|

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت (مرداد 1403) / همراه با قیمت ها

در این مقاله چندتا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در مرداد 1403 رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که در اون روز خیلی هامون بدون گوشی سپری نمیشه و این وسیله ی الکترونیکی کوچک تقریبا پای ثابت هر روزمون شده و تصور این که یه روزی بدون اون بمونیم برامون بسیار سخته و یه جورایی میشه اون رو از محالات بشمار آوورد چرا که این وسیله جایگاه مهمی در زندگی خیلی از ماها داره مثلا خیلی از ما با گوشی کار میکنیم و کسب درآمد داریم، خیلی هامون با این وسیله خریدهامون رو انجام میدیم و فرقی نداره که چه خریدی باشه از لباس بگیر تا خوارکی و مایحتاج منزل و خب در ابتدایی ترین استفاده از گوشی هم خیلی هامون به وسیله ی اون هست که از حال و احوال عزیزان و اطرافیان خودمون باخبر میشیم و خب در صورت نبود این وسیله در صورتی که یکی از اعضای خونواده دیر کنه تا برسه به خونه جون به لب خواهیم شد.

پس ضرورت وجود گوشی در زندگی ها کاملا واضح و غیر قابل انکار است چرا که زندگی بدون این وسیله برای خیلی هامون سخت خواهد بود. البته که شما باید در این بین به این که چه گوشی رو برای سر و سامون دادن به کارها برای خودتون تهیه میکنید توجه کنید و به سراغ انتخاب اون محصولی برید که بیشترین نزدیکی رو با استانداردهای مدنظر شما داره و نیازهاتون رو برآوورده میکنه، از این رو لازمه که در بازار متنوع امروز محصولات مختلف رو شناخته و ارزیابی کنید تا از بین اون ها بهترین انتخاب رو داشته باشید، به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم چندتا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت یعنی مرداد 1403 رو بهتون معرفی کنیم تا ببینید که عموم مردم بیشتر به دنبال چه ویژگی هایی در گوشی هاشون هستن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

Redmi Note 13 4G از پرفروش ترین گوشی های شیائومی

خب به عنوان اولین محصول در لیست این مقاله بریم به سراغ ردمی نوت 13 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته یه جوری سر و صدابه پا کنه که حد و حساب نداره. کمپانی چینی برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از امولده و حداکثر میزان روشنایی اون در طول روز برابر با 1800 نیت هست که این عدد کار کردن باهاش رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما شاهد اسکرول نرم و روانی از اون خواهید بود.

به عنوان پردازنده یه تراشه ی Snapdragon 685 استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

قیمت: 9,749,000 تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پوکو مدل X6 Pro 5G از پرفروش ترین گوشی های شیائومی

بریم سراغ یکی از پوکو ها یعنی مدل X6 Pro 5G که برای اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده شده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست که با این عدد شما هیچ گونه تاخیر و لگ در تماشای محتواهای مختلف مشاهده نخواهید کرد. 

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek Dimensity 8300 Ultra استفاده شده که میتونه از پس به اجرا در آووردن برنامه های مختلف بربیاد. دوربین اصلی اون سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 16 مگاپیکسلی داره که میتونن عکس و فیلم های زیبایی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

قیمت: 17,399,000 تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

Redmi A3 از پرفروش ترین گوشی های شیائومی

بریم سر وقت یکی از ارزون ترین گوشی های شیائومی که حدود 5 میلیون قیمت داره و یه محصول اقتصادی بشمار میاد و در ماه مرداد تونسته فروشش رو به اوج خودش برسونه یعنی Redmi A3 که از صفحه نمایش به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره که میشه اون رو بزرگ بشمار آوورد. توان نوسازی تصویر در این صفحه در هر ثانیه برابر با 90 هرتز هست که این نشون میده که تاخیر و لگ در اون بسیار کم خواهد بود.

پردازنده یه تراشه ی Mediatek Helio G36 هست که با توجه به قیمت عملکردش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

قیمت: 4,949,000 تومان

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها