|

رنگ شال های ترند 1403 / دنبال درخشیدن تو مهمونی ها هستی این شالا به هر مانتویی میاد

شال آیتمی مهم در استایل یک بانو محسوب میشه که خب رنگش هم به شدت مهمه و در اینجا با ترند های سال 1403 آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بی شک در استایل یک بانو خیلی آیتم ها وجود داره که بسیار پر اهمیت هستند. اینکه شما تنها یک مانتو شیک و کار شده از جنس پارچه ای فوق العاده تهیه کنید، اما از اون طرف شال و روسری مناسبی رو باهاش ست نکنید، چه اتفاقی میفته؟ قطعا مانتوی زیبای شما هم حیف خواهد شد. چرا که شال و روسری نزدیکترین آیتم به مانتو و البته صورت هر فرد هستش. انتخاب شال و سویر مناسب میتونه استایل ما رو از این رو به اون کنه، و یا اینکه از اونچه که بوده اید پایین تر بیاره! قطعا هیچکس دلش نمیخواد به سمت منفی پیش بره و همه دوست دارند که زیبایی‌شون دو چندان بشه. پس به انتخاب خود دقت کنید و با توجه به سبک مانتو و استایلی که دارید، و البته رنگ پوست و فرم صورت خود انتخاب نمایید. شال و روسری ها انواع بسیار زیادی دارند که در این مطلب قراره با اون دست از شال و روسری هایی که امسال یعنی سال 1403 ترند شدن آشنا بشیم. پس با ما همراه باشید تا ظاهری بی نظیر بسازید.

شال و روسری 1403

شال و روسری حریر یا شیفون تو بهار بی نظیرن

با توجه به فصل بهاره و تابستانی که درش هستیم و خواهیم رفت، خب هوا گرمه و اذیت کننده. انتخاب جنس و بافت مناسب برای روسری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید در انتخاب روسری‌هایی از جنس‌های نخی، حریر یا شیفون بیشتر استفاده کنید تا باعث آسایش بیشتر در دوران گرما و جلوگیری از عرق و ناراحتی بشه. این جنس از شال ها رنگ و طرح های متنوعی دارن که بسته به سلیقه و استایل شما انتخاب میشن.

شال و روسری 1403

شال و روسری 1403

شال و روسری رنگی واسه بهار میتونن روحتو تازه کنن

بهار فصل رنگ هاست. از طرفی هم تابستون شادی و نشاط رو در ما زنده میکنه. چه بهتر که در این بین استایل‌مون رو هم ناناس کنیم! در اینجا به شما استفاده از مانتو شومیزی های خنک رو پیشنهاد میدیم که کلی هم رنگ دارن، همراه با شال و روسری هایی که رنگی هستند. بی شک این ترکیب میتونه یک ترکیب برنده در این فصل باشه. یادتون نره که میتونید با بستن مدل های مختلف شال، به ظاهرتون تنوع هم بخشید.

شال و روسری 1403

شال رنگ هلویی ترند سال 1403

سال 2024 شرکت پنتون رنگ سال رو هلویی رنگ، یا بهتره دقیق تر بگیم زردآلوی له شده تعیین کرد. هلویی رنگیه که میتونه واسه رنگ شال واقعا عالی باشه. هلویی به دلیل ملایم بودنش، میتونه با خیلی از رنگ های مانتو به راحتی ست بشه و استایلی زیبا براتون بسازه. شما میتونید شال و روسری هلویی رو با رنگ هایی مثل پاستلی و آرام مثل سفید، کرم، آبی، زرد ملایم هماهنگ و ست کنید.

شال و روسری 1403

شال و روسری مشکی رو حتما تو کمد داشته باش

شال مشکی رو میشه همیشه رو مد خطاب کرد. اصلا این رنگ اونقدری خوبه که واسه کمد هر خانوم حداقل یه دونش واجبه و لازم. مشکی ازدست رنگ های ترند شده امسال نیز هست که میتونه واسه وقتای پر دردسر چاره ای از آسمون افتاده باشه. چرا که شال مشکی به هر رنگ و طرح استایلی میاد و به خوبی میتونه زمانی که نمیدونید چه کنید، ظاهر شما رو خیلی شیک جمع کنه.

شال و روسری 1403

شال و روسری کرم و نسکافه ای یا شاید هم خاکی

رنگ های ذکر شده همگی در یک طیف رنگی هستند و میتونن زیبایی رو به هر خانمی هدیه بدن. خاکی و کرم و نسکافه ای هر سه از رنگ های خنثی محسوب میشن که میتونن با هر ظاهر و مانتویی به خوبی هماهنگی خودشون رو حفظ کنند. سبک و رنگشون به همه جور محفل و دورهمی میخوره و اگه جاش باشه هم واستون استایل شاد میسازن و هم غمگین! پس اصلا از خریدشون غافل نشید. 

شال و روسری 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها