|

قبل و بعد آلیس تگزاس / گابریلا پتری چه فرق میکنه استایل هنری تو ایران با برزیلش

این روزها فیلم تگزاس رو بر روی پرده نقره ای داریم که با بازی گابریلا پتری می باشد و تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین یه سریالی که قشنگه و مخاطب رو جذب میکنه میره واسه ساخت فصل های بعدیش؟ مثلا سریال "ستایش" و یا شاید هم "پایتخت" که خب چند فصلی ازشون تولید و پخش شد چرا چون خیلی پرطرفدار شدن و تونستن حسابی نظر بیننده رو جلب کنند. این حرکت تو سریال ها چند باری دیده شده، اما خب تو فیلمای سینمایی خیلی خیلی کم پیش میاد چرا که فیلم نمیتونه خیلی ادامه پیدا کنه و به یه نتیجه نهایی میرسه. اما وقتی چنین اتفاقی برای یه فیلم روی پرده سینما میفته، یعنی اون پروژه بیش از اندازه موفق بوده و تونسته به نتیجه ای فرای دلخواهش برسه. فیلم "تگزاس" دقیقا چنین شرایطی رو تجربه کرد. در حالی که سال 1396 تگزاس فصل یک رو بر روی پرده نقره ای دیدیم، چیزی نگذشت که تگزاس دو نیز ساخته و به نمایش گذاشته شد. خیلی انتظار نمیرفت که تگزاس سه هم ساخته بشه، اما نکته جالب اینجاست که تگزاس تا سومی هم رسید و به تازگی رفته واسه پخش. در این کار بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و سام درخشانی ایفای نقش دارند که خب میشه گفت از زوج های جداب سینمای ایران محسوب میشن.

اما در این فیلم نامزد نقش ساسان یه دختر خانوم خارجیه که آلیس نام داره. آلیس واقعا بازیگر اهل برزیله که البته اسم اصلیش گابریلا پتری می باشد. این چهره که به خوبی میتونه فارسی صحبت کنه، بازیگری تواناست که با نقش آلیس میون مخاطبین ایرانی شناخته و مشهور شد. میدونید که تو یه فیلم یا سریال ایرانی وقتی پای بازیگران خارجی باز بشه، بی شک اون کار شانس بیشتری در دیده شدن داره. گابریلا پتری این هنرمد برزیلی، از متولدین دهه هشتاد میلادی هستش که این روزها 39 سال سن داره. وی در سال 1986متولد شده و 167 سانتی متر نیز قد دارد. گابریلا پتری گرچه که خیلی متفاوت از هفت سال پیش نشده، اما برخی از کاربران بر این نظرند که خانوم بازیگر از وقتی با تگزاس مشهور شده تغییراتی در چهره خود داشته. در ادادامه مشاهده می کنید قبل و بعد گابریلا پتری این بازیگر برزیلی رو. 

آلیس+در+تگزاس (1)

آلیس+در+تگزاس

 

آلیس در تگزاس

آلیس+در+تگزاس-861x1024

آلیس+در+تگزاس (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها