|

هودی های ترند 2024 برا استایل پاییزی / امسال تو مغازه ها فقط دنبال این طرح باش که مده

در این مقاله چندتا از هودی های ترند سال رو که برای پاییز و زمستون باید تهیه شون کنید رو بهتون نشون دادیم تا استایل های زیبا بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای خیلی از افراد مهم هست که استایل شیک و زیبا داشته باشن چرا که افراد میتونن با لباس هاتون شما رو قضاوت کنن و یه سری اطلاعات ازتون به دست بیارن مثلا در صورتی که شما برای مصاحبه ی کاری لباس مناسب مصاحبه ی کاری نپوشید و به جاش مثلا یه شلوار زاپ دار و رنگ های جیغ تنتون کنید احتمال این که کار موردنظرتون رو به دست بیارید بسیار کم خواهد بود چرا که کارفرما با دیدن شما اینطور برداشت خواهد کرد که فرد موقعیت شناس و متعهد به کار نیستید حتی با وجود این که خلاف این موضوع باشه پس لباس ها و تیپ هایی که میزنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستن و مهمن پس در درست انتخاب کردن اون ها نهایت دقت و وسواس خودتون رو به خرج بدید.

البته که موقعیت شناسی برای لباس ها تنها موردی نیست که برای داشتن یه استایل خوب باید بهش توجه کنید یکی دیگه از چیزهایی که مهم هست که برای تیپ شیک زدن بهش دقت کنید ویژگی های ظاهری و فیزیکیتون هست مثلا در صورتی که بازوهای چاق دارید و نمیخواهید که کسی از این موضوع مطلع بشه باید به سراغ لباس مناسب بازوهای چاق برید تا با استفاده از این آیتم این ایراد در اندامتون رو که اذیتتون میکنه رو بپوشونید که خب فرقی با معجزه نداره چرا که تنها با یه لباس و خطای دید به این هدف رسیدید. همچنین نکته دیگه برای رسیدن به تیپ خوب دنبال کردن ترندها و مدهای روز هست به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از هودی های ترند رو که امسال باید تهیه کنید رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه برای دیدن اون ها با ما همراه باشید.

هودی های ترند

مدل هودی دخترانه

خرید یه هودی جدید برای هر دختر خانومی میتونه جذاب و هیجان انگیز باشه چرا که این مدل از لباس ها بسیار راحت هستن و میشه باهاشون یه عالمه تیپ کژوال و اسپرت زیبا زد از این رو محبوب بودنشون بی دلیل نیست. اما امسال در بین هودی های دخترونه کدوما مد شدن؟ خب در جواب به این سوال باید بگیم که اون دسته از هودی ها که رنگ های نود، سفید و یا مشکی دارن بسیار مد شدن و اومدن رو بورس و در یه سری از کشورها که سرماشون از ما زودتر شروع شده بیشتر تولیدات هودی ها در این رنگ ها بوده. از خوبی هایی که هودی های این رنگی دارن اینه که شما میتونید با کمک اون ها استایل های زیادی بزنید و به راحتی اون ها رو با آیتم های مختلف ست کنید و دستتون در این زمینه باز خواهد بود.

هودی های ترند

هودی های ترند

هودی های ترند

مدل هودی زنانه

شاید خیلی از افراد باشن که خیال کنن هودی بیشتر مناسب افراد جوون و دختر خانوم ها هست در حالی که این لباس راحت و کاربردی میتونه برای هر سن و سالی مناسب باشه به شرطی که رنگ و طرح اون درست انتخاب بشه مثلا به طور حتم یه هودی به رنگ قرمز با طرح چاپی عروسکی شاید برای یه خانوم چهل ساله مناسب نباشه و اون رو جلف نشون بده در حالی که در صورت رفتن به سراغ هودی های زنانه، خانوم ها با هر سن و سالی میتونن به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن و یه تیپ ترندی، زیبا و در عین حال راحت داشته باشن که این مدل از هودی ها همونطور که در تصویر میبینید از نظر اندازه بلندتر هستن و بهتره که رنگ هاشون خنثی باشه.

هودی های ترند

مدل هودی شلوار

یکی از بهترین مدل های هودی که میتونید به سراغ خریدش برید اون هایی هست که هودی و شلوار با هم ست هستن چرا که شما با این مدل از هودی ها توی ست کردن بسیار راحت خواهید بود و اصلا دردسری نخواهید داشت مثلا میتونید یه ست هودی و شلوار رو پوشیدید و از روی اون ها تنها و تنها یه پالتو و یا کاپشن بندازید. 

پس با این حساب برای پاییز و زمستون خودتون رفتن به سراغ یه ست جذاب و بینظیر هودی و شلوار میتونه شما رو بسیار ترندی و جذاب به نظر بیاره و همچنین شما برای ست کردن با اون ها میتونید از یه پافر چه بلند و چه کوتاه هم استفاده کنید و تیپ اسپرت برای خودتون بسازید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

هودی های ترند

هودی های ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها