|

(عکس و ویدئو) وقتی سحر دولتشاهی جا پای مردهزار چهره می گذارد

سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که از فیلم‌ نت پخش می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که از فیلم‌ نت پخش می‌شود.

نقش سحر دولتشاهی از قسمت پنجم سریال «داریوش» شروع شده است. ابتدا او را به عنوان دختری ساده و مهربان می‌شناسیم که تنهاست و به داریوش علاقه‌مند شده است. رفته‌ رفته، اما این تعریف تغییر می‌کند.

رفتار او در این قسمت دارک و رمزآلود است و ما را به درک جدیدی از این شخصیت می‌رساند. ما همراه با دو کاراکتر داریوش و نوید، مرحله‌ به‌ مرحله با این شخصیت همراه می‌شویم و در طول این قسمت، به نکات خاصی درباره زندگی او پی می‌بریم.

در ابتدای قسمت هفت داریوش مشاهده میکنیم که سحر در نقش ساقی با لباس هایی به رنگ سبز، موهای بلوند طلایی یا به اصطلاح زرد عقدی و عینک دور مشکی از یک رستوران با مردی بیرون می آید و اجبارا از او هدیه ای قبول می کند.
2188662_357
1409804_727

روز بعد اما همراه با مقنعه و مانتوی بلند با پرایدش برای بچه های مناطق محروم اسباب بازی میخرد و هنگامی که به بچه ها میرسد همه او را می شناسند و دور او جمع میشوند و اما شب همان روز با مانتوی قرمز و آرایش متفاوت صورت و موهای مشکی چتری زده شده در رستورانی مجلل روبه روی مردی دیگر مینشیند.
2188660_672

روز بعد او را در حالیکه شال را پشت سرش گره زده و موهایش را ساده به کناری زده و آرایش بسیار ملایمی دارد، مشغول تمیز کردن خانه یک پیرمرد می‌بینیم و متوجه می‌شویم پرستار پیرمرد است. چهره‌اش مهربان‌تر از همیشه است و وقتی پیرمرد با آهنگی که درحال پخش است می‌رقصد با او همراهی می‌کند. از دیالوگ‌هایشان مشخص است که پیرمرد او را از دخترش هم بیشتر دوست دارد.
2188661_479

دیدن کل این شخصیت ها ما را به این نتیجه میرساند که سحر دولت شاهی در نقش ساقی  یک رابین هود دیگر است از پیرمرد های پولدار اخاذی میکند و به محرومان کمک میکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها