|

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون / شرکت سازنده تراشه ی گوشی 30 میلیونی رو گذاشته برا اینا!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا در خرید بهتر و راحت تر کمکتون کرده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر از پیر و جوون تا بچه و نوجوون هر کسی یه گوشی دستش داره و دنیا طوری شده که اصلا بدون این وسیله امور نمیگذرن و نمیشه بهشون سر و سامون داد مثلا شما حساب کنید که پدر و مادری توی خونه منتظر بچه شون باشن و بچه گوشی نداشته باشه و خب دیر هم کرده باشه چقدر استرس میگیرن و به قولی دلشون هزار راه میره و یا اون افرادی که مهاجرت میکنن به کشورای دیگه چطور بدون گوشی میتونستن با خونواده هاشون تماس تصویری برقرار کنن و رفع دلتنگی بشه براشون پس واقعا میشه گفت که این وسیله در زندگی ما نقش بسیار پررنگی داره و بدون اون اختلال زیادی در زندگی ما ایجاد خواهد شد.

البته که در این بین گوشی داشتن هم میتونه یه سری اعصاب خوردی ها داشته باشه چرا که طراحی گوشی های هوشمند جوری هست که شما چه بخواهید و چه نخواهید بعد از گذشت چند سال کیفیت اولیشون افت میکنه حتی با وجود این که شما توی پر قو اون ها رو نگهداری کنید ولی یه موضوعی که در این بین خیلی میره روی مخ اینه که گوشی شما قبل از تموم شدن عمر مفیدش ادا بده و خراب بشه که این واقعا اعصاب خرد کن هست و خب مسلما هیچ کس دوست نداره که یه همچین اتفاقی براش بیفته که خب در صورتی که موقع خرید به همه ی مشخصات گوشی خودتون توجه کنید احتمال این موضوع بسیار پایین میاد به هین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون رو در بازار بهتون معرفی کنیم و مشخصاتشون رو براتون شرح بدیم که در صورت خرید اون ها مسلما میتونید انتظار این رو داشته باشید که دستتون رو قبل از به پایان رسیدن عمر مفیدشون تو پوست گردو نذارن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

گلکسی A14 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

خب اولین محصولی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یکی از کهکشانی های کمپانی کره ای سامسونگ هست که اوایل سال 2023 روانه ی بازار شد و به علت داشتن ویژگی های سخت افزاری مناسب خیلی زود تونست در دل مردم جا باز کنه و برای خودش اسم و رسم در کنه و این گوشی گلکسی A14 هست که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که رزولوشن و کیفیت تصویر قابل قبولی داره.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک Helio G80 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصاویر وفیلم هایی که ثبت و ضبط میکنن خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

ردمی 13C نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

خب نوبت به دومین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم میرسه که بی شک باید یکی از گوشی های کمپانی چینی شیائومی باشه یعنی ردمی 13C که در حال حاضر از ارزش خرید بالایی برخوردار هست. این محصول فوق العاده از یه نمایشگر به اندازه ی 6.74 اینچ برخورداره و رزولوشنش اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 90 هرتزه که این نشون میده شما کمترین میزان تاخیر و لگ رو در اون مشاهده خواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی در این پنل برابر با 600 نیت هست که کار کردن با اون رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در این محصول به عنوان پردازنده از یه تراشه ی هلیو G85 استفاده شده که کیفیتش با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به خوبی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپرساعت ظرفیت برخورداره و طول و عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

آنر X8a نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

نوبت به آخرین گوشی میرسه که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی آنر X8a که از 6.7 اینچ اندازه برخورداره و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه هم در این پنل برابر با 90 هرتزه که این نشون میده شما شاهد کمترین میزان لگ و تاخیر در اون خواهید بود.

به عنوان پردازنده هم از یه تراشه هلیو G88 استفاده شده. دوربین اصلی محصول سنسور 100 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها