|

ویدیو کرلی فر کردن مو بدون حرارت / موهاتو با جوراب استایل کن از واجبات خوشگلیه‌ها

اگر دلت میخواد موهای فر و کرلی شده داشته باشی اما بدون حرارت و اسیب به مو، پس حتما با این مطلب همراه شو که مخصوص خودته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشگل بودن چهره و البته ظاهر کلی یک خانوم بستگیه کامل داره به اینکه پوستش چطور باشه چجوری میکاپ کنه و چه مدل و رنگ موهای داشته باشه. اینکه باید عمل و پروتز کنید اصلا مهم نیست و خیلی ها هستند که بدون هیچگونه تغییر خاصی و تنها با این موارد زیباتر شده اند. اینکه فکر کنید الان شما با یک میکاپ غلیظ به تمام ماجرای زیبایی رسیده اید در واقع فکری اشتباه است چرا که تاثیر مو در خوشگلیه یک بانو به قدری میتونه مهم باشه که حتی شاید خود شخص هم سورپرایز بشه. البته که مو و استایل کردنش در آقایان هم به شدت پر اهمیته، اما دلیل بولد کردن موهای خانوم ها برای اینه که بانوان میتونن با استفاده از رنگ مو و مدل دادن های متنوعی که برای موهای بلندشون دارند تغییراتی بسیار چشمگیر تر داشته باشند. مثلا یکی از جذاب ترین ایده ها برای خوشگلاسیون موی خانوم ها کرلی کردن موهاست که خب خیلی از دختران ما شیفته این استایل مو هستند اما نمیدونن چطور میشه بهش دست پیدا کرد، بدون حرارت و بدون استفاده از هرگونه وسیله برقی. تنها با چند ترفند و وسیله دم دستی. اما نگران نباشید چرا که م در اینجا چند روش آسون اما بسیار منحصر به فرد و خوشگل همراه با ویدیو آموزش دادیم که کار شما رو اسون میکنه. در واقع تنها کافیه تا قلقلش دستتون بیاد، اونوقته که زیباترین کرلی های دنیا رو خواهید داشت. هم مجلسی و هم طبیعی. پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

با مداد یه فر ریز و مجلسی داشته باش

در اینجا شما نیا به چند مداد هم سایز دارید که خب بسته به سلیقتون قطر مداد رو انتخاب می کنیم. مثلا اگر دالتون فر درشت تر میخواد مدادی با قطر بیشتر و اگر دلتون فر های ریز میخواد از مدادی با قطر کمتر استفاده نمایید. اما در اینجا میریم سراغ کرلی های ریز و مجلسی که موندگاری بالاتری هم دارند چرا که ریز بودنشون این قابلیت رو ایجاد میکنه. اما نیاز به صبر و حوصله دارید تا بتونید موهاتون رو در قسمت های مختلفی تقسیم کرده و هر بخش رو دور یک مداد بپیچید. یک صبح تا شب صبر کرده و در نهایت خوشگلی موهاتون رو به شکل شگفت انگیزی تحویل بگیرید.

با پارچه موهاتو فر کن، مدل خودمونی و زیر شالی

اینجا با چهار پنج تا دونه پارچه میتونی کرلی های جذبی تحویل بگیرید. به این شکل که هر تیکه پارچه رو به شکل عمودی به موها با یک سنجاق وصل کرده و بعد موهاتون رو درست به مانند ویدیو دور تا دور پارچه بپیچید. فراموش نکنید که موها رو قرار نیست سیم تلفنی کنید، به همین دلیل کافیه تا با فاصله موهارو دور پارچه پیچیده و تا به پایین ادامه دهید. در نهایت بعد از  گذشت چندین ساعت موهای شما حالت خود را گرفته و یک کرلی خودمونی و طبیعی بهتون هدیه میده و راستی این ایده واسه زیر شال هم میتونه خیلی خوشگل باشه.

کرلی جذاب، مثل شاهزاده مریدا

اگر موهایی بلند و پرپشت دارید اما نمیدونید چجوری ینم حجم مو رو فر کنید، این رو بدمید که اصلا سخت نیست چرا که شما تنها نیاز به چند عدد بیگودی جادویی دارید تا موهاتون رو باهاشون ببندید و چند ساعت بعد شاهزاده مریدا بشید. این سبک نیز نیاز به صبر و حوصله داره به اونچه که دلتون میخواد برسید.

با دو تا دوه جوراب موهاتو منحصر به فرد کرلی کن

در این روش نیاز به دو جوراب دارید تا موهاتون رو به دو بخش تقسیم کرده و بعد جراب رو با سنجاق به موهاتون وصل کنید. بعد موها رو دو رتا دور جوراب پیچیده و در نهایت برای باز نشدنش مثل گوجه بپیچید و جوراب رو روش بکشید. اینجوری وقت موهاتون دو دسته بشه فر ریز تری خواهید داشت و راحتی کارتون هم بالاتر میره. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها