|

بهترین گوشی های میان رده 2024 / اینا اگه آدم بودن کارمند میشدن کار دولتی داشتن و بیمه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های میان رده 2024 رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت مشخصات اون ها خریدتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما تا حد بسیار زیادی از مزایای گوشی در زندگی های امروزی آگاه هستیم و میدونیم که بدون این وسیله ی الکترونیکی و تکنولوژی های اون زندگی برامون حسابی سخت خواهد  شد و اختلالات بسیاری در امور ایجاد خواهد شد مثلا خیلی ها برا صرفه جویی در وقت و انرژی خودشون از طریق گوشی خریدهاشون رو انجام میدن حالا میخواد هر چی باشه چه مایحتاج خونشون باشه و چه خریدهای بزرگ تر و خب در صورتی که این وسیله نباشه شما باید شخصا برای خرید هر چیزی اقدام کنید که این میتونه زندگی رو بسیار سخت کنه و این اصلا خوب نیست پس واضحه که گوشی در کوچک ترین کارهای ما هم جایگاهش رو مشخص کرده و دیگه راهی برای این که اون رو نادید ه بگیریم وجود نداره.

حالا با این وجود وقتی که گوشی شما میتونه این همه در زندگی مورد استفاده قرار بگیره باید کارایی و کیفیت بالایی هم داشته باشه تا از کار کردن با اون لذت ببرید و یه موقع با هنگ کردن و ادا درآووردنش اعصابتون خرد نشه که خب برای این منظور باید بگردید و توی بازار متنوع امروز بهترین گوشی ها رو پیدا کرده و از آن خودتون کنید البته که شاید بگید برای این نظور باید بودجه ی زیادی داشته باشیم که خب باید بگیم که کسی منکر این که هر چی پول بدی همونقدر آش میخوری نمیشه ولی خب شما باید با هر بودجه ای که دارید از 5 میلیون تا 50 میلیون بهترین گوشی رو در اون بازه ی قیمت از آن خودتون کنید که حالا ما هم برای این که به شما در شناخت هر چه بهتر گوشی های بازار کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین میارده های حال حاضر رو معرفی کنیم که فروش بالایی داشتن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های میان رده

شیائومی 13 تی نسخه 256/12 گیگابایت

بریم سراغ اولین محصولی که میخواهیم در لیست این مقاله بهتون معرفی کنیم یعنی شیائومی 13 تی که از زمان عرضه تا به همین لحظه یه عالمه خریدار داشته که ممکن هست نفر بعدی شما باشید چرا که کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نواع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 144 هرتزه که این یعنی اسکرول نرم و روونی خواهد داشت. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل و در فضای باز برابر با 1250 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار راحتی خواهد بود.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه 4 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 8200 اولترا استفاده شده که سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلمم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های میان رده

گلکسی S21 FE نسخه 256/8 گیگابایت مدل 2023

بریم سراغ محصول دوم که از کمپانی کره ای سامسونگ هست یعنی گلکسی S21 FE که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما کمترین میزان لگ و تاخیر رو در اون مشاهده خواهید کرد. 

در بخش پردازنده برای این محصول یه تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 به کار برده شده که از سرعت و قدرت پردازشی بالایی برخورداره. دوربین اصلی محصول سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی دراه که روی هم رفته میتونن کیفیت خوبی ارائه کنن. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهیش  خوبه.

بهترین گوشی های میان رده

گوشی آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت

بریم سراغ آخرین محصولی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی آنر X9a که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روون صفحه داره.

پرازدنده ی این محصول یه تراشه ی ۸ هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۹۵ هست که میتونه برنامه های مختلفی رو به اجرا دربیاره. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های میان رده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها