|

بیوگرافی ساره بیات و خانه عتیقه‌اش / ورود به دکوراسیون منزل وی مثل سفر در عهد بوقه

ساره بیات بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که بارها تصاویر زیبایی از خانه و وسایل لوکسش به اشتراک گذاشته و این بار نیز مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمتر بازیگری پیدا میشه که در دوران جوانی و میانسالی پولداری رو تجربه نکرده باشه و از شغلی که داشته ثروتمند نشده باشه. چرا که همه ما میدونیم بازیگری اگر بخواد در راستای فعالیت زیاد و شهرت قابل توجه قرار بگیره، میتونه شرایط مالی و سطح لایف استایل اون فرد رو به شکل کامل تکون بده. خیلی از هنرمندان ما قبل و بعد بازیگریشون تغییرات چشمگیری داشته اند و برخی هم از همون اول پولدار بودن و حالا تنها پولدار تر شدند. مثلا خانم الناز شاکردوست و یا ساره بیات از دسته دومی ها هستند که پیش از شهرت و شغل بازیگری هم ثروت قابل توجهی داشتند و به اصطلاح تو پر قو بزرگ شدند، اما خب بعد از اینکه شناخته شدن و به عنوان هنرپیشه سر بالا کردند، روز به روز به صفر های حساب بانکیشون هم افزوده شد. ساره بیات بازیگر جذاب و پر طرفدار ایرانیست که با ایفای نقش در فیلم "جدایی نادر از سیمین" شهرت یافت و با سریال نمایش خانگی "عاشقانه" هم به شدت بولد شد.

ساره بیات

ساره بیات همیشه این مدلی بوده و هست که تو صفحه اینستاگرامش عکس های بسیاری از خونه و زندگی خود منتشر میکند. خانم بازیگر در حالی که تو ویلای شخصی خود یک زندگی دو نفره با همسرشون دارند، دکوراسیون منزلشون رو درست به مانند قصر های اشرافی دوره قاجار انتخاب و دیزاین نموده اند. ساره بیات در بسیاری از مصاحبه هایش گفته که شرایط بسیارخوبی پیش از بازیگری اش داشته و خب اینطور که حالا مشخص است، او هنرمندی از دیار ثروتمندان مسحوب میشود. ساره بیات شیفته وسایل و ظروف قدیمی و با اصالت است. از اون دست آیتم ها که نقش و نگار فراوونی دارند با رنگ هایی غلیظ که اصلا ذره ای شبیه به مینیمال نیستند. ساره بیات هر چند وقت یکبار رونمایی جالبی از این ظرف و ظروف و چیدمان منزلش داره که هر بار هم مورد توجه قرار میگیره چرا که تصاویر جالبی به اشتراک میذاره. در ادامه میبینم دکور خونه ساره بیات رو.

ساره+بیات+

8787

8748

867

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات از بازیگران دهه پنجاهیه این عرصه می باشد که در 14 مهر 1358 چشم به جهان گشوده و زاده تهران است. او در سال 80 بود که با تئاتر به این فعالیت ورود کرد و در جشنواره پلیس اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری رو به همراه دیپلم کسب نمود. ساره بیات بعد از اینکه مدرک بازیگریش رو از موسسه کارنامه گرفت، دعوت به نقش آفرینی در سریال "یک مشت پر عقاب" شد. 

یک مشت پر عقاب اسم یکی از مجموعه های تلویزیونی بود که در بهمن سال 1386 از شبکه سه سیما پخش شد و ساره بیات در کنار هنرمندی همچون رضا کیانیان بازی کرد. خانوم بازیگر در سال 1385 با ایفای نقش در فیلم سینمایی "مقلد شیطان" به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی نیز به عرصه سینما ورود کرد. 

ساره+بیات+

ازدواج با یک آهنگساز و اعلامی رمانتیک

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده سه سال پیش یعنی در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که با نوشتن متنی بسیار زیبا خبر ازدواجش با ساره بیات رو به شکل رسمی اعلام نمود. او در این متن نوشت:

ایشان نوشت: همسرم ، بانوی زیبای من …

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان ، سالهایی که در کنارت زیستم ، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم ، برای داشتنت ، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان ، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست

5874684

نقش هر بلایی سرم بیاره مشکلی ندارم

ساره بیات جالبه که بسیار متفاوت از برخی بازیگران خانوم صحبت میکنه. وی در زمینه تغییر چهره های زیاد در بازیگری میگه خیلی برام مهم نیست از نظر زیبایی چه اتفاقی واسه چهره ام بیفته و واهمه ای هم از تغییرات لحنی و صحبتی ندارم. اگر برای نقشی نیاز به بیرون ریزی داشته باشم باز مشکلی ندارم و هر چیزی که نقش فرمان بده همون رو گوش میدن و اجراش میکنم.

1664598669-parsnaz-com

از پیری نمی ترسم

ساره بیات اعتقاداتی متفاوت دارد و او در رابطه با پیری هم میگه آدم ها وقتی از هر لحظه و هر نفسشون لذت ببرن، به همون سنی که دارند راضی میشن و تموم این سال ها من زندگی ام رو فهمیدم و دوست دارم به جلو برم نه اینکه برگردم عقب چیزی رو درست کنم.

جدیدترین+سلفی+دونفره+ساره+بیات+و+همسرش+_عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها