|

کفش شیشه ای شیک / خوشگلترین دختر ضیافت میشی بپا کفشتو جا نذاری مثل سیندلا

اگر قصد دارید تا در یک مهمانی به مانند پرنسس ها بدرخشید و زیبایی تون منحصر به فرد باشه، پس حتما با این ملطب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کفش ها در استایل مردان و زنان یکی از مهمترین قسمت ها محسوب میشه. یه خصوص اگر بانویی با استایل های رسمی و نیمه رسمی باشید که دیگه قطعا انتخاب کفش مناسب برای شما خیلی اهمیت پیدا میکنه و اینجاست که هر مدل و سبک کفشی به دردتون نمیخوره. کفش ها انواع بسیار مختلفی دارند که بسته به سلیقه و سبک استایل شما انتخاب میشن. شاید تا چند سال پیش کفش های مینیمال و ساده ترند شده بود، اما امروزه مد روز تغییر کرده و حالا می بینیم کفش هایی رو که ظواهری متفاوت دارند. کفش هایی که ما رو یاد سیندرلا میندازن چرا که بسیار مجلل و خاص طراحی شده اند. 

کفش‌های فانتزی زنانه، جواهر دنیای مد به شمار میرن. چرا که اونها فراتر از صرفا پوشاکی برای پا، قطعات هنری کوچیکی هستن که میتونن روحیه و ماهیت شما رو به نمایش بگذارند چرا که کاملا خاص پسندن. کفشای فانتزی با تزیینات منحصر به فرد، طراحی های خلاقانه و رنگ های جسورانه ای هستن که میتونن از یک استایل معمولی، یه تیپ جادویی بسازند. در اینجا قراره با اون دست از کفش هایی آشنا بشیم که یونیک و سیندرلایی هستن و میتونن مناسب برای مراسمات و مهمونی های خاص باشند. دقیقا همون محفل هایی که شما دلتون میخواد چشمگیر باشید و تو نگاه همه. پس کفش های کتانی رو کنار گذاشته و اینبار خانومانه بودن رو به سبکی زیبا تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

کفش شیشه ای شیک

با کفش‌های عروسکی قبراق و دلبر شو

اینکه شما یه دختر شاد به نظر بیاید اتفاقی نیست. در واقع شما باید برای رسیدن به چنین ظاهری تلاش کنید. استفاده از یکسری آیتم ها به مانند رنگ های شارپ و طرح های خاص، زیبایی و طراوت رو جوری دیگر در شما نمایان میکنه. این کفش‌ها با ظاهری بامزه و عروسکی، مناسب خانوم‌های جوان و طرفداران استایل کیوت هستش چرا که تزئینات فانتزی مثل پاپیون، خز مصنوعی، قلب و گل، از ویژگی‌های بارز این نوع کفش هاست و اصلا جذابیت اونها به این عناصره.

کفش شیشه ای شیک

کفش شیشه ای شیک

کفش‌های پاشنه‌ دار تزیینی واسه مهمونی های خاص

اگر بر این نظرید که یک لباس خوشگل پرنسسی به تن کنید؟، بی شک کفش های شما نیز اهمیت بسیاری دارد و میتونه خیلی تو چشم باشه. کفش‌های پاشنه‌ دار با تزئینات خاص، ایده ای ایده‌آل برای مهمونی ها و مجالس می باشند. این کفشا میتونن پاشنه‌های نگین‌ دار، فلزی و یا به شکل مجسمه‌ های نگینی کوچیک داشته باشند.

کفش شیشه ای شیک

کفش‌های مروارید و زنجیر دار

کفش های فانتزی اینجورین که میتونن هر چیز خوشگل و شاین داری رو بر روی خود بپذیرند و تزیین بشن. استفاده از مروارید و زنجیر در خوشگلاسیون کفش‌های فانتزی، یکی دیگه از ترند های محبوب محسوب میشه که ظرافت و درخشندگی بی نظیری به کفش هدیه میدن.

کفش شیشه ای شیک

به رنگ و طرحی که استایلتون داره دقت نمایید

بی شک اینکه کفش شما چه رنگ و سبکی داشته باشه برمیگرده به اینکه سبک کلی استایل‌تون چجوریه. اولین قدم، انتخاب کفشی هستش که با رنگ و طرح کلی لباس‌تون همخونی مناسبی داشته باشه. به طور مثال اگر لباستون ساده هستش میتونید از کفش‌های فانتزی با رنگ های جسورانه و طرح‌های شلوغ استفاده نمایید. و همچنین برعکسش اگر لباستون شلوغ و طرح داره، بهتره که کفشی ساده تر انتخاب کنید.

کفش شیشه ای شیک

مناسبت رو حتما در نظر بگیرید

نوع کفشی که انتخاب میکنید، تا حد بسیار زیادی به محفلی که قراره بیرید بستگی داره. به طور مثال کفش‌های پاشنه‌ بلند تزیینی، واسه مهمونی ها و مجالس میتونن خیلی مناسب باشن در حالی که میتونید از کفش‌های تخت فانتزی برای استفاده‌ روزانه و یا دورهمی‌های دوستانه استفاده نمایید.

کفش شیشه ای شیک

کفش شیشه ای شیک

واسه پوشیدن این کفشا باید اعتماد به نفس داشته باشیدا

اصلا مهم نیست که اعتماد به نفس دارید یا خیر، شما باید در خود این حس رو ایجاد کنید که اعتماد به نفس داشته باشید. چرا که مهم‌ترین نکته در ست کردن کفش‌ های فانتزی خاص، اعتماد به نفس داشتن هستش. زمانی که از کفشتون راضی هستین و باهاش احساس خوب و راحتی دارید، به طور طبیعی زیباتر و جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

کفش شیشه ای شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها