|

با ایجاد سبک شخصی در لباس پوشیدن تک بودن خود را به رخ بکشید

ایجاد یک سبک شخصی که با هویت منحصر به فرد شما طنین انداز می‌شود، هم قدرتمند و هم ضروری است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چرا یافتن سبک شخصی شما در دنیای مد امروزی بسیار مهم است؟ در دنیایی که مد اغلب با برچسب‌های سفت و سخت و روندهای زودگذر همراه است، ایجاد یک سبک شخصی که با هویت منحصر به فرد شما طنین انداز می‌شود، هم قدرتمند و هم ضروری است. کنار گذاشتن اندازه‌های استاندارد صنعت مد و الزامات فصلی و در آغوش گرفتن لباس‌هایی که فردیت و اعتماد به نفس شما را برجسته می‌کند امری جسورانه و مهم است. سبک شخصی به معنای قرار گرفتن در قالب‌های از پیش تعریف شده نیست. این در مورد ایجاد نگاهی است که ماهیت، آرزوها و خطوط تکرار نشدنی استایل شما را منعکس می‌کند. این راهنما و مقاله به هر زنی که به قدرت ابراز وجود از طریق مد اعتقاد دارد تقدیم شده است و نکاتی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند کمد لباسی بسازید که  منحصر به فرد و پویا خواهد بود.

7

الهامات سبک خود را کشف کنید

باز کردن سبک شخصی شما با سفری الهام بخش آغاز می‌شود. این در مورد غوطه ور شدن در دنیایی از زیبایی شناسی بصری است تا آنچه را که واقعاً در شما طنین انداز می شود کشف کنید. با ایجاد یک تابلو شروع کنید؛ در این راه می‌توانید به صورت دیجیتال از پلتفرم‌هایی مانند پینترست استفاده کنید. هر چیزی را که توجه شما را جلب می‌کند مانند بافت‌ها، رنگ‌ها، شبح‌ها و… را در نظر بگیرید و مورد توجه قرار دهید. خودتان را تنها به مد محدود نکنید. هنر، معماری، طبیعت و دوره‌های قدیمی نیز می‌توانند جرقه ایده‌ها را برانگیزند. ممکن است جذب ظرافت بی دردسر استایل مینیمالیستی، جملات جسورانه قطعات آوانگارد یا جذابیت همیشگی سبک‌های کلاسیک شوید. این کولاژ الهام‌بخش به عنوان قطب‌نمای سبک شما عمل می‌کند و انتخاب‌های مد شما را به سمت کمد لباسی هدایت می‌کند که نه تنها زیبا به نظر می‌رسد، بلکه کاملاً مناسب است.

3

یک پالت رنگ مشخص را انتخاب کنید

پالت رنگی خود را بیابید؛ رنگ‌هایی که مکمل شما هستند را برگزینید. رنگ‌هایی که با تناژ طبیعی شما هماهنگ هستند کشف کنید این عمل شبیه به انتخاب یک پالت عالی برای یک شاهکار توسط هنرمندان است. رنگ پوست، رنگ مو و حتی سایه چشم شما نقش مهمی در این سمفونی رنگارنگ دارند. اما چگونه می‌توان در میان طیف بی‌پایان رنگ‌ها پیمایش کرد تا رنگ‌هایی را که عمیقاً شما را طنین‌انداز می‌کنند پیدا کرد؟ به یاد داشته باشید رنگ‌های گرم ممکن است در سایه‌های خاکی بدرخشند، در حالی که رنگ‌های سرد در رنگ‌های جواهری می‌درخشند. اما اجازه ندهید این قوانین شما را محدود کنند. آنها فقط راهنماهایی برای شروع کاوش شما هستند. همچنین به رنگ‌هایی فکر کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و شادی می‌دهند.

6

اکسسوری خاص خود را پیدا کنید

اکسسوری‌ها عصای جادویی سبک شخصی هستند که حالت عادی را به حالت خارق العاده تبدیل می‌کنند. آنها بیانگر شخصیت، خلق و خو و خلاقیت شما هستند. از درخشش ظریف یک گردنبند ظریف تا بیانیه جسورانه یک روسری پر جنب و جوش؛ هرکدام که به سبک شخصی شما نزدیکتر است را برگزینید. هر قطعه داستانی را بیان می‌کند و لایه‌هایی از جذابیت و پیچیدگی را به مجموعه شما اضافه می‌کند.

9

4

به صورت لایه لایه‌ای لباس بپوشید

لایه بندی فقط یک تکنیک نیست. این یک شکل هنری است که عملکرد را با مد تلفیق می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که در طول فصل‌ها با سهولت و ظرافت حرکت کنید. کلید تسلط بر این هنر در درک تعادل بین بافت، تناسب و رنگ نهفته است. با یک پایه محکم مانند یک یقه اسکی براق شروع کنید و از آنجا بسازید. یک ژاکت سبک یا یک جلیقه شیک به آن اضافه کنید و روی آن یک کت یا ژاکت بپوشانید. هر لایه باید مکمل لایه‌های دیگر باشد و انعطاف‌پذیری را برای جدا کردن یا اضافه کردن آن در طول روز ارائه دهد. بافت نقش مهمی در لایه بندی دارد و به مجموعه شما عمق و علاقه می‌بخشد. بازی با طول‌ها و حجم‌ها می‌تواند ظاهری جذاب و پویا ایجاد کند. 

1

به سبک شخصی خود وفادار بمانید

در جهانی مملو از روندهای زودگذر و دستورالعمل‌های مد در حال تغییر، وفادار ماندن به استایل شخصی خود هم شورش و هم اعلام عشق به خود است. این در مورد شناخت شما و بیان این هویت با اعتماد به نفس و غرور است. صنعت مد سریع ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما لباس‌های سفارشی را انتخاب کنید.

سبک شخصی شما بازتابی از سفر، تجربیات و دیدگاه منحصر به فرد شما نسبت به جهان است. این باید با ذات درونی شما طنین انداز شود، نه هوس‌های صنعت مد. سبک‌هایی را بپذیرید که به شما احساس قدرتمندی، ظریفی و منحصر به فرد بودن می دهد.

2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی