|

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون / والا کل پولو داری میدی به باتریشون سه روز بکوب کار میکنن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زندگی در دنیای امروز این رو بهمون ثابت کرده که بدون گوشی و تکنولوژی های اون نمیشه راحتی زندگی کرد چرا که این وسیله با وجود کوچک بودنش یه سری ویژگی ها داره که خب جا داره راجع بهش بگیم فلفل نبین چه ربزه بشکنه ببین چه تیزه چرا که شما با استفاده از یه گوشی بدون رفتن به بانک میتونید پول های کلان جابجا کنید و یا کار داشته باشید و کسب درآمد کنید مثلا خیلی از تریدرها و اون افرادی که آنلاین شاپ دارن کارشون رو با استفاده از این وسیله مدیریت میکنن و پیش میبرن و حتی یه سری از بلاگرها با داشتن یه گوشی تو دستشون میتونن درآمدی حتی بیشتر از یه پزشک داشته باشن که خب این قدرت این وسیله و اینترنت رو نشون میده و خب مسلما اگر پنجاه سال پیش به مردم میگفتی که روزگار طوری میره جلو که تو خونه و با انداختن پا روی پا میشه پول درآوورد کمتر کسی این حرف رو باور میکرد.

ولی خب در حال حاضر انتظارات به قدری از گوشی بالا رفته که هر ساله مردم منتظر آپشن های بیشتر برای این وسیله هستن و خب در این بین کمپانی های ساخت گوشی هم برای این منظور در تلاش و رقابت با هم دیگه هستن و از این رو بازار بسیار متنوعی پیش روی ماست که خب شاید در برخی از اوقات موجب سردرگمی افراد بشه و اون ها رو برای شناسایی محصولات با کیفیت گیج کنه که خب برای جلوگیری از این موضوع باید هر کسی قبل از خرید گوشی مشخصات گوشی موردنظر خودش رو از بر بشه و حتی اون رو با رقبای دیگه اش مقایسه کنه تا بتونه بهترین انتخاب رو داشته باشه به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا در خرید راحت تر بهتون کمک کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

برای اولین محصولی که در لیست این مقاله میخواهیم به سراغش بریم یه گوشی از برند چینی شیائومی رو انتخاب کردیم که تا به امروز در بازار ایران تونسته برای خودش حسابی اسم و رسم در کنه و گوشی های باکیفیت در زمینه های مختلف تولید کنه که با این حساب حرف برای گفتن بسیار داره و در حال حاضر یکی از نماینده های اون تا 7 میلیون در بازار امروز پوکو C40 هست که با توجه به رقبای خودش کیفیت خوبی رو عرضه میکنه و این گوشی که از 204 گرم وزن برخورداره یه نمایشگر بزرگ برابر با 6.71 اینچ داره و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه.

در زمینه ی پردازنده برای اون یه تراشه 11 نانومتری آن به نام JR510 استفاده شده که سرعت پردازشی اون با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

گلکسی A05 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

خب نوبت به دومین محصولی رسید که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو داریم که یه کهکشانی از بین گوشی های کمپانی کره ای سامسونگ هست که تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو به خودش جلب کنه یعنی گلکسی A05 و خب میدونید که سامسونگ یکی از اولین ها و قدیمی ترین ها در بازار ایران بشمار میاد و این محصول اون تقریبا میشه گفت ارزون ترین گوشیش هست ولی خب ویژگی هایی داره که میشه گفت اون رو از خیلی از رقبای خودش بالاتر برده مثلا نمایشگر این محصول که از رزولوشن اچ دی پلاس برخورداره دارای 6.7 اینچ هست که اندازه ی بزرگ و کیفیت تصویر اون سبب شده که دیدن محتواهای مختلف در این محصول بسیار لذتبخش بشه.

در زمینه ی پردازنده برای اون یه تراشه 12 نانومتری هلیو G85 تعبیه شده. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی از سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت تصویر بالایی دارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

آنر X6a نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

نوبت به آخرین محصول میرسه که یه گوشی از کمپانی آنر هست یعنی آنر X6a که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.56 اینچ اندازه برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این یعنی کمترین میزان تاخیر در نمایش محتوا در اون وجود داره. 

پردازنده اش تراشه‌ای 12 نانومتری از مدیاتک به نام هلیو G36 هست که با توجه به قیمت سرعتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که در طول روز کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5200 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها