|

تغییر چهره و اوت فیت فرشته حسینی در فستیوال بدون حضور همسرش نوید محمد زاده

فرشته حسینی بازیگر جذاب افغانستانی است که این روزها در فستیوال خارجی به سر میبرد و با اوت فیت منحصر به فردش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران سینما ما هستند که اصالتا ایرانی نیستند، اما استعداد بسیار خوب و درخشانی در این عرضه دارند. البته که بخوایم واقعیت رو بگیم واقعا چهره هاشون هم شبیه به افغان ها نیست و انگاری برای ایران ساخته شده اند. جالبه که خیلی از مردم کشور های مختلف هم به نظرشون ما ایرانی ها شبیه به هم هستیم و خب همین مسئله طبیعتا برای ما هم وجود داره و حس میکنیم مردم افغانستان خیلی شبیه بهم هستند. فرشته حسینی یکی از این دست بازیگران است که به تازگی هم در سریال "جنگل اسفالت" نقش آفرینی کرده است. این بازیگر جوان تقریبا ده سالی میشه که به شکل شناخته شده در این عرصه حضور داره، اما در واقع شهرتش با سریال "قورباغه" شکل گرفت که با نوید محمد زاده همبازی شد. وی همسر این بازیگر مشهور و محبوب است که خب میشن یه زوج هنرمند. البته که از نظر سنی چندان با هم یکی نیستند و تقریبا 11 سالی تفاوت سنی دارند. فرشته حسینی از دهه هفتاد است و در سال 76 متولد شده و نوید محمد زاده نیز در دهه شصت که دقیق ترش میشه سال 67. فرشته حسینی همیشه در استایل متفاوت بوده و همچنان هم اینچنین است. وی به تازگی هم برای فرش قرمز فستیوال فیلم سارایوو رفت و با استایلی که داشت مورد توجه افراد قرار گرفت. در ادامه مشاهده می کنید فرشته حسینی رو با استایلی که کامنت های فراوون و مثبتی دریافت کرد.

فرشته حسینی

اوت فیت فرشته حسینی در فستیوال فیلم سارایوو

فرشته حسینی چند روزی میشه که برای فستیوال فیلم سارایوو به بوسنی و هرزگوین رفته و دیشب در فرش قرمز این فستیوال با استایل منحصر به فردش حضور پیدا کرد.

در واقع این فرش قرمز و جشنواره از مهمترین فستیوال های سینمایی محسوب میشه که هر ساله در ماه آگوست برگزار میشه.

اما شاید بپرسین فرشته بانو برای چی در این جشنواره حضور دارد که خب باید بگیم وی برای فیلم "dwelling among the gods" رفته و لباسش رو هم اورکت بلند و روسری دانتل انتخاب کرد.

فرشته حسینی تا به حال بارها برای مراسمات خارجی رفته و اگر به استایل ها قبلی او دقت کرده باشید متوجه شده اید که فرشته حسینی علاقه وافری به سیلوئت H و mermaid در پیراهن داره و خیلی کم پیش میاد که از پیراهن های پفی در این سبک ایونت ها استفاده کنه.

شاید چنینی اوت فیتی در سلیقه هر کسی نباشه، اما در واقع استایل شخصی فرشته حسینی محسوب میشه. وی با وجود اینکه پیراهن نپوشیده، اما الگانت بودن در ظاهر او دیده میشه. البته که در این جا منظور ما از الگانت اون ظرافت و زنانگی در ظاهر هستش.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها