند مشهور که در این مجموعه افتتاح شد برند مون بلان بود که طراح و سازنده ی عینک آفتابی، جواهرات، عطر و محصولات چرمی هست علاوه بر مون بلان برندهای مشهور دیگه ای نظیر بولگاری، شوپارد، چروتی و... رو هم میتونید در این مجموعه ی فوق العاده و مجلل پیدا کنید. تمامی فروشگاه های این مرکز خرید توی طبقه های اول و دومش قراره داره و از طبقه ی سوم به بعد تا طبقه ی هفتم همش پارکینگه. همچنین در طبقه ی نهم این مجموعه شما شاهد رستوران های لوکسی خواهید بود که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی رو با بالاترین کیفیت ارائه میکنن و میتونن لحظات خوبی رو برای شما در کنار خانواده به ارمغان بیارن.

همچنین برای در کردن خستگیتون هم بعد از گشت و گذارتون میتونید یه سر به طبقه ی دوم بزنید و توی سام کافه یه قهوه میل کنید.

آدرس مجتمع تجاری سام‌سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته

تهران1

مرکزخرید پالادیوم از لوکس ترین پاساژهای تهران

پالادیوم یکی دیگه از مال های مجلل در تهران هست که توی خیابان زعفرانیه ی تهران حسابی خودنمایی میکنه و یکی از دلایل این موضوع میتونه معماری فوق العاده خاص و زیبای اون باشه از این رو این مکان تبدیل شده به یه پاتوق برای وقت گذرونی و خرید مردم تهران. این مرکز خرید وسیع در مجموع دارای 150 واحد تجاری هست و تعداد زیادی ار برندهای معتبر رو گرد هم آوورده. برندهای مثل منگو، سواروسکی، اسکچرز، جیوکس و... رو میشه از جمله برندهایی بشمار آوورد که در حال حاضر در این مجموعه به چشم میخورن. 

شاید براتون جالب باشه که بدونید پالادیوم علاوه بر این که یه فروشگاهه از سالن ورزشی و استخر هم برخورداره. فودکورت طبقه آخر این مجموعه هم با برخورداری از 25 کافه و رستوران میتونه محل خوبی برای استراحت و صرف غذا باشه.

آدرس پاساژ پالادیوم تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم

تهران2

بوتیک مال ملل از لوکس ترین پاساژهای تهران

مرکز خرید بوتیک مال ملل که تو یکی از لاکچری ترین خیابن های تهران یعنی فرشته قرار داره رو میشه لوکس و تر و شیک تر از هر مرکز خریدی که در این نقطه از تهران در حال فعالیت هست بشمار آوورد و یکی از دلایل این موضع معماری مدرن و نمای بسیار شیک و خیره کننده ی این مال هست و شما تنها و تنها در دو صورت میتونید به این مرکز خرید برید یا بخواهید سر کیسه رو شل کنید و تن به خرید های فوق العاده گرون بدید و یا تنها برای تماشای ویترین ها و زرق و برقی که در پاساژ وجود داره برید!

این مجموعه دارای 4 طبقه هست که فروشگاه های برندهای مختلف خارجی و ایرانی رو میتونید در این طبقات مشاهده کنید. در صورتی هم که دلتون یه وعده ی غذایی لوکس و لذیذ میخواد میتونید از دو رستوران حاضر در این مجموعه استفاده کنید.

آدرس بوتیک مال ملل: خیابان فرشته، نبش خیابان بوسنی‌هرزه‌گوین.

تهران3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها