|

بهترین کانسیلرها برای سیاهی زیر چشم / دو تا تپ ازینا بزنی انگار زیر چشمت مهتابی روشنه

در این مقاله چندتا از بهترین کانسیلرها برای سیاهی زیر چشم رو بهتون معرفی کردیم که باهاشون پوستتون روشن و یکدست خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدمیزاد به کلی زیبایی رو دوست داره و به دنبال اون میگرده مثلا شما از یه گل زیبا خوشت میاد، از یه فرش زیبا خوشت میاد و خب در این بین کیه که بدش بیاد خودش زیبا باشه مسلما هیچ کس و خب همه برای این موضوع در حد توان خودشون تلاش میکنن البته که در این بین خیلی ها هم از اون چیزهایی که دارن راضی نیستن و سعی در تغییر اون ها دارن مثلا یکی که موی صاف داره به دنبال فر کردن موهاش هست و اونی که موهای فر داره دنبال صاف کردن اون ها حالا به هر طریقی هست که خب برای این کارها بهتره که راه های خانگی رو در پیش بگیرید مثلا کراتینه کردن موها با روش های خانگی که بدون ضرر هم هست بر ای صاف کردن موهای فر خیلی بهتر از راه های دیگه مثل اتو مو زدن و یا کراتینه با مواد شیمیایی هست.

یا مثلا در صورتی که گونه هاتون استخونی هست و میخواهید اون رو گرد و برجسته به نظر بیارید به جای این که از تزریق ژل و امثالهم استفاده کنید میتونید از ترفندهای آرایشی برای این منظور بهره بگیرید مثلا با یاد گرفتن آرایش برجسته کردن گونه این مشکل در سریع ترین زمان ممکن و بدون این که رنج و عذابی بابتش بکشید رفع میشه طوری که خودتون هم در تعجب بمونید. اما حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص از بین بردن سیاهی زیر چشم صحبت کنیم که خب برای اون هم مسلما روش های مختلفی وجود داره که یکی از اون ها استفاده از کانسیلر هست که یه روش سریعه برای وقتایی که عجله دارید و خب نمیخواهید کسی شما رو با سیاهی زیر چشم ببینه از این رو میخواهیم در ادامه چندتا از بهترین کانسیلرها برای سیاهی زیر چشم رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

کانسیلر

کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین رو میشه یه کرم پوشش دهنده ی فوق العاده بشمار آوورد که ساخت شرکت Maybelline هست و این محصول به ویژه میتونه دایره های تیره ی زیر چشم رو مخفی کنه و حتی و چین و چروک موجود زیر چشم رو هم کاور کنه.

این کانسیلر استفاده از فناوری Micro-Corrector رو در پیش گرفته که باعث میشه مواد فعال موجود توی اون به سرعت و به طور مستقیم توی عمق پوست شما جذب شده و با علام پیری زودرس و همچنین آسیب های محیطی مقابله کنن. این فناوری همچنین میتونه به کم شدن چین و چروک های زیر پوست هم کمک کنه و پوست جوان تر و صاف تری رو براتون به ارمغان بیاره.

پس پنهان کردن دایره های سیاه زیر چشم هاتون رو با خیال راحت به این کانسیلر بسپارید و از فرمولاسیون فوق العاده ی اون برای روشن شدنه این نواحی استفاده کنید. تنوع رنگی این کانسیلر هم طوریه که شما با هر رنگ پوست میتونید اون کانسیلری رو که مناسبتون هست رو پیدا کنید.

کانسیلر1

کانسیلر هلسی میکس بورژوا

یکی از بهترین کانسیلرها که برای پوشوندن سیاهی دور چشم استفاده از اون توصیه میشه کانسیلر بورژوا هست که میشه اون رو یه محصول فوق العاده و عالی برای این منظور بشمار آوورد که توسط شرکت بورژوا تولید میشه. این محصول علاوه بر پوشوندن تیرگی زیر چشم میتونه به کاور کردن علائم خستگی زیر چشم هم کمک شایانی کنه.

فرمولاسیون این محصول بینظیره چرا که از مواد مغذی و آرامش بخشی برای پوست همچون ویتامین C و E برخورداره که میتونن به پوست شما کمک کنن که از آسیب های محیطی مثل اشعه ی یو وی و همچنین آلودگی ها در امان بمونه.

این کانسیلر از پوشش متوسط تا کامل برخورداره و با این ویژگی میتونه حتی لکه های پوستی رود هم کاور کنه. این رو هم اضافه کنیم فرمولاسیون کرمی و نرم این محصول باعث میشه که پوستتون علاوه بر این که صاف و یک رنگ دیده میشه جوون تر هم بمونه و سلامتیش حفظ بشه.

کانسیلر2

کانسیلر کلینیک ایون بتر

یکی دیگه از کانسیلرهایی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم کانسیلر کلینیک ایون بتر هست که یه محصول آرایشی ساخته شده توسط شرکت Clinique هست و برای پوشوندن عیوب پوستی مثل آکنه، لکه ها و دایره های زیر چشم بسیار فوق العاده هست.

یکی دیگه از ویژگی های مهمی که این محصول داره اینه که فرمولاسیون اون طوریه که حاوی مواد مغذی و روشن کننده برای پوست هست از این رو از پیری زودرس اون هم جلوگیر میکنه و همچنین این کانسیلر میتونه به تسریع فرایند تجدید سلولی هم کمک شایانی کرده و از این طریق پوست رو جوان تر به نظر بیاره.

کانسیلر3

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها