|

از بین بردن زردی و کثیفی کاسه توالت | با این روشا ایکی ثانیه مثل لحظه خریدش سفید میشه

تمیز کردن و شستشوی کاسه توالت گرچه کار دشواری به نظر میاد، اما با روش هایی که در این مطلب یاد می گیریم به شدت آسون خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از کارها شاید همون سال به سال انجام دادنشون کافی باشه و اینکه موقع خونه تکونی بهشون سر بزنیم مناسب بشه. اما یک سری دیگر از کارها هستند که لازمه تا هر چند روز یکبار و فوقش هفته ای یکبار بهشون سر زده بشه و به نظافتشون رسیدگی بشه. مثلا شستشوی توالت و سنگ و کاشیش دقیقا موردیه که نیاز داره تا هر چند روز یکبار تمیز بشن و به حالت زردی و یا کدری نیفتن. تو چنین حالتی حتی استفاده از خود سرویس بهداشتی هم برای افراد سخت میشه چرا که یه حالت چندشی دست میده. پس چه کاریه که اجازه بدیم همچین موردی پیش بیا و بهتره که دست به کار شده و به نظافت این فضا بپردازیم. 

شستشو سرویس بهداشتی

اما خیلی از خانوم ها هستند که فکر میکنن این فضا رو فقط با شوینده ها میشه شست و تمیز کردنش بدون اونها محاله. در حالی که اصلا اینچنین نیست و شما میتونید با استفاده از دیگر مواد تو خونه به نظافت و برق انداختن کاسه توالت و کاشی ها برسید. میپرسین چجوری؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با چند روش کارساز و آسون و سه سوته آشنا بشیم.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

ترکیب جوش شیرین و سرکه برا نظافت سنگ توالت

یکی از بهترین روشها جهت برق انداختن سنگ توالت سرویس بهداشتی ، استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین هستش که میتونه خیلی کمک کننده باشه. برای انجام این کار باید یکم جوش شیرین رو بر روی سنگ توالت ریخته و به اطراف و کاشی ها نیز بپاشید. بعد یکم سرکه به آن اضافه نمایید.

یه چند ساعتی صبر کنید و بعد با استفاده از برس مخصوص شستشو توالت شروع به تمیز کردن سبک و دیگر نواحی کنید و بعد آبکشی کرده و تمام.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

با نمک دریا کاسه توالت میدرخشه

نمک همیشه یه خاصیت ضدعفونی کننده داشته و داره. شما میتونید با استفاده از بلور های درشت نمک، رسوب هایی که بر روی سنگ توالت جا مونده رو به خوبی تمیز کنید. برای این کار باید یکم نمک بر روی توالت بپاشید و بعد هم دوباره با استفاده از برس مخصوص شروع به تمیز کردن کنید تا اینکه به خوبی پاک و پاکیزه بشه.

در آخر نیز سرتاسر سنگ توالت و همچنین دستشویی رو با آب گرم شسته تا کاملا تمیز بشه و مثل روز اول سفید شود.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

تمیز کردن سرویس بهداشتی با سرکه و الکل

اما از دیگر روشهای برق انداختن سنگ توالت میشه به یه روش بی خطر و راحت اشاره داشت. ترکیب سرکه و الکل اون روش مورد نظره که خب میتونه به شستشو و تمیز شدن سنگ توالت خیلی کمک کنه. برای انجام این کار باید یه ترکیب از نصف پیمانه الکل با نصف پیمانه سرکه استفاده نمایید و در نهایت نیز یک چهارم پیمانه هم آب اضافه نمایید. حال وقت استفاده از این محلول رسیده و میتونید جهت براق کردن و البته نظافت سرویس بهداشتی و براقیتش استفاده کنید.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

دهان شویه و خمیردندان معجزه شستشوی سنگ توالت

یکی دیگه از راه حل های آسون استفاده از دهانشویه و خمیردندان جهت تمیز کردن و شفافیت سنگ توالت می باشد. برای این کار باید دو مواد گفته شده رو با هم ترکیب کرده و بعد هم یکم آب بریزید داخلشون. این مواد رو داخل یک اسپری شیشه ریخته و بر ریو سنگ توالت به خوبی اسپری نمایید.

تقریبا یه 30 دقیقه ای صبر کرده و بعد هم با استفاده از یک فرچه تموم آلودگی ها و جرم ها رو از سطوح پاک کنید. در نهایت نیز آبکشی کرده و تمام.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

نوشابه

بله نوشابه برای بدن انسان ضرر داره چرا که میتونه یک تمیز کننده قوی باشه دیگه ببینید با بدن چه میکنه. یکی از روش های کارساز برای از بین بردن جرم های داخل کاسه توالت استفاده از نوشابه هستش که هم برای توالت ایرانی و هم فرنگی خوبه. ابتدا باید نوشابه رو ریخته و بعد هم با استفاده از یک برس داخل کاسه توالت رو بشویید تا تمام لکه ها و جرم ها از بین برن.

اسید کربنیک و فسفریک ملایم موجود در نوشابه میتونه به برق انداختن سنگ توالت کمک زیادی داشته باشه. در صورتی که لکه‌ های موجود در سنگ توالت زیاد باشه، می‌تونید بعد از ریختن نوشابه روی سنگ توالت چند ساعت صبر کرده و بعد اون رو به خوبی تمیز کنید.

تمیز کردن زردی کاسه توالت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها