|

بهترین دبیرستان غیر دولتی دخترانه تهران؛ بابت پولت تعهد محضری میدن که کنکور قبول میشی

در این مقاله چندتا از بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه ی تهران رو معرفی کردیم که فول امکانات هستن و میتونن بهترین محیط برای آموزش باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما باید برای این که در هر زمینه ای بهترین رو از آن خودتون کنید تلاش کنید که خب در برخی از مواقع این تلاش میتونه مالی باشه مثلا شاید شما یه ماشین لوکس و گرون میخواهید که خب برای این موضوع باید تلاش کنید که پول بیشتری دربیارید و از مغزتون بیشتر کار بکشید و یا در برخی مواقع شما باید برای به دست آووردنه بهترین ها اطلاعات خودتون رو در زمینه های مختلف بالا ببرید مثلا در صورتی که همون ماشین خوشگل و لوکستون که خریدینش خراب شد و خواستید درستش کنید باید سرچ کنید ببینید که بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران کجاها هستن تا با بردن ماشین نازنینتون به این مراکز به بهترین شکل ممکن تعمیرش کنید.

پس با بالا بردن اطلاعاتتون در زمینه های مختلف هم میتونید بهترین ها رو از آن خودتون کنید و خب این کار رو باید راجع به ریزترین کارهاتون هم انجام بدید مثلا حتی در صورتی که میخواهید مانتو بخرید هم باید بهترین مانتوفروشی ها در تهران رو پیدا کنید و با خرید کردن از اون ها استایل زیبا برای خوتون بزنید که خودش میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه و اعتماد به نفستون تاثیر بذاره. پس از این کارهای کوچک شروع کنید تا به کارهای بزرگ برسید مثلا انتخاب مدرسه برای بچه ها یه کار بسیار بزرگه که میتونه تا حد بسیار زیادی روی آینده ی شغلی و حرفه ای اون ها تاثیر داشته باشه چرا که در یه سری از مدارس امکان این که شما بتونید کنکور رو بهتر بدید بالاتره به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران

دبیرستان دخترانه کوشش

موسسه ی آموزشی و فرهنگی کوشش رو میشه یکی از موسسات برتر و غیر دولتی پایتخت دونست که با شعار این این که هر دانش آموز یه افتخار هست در سال 74  توسط خانم ناهید علمی تاسیس شد و ویژگی بارزی که این موسسه ی آموزشی داره این هست که آموزشش مدرن و بر پایه ی تئوری های روز دنیا هست تا دانش آموزها مطالب رو به شکل مفهومی و عمیق دریافت کنن و از حفظ کردن طوطی وار اون ها جلوگیری بشه. در اصل موسسه کوشش از چهارتا واحد آموزشی برخورداره از پیش دبستانی و تا پیش دانشگاهی که در بین اون ها متوسط دوم به علت حضور دانش ؟آموز های تک رقمی در کنکور های سراسری بیشتر از دیگر بخش ها مورد توجه قرار گرفته و دبیرستان متوسطه دوم این موسسه توی خیابون هجدهم گاندی قرار داره.

بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران

دبیرستان دخترانه منظومه خرد

یکی دیگه از دبیرستان هایی که اسم اون رو میشه در بین اسم بهترین مدارس غیر دولتی پایتخت قرار داد دبیرستان خرد از مجموعه ی آموزشی خرد هست که در سال 1379 و توسط خانم حائری زاده تاسیس شد و تا به الان تونسته در تحصیل هر چه بهتر و بیشتر دانش آموز ها قدم های مفید و موثری برداره طوری که هر سال تعداد زیادی قبول شده در کنکور سراسری با رتبه های بسیار بالا و درخشان داره. 

این مجموعه ی آ؛موزشی از بخش های متنوعی مثل خانه کودک، دبستان، پیش دبستان، متوسط اول و دوم و حتی هنرستان برخورداره و شعار اون تربیت دانش آموزهای توانمند و ماهر هست. در خصوص آدرس بخش متوسطه دوم این مجموعه باید بگیم که توی منطقه یک ولنجک واقع شده و امکانات آموزشی رو به طور کامل در اختیار دانش آموزها قرار میده و این مدرسه از 21 کلاس برخورداره که به طور میانگین توی هر کلاس هم شاهد حضور 15 دانش آموز خواهید بود از این رو آموزش بسیار حرفه ای انجام خواهد گرفت و زیاد بودن تعداد نفرات در کلاس نباید از دغدغه های شما باشه.

بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران

دبیرستان دخترانه ریحانه الرسول

دبیرستان دخترونه ی ریحان الرسول یه مجموعه ی آموزشی هست که از سه تا بخش آموزشی دبستان، متوسطه اول و دوم برخورداره و این مجموعه بیشتر از 27 سال سابقه کاری حرفه ای داره و تونسته افراد تحصیل کرده و موفق زیادی رو برای حضور موثر در جامعه تربیت کنه. همچنین دبیرستان متوسطه دوم این مجموعه یکی از پر آوازه ترین و موفق ترین مجموعه ها در تهران هست که سر و صدای زیاد کرده چرا که دانش آموزهای زیادی از این مدرسه تونستن توی کنکور رتبه های بالا و فوق العاده کسب کنن. این مدرسه در کارگر شمالی و بالاتر از جلال آل احمد و خیابان 11 واقع شده و 29 تا کلاس داره که توی هر کلاس به طور میانگین حدود 12 نفر حضور دارن.

بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها