|

جدیدترین مانتو ها برای دختران | استایل هایی که نمیخواد اندام خفن داشته باشی کلا آسی

مانتو های ترند امسال جذابیت جالبی دارند که در این مطلب میخوایم با انواع اونها برای دختران جوان آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در استایل یک بانو مانتو یکی از پر اهمیت ترین بخش هاست که گاهی حتی میتونه خوشگلیه استایل فرد رو چند برابر نشون بده چرا که مانتو ها انواع بسیار مختلفی دارند و با وجود تنوع فراوونی که در اختیار افراد قرار می دهند، میتونن زیبایی ظاهر افراد رو به راحتی بسازند. مانتوی کوتاه بلند جلو باز دکمه دار زیپی و غیره با انواع و اقسام طرح و رنگ ها دست شما و برای انتخاب باز می گذارند. به همین دلیل اغلب، تمایل بانوان برای خرید مانتو بیشتر از سایر آیتم هاست. معمولا خانوما دلشون میخواد تا برای خرید مانتو وقت و هزینه بیشتری صرف کنند تا جذابیت ظاهری شون در خارج از خونه تضمین بشه. خیلی از شما ها نیز احتمالا به این بخش از ظاهرتون بیشتر از باقی موارد اهمیت میدین و علت این مسئله هم کاملا مشخص است. خانوم های ایرانی تو بسیاری از استایل های خود از مانتو استفاده دارند که خب همین موضوع باعث شده تا روز به روز مدل های مانتو متنوع تر و جذاب تر شوند. در این مطلب ما میخوایم با تند ترین سبک مانتو ها آشنا بشیم. اگر شما هم دلتون یه مانتوی خوشگل و امروزی میخواد، پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید.

38786

مانتو های سبک جدید با آستین های مدل دار و خاص

یکی از مهمترین بخش های یک مانتو هنگام طراحی و دوخت آستین های آن است. شما میتونید با مدل آستینی که انتخاب می کنید به شدت مورد توجه و تحسین قرار بگیرید. یکی از محبوب ترین مدل آستین هایی که مورد استفاده قرار میگیره سبک پفکی هستش که تا قسمت مچ دست حالت گشاد و پف شده دارند و بعد به وسیله کشباف و یا به شکل یکپارچه جمع می شوند. در این بخش از آستین از پارچه های مختلفی همچون آهار در واسه کت های فانتزی میشه استفاده نمود و جهت ایجاد هارمونی نیز سعی میشه تا در این بخش از پارچه، ایستایی بالا استفاده شود. پارچه هایی همچون پارچه کرپ که برای این سبک از آستین ها به شدت مناسب هستند. آستین ها میتونن معجزه ای در ظاهر مانتو ایجاد کنند که شاید به تن هر کسی ندیده باشید.

6874864

کت مشکی نیمه رسمی ایده ای جذاب

در میون مدل مانتو های جدید، مانتو هایی که کتی مشکی هستند فروش بالای دارند. از طرفی هم از این آیتم میتونید برای موقعیت های مختلف استفاده کرده و لذتش رو ببرید. پس حتما تو کمد لباستون داشته باشیدش. اگر هم ندارید زودتر اقدام به خریدش کنید چرا که این سبک از مانتو با طراحی نیمه رسمی نمای بسیار منحصر به فردی خواهند داشت. شما میتونید با توجه به سلیقه ای که دارید از یقه های ساده و یا برگردان بر روی مانتوی خود بهره ببرید. این مدل از مانتو ها هم جذابیت خاص خودشون رو دارند و هم حالت رسمی پیدا کرده و ظاهری خانومانه براتون می سازند. پس از استفاده حالات عجیب غریب برای این مانتو باید صرف نظر کرد و مدلی شیک به آن بخشید.

8748674

فراموش نکنید که جهت خوشگلاسیون بیشتر و طراحی متفاوت مانتو کتی مشکی، میتوان از اکسسوری ها و خرجکار های مینیمال استفاده کرده زیبایی دلنشینی به مانتو تون هدیه دهید. مثل میشه از اکسسوری های کوچیک و یا خرجکارهایی مثل نوارهای باریک کمک بگیرید.

مدل مانتوی دو تکه خیلی ترند

از دست مانتو های پرطرفدار و جدید که این روزا خیلی پشت ویترین مغازه های مانتو فروشی دیده میشه، سبک مانتو های دو تکه ای هستند که برای خانوم ها و دختران شیک پوش گزینه ای ایده آل می باشند. شما میتونید از این دست مانتو ها برای استایل های روزمره و یا استایل کژوال و حتی تیپ های پر زرق و برق استفاده نمایید.

5885

شومیز پاپیونی و فانتزی به روز ترین امسال

مانتو یا بهتره بگیم شومیز های مدل پاپیونی امسال خیلی ترند شده. این سبک از مانتو ها که با دامن چین دار همراه هستند، از دست مانتو های جذاب و فانتزی این روزهای مانتو فروشی ها می باشند. مانتو پاپیونی ها برای اون دست از دخترانی که خیلی علاقمند به سبک هیا به روز هستند ایده ای مناسبه که چون مدل جلوباز هم نداره میتونه سلیقه خیلی از دختران باشه. کژوال بودن و سادگی که این سبک مانتو داره چیزی از زیبایی اش کم نخواهد کرد. از جمله پارچه هایی که بسیار برای این سبک از مانتو ها استفاده  میشه مانتوهایی با آهار کم است چرا که آهار زیاد نمیتونه واسه چین پایین شومیز خوب باشه. 

85748.878

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها