|

هوا بس ناجوانمردانه گرم است! / جذاب‌ترین تفریحات تهران که خنک میشی و حال میکنی

اگر شما نیز از ساکنین شهر تهران هستید و نمیدونید آخر هفته ها تو این هوای گرم کجا برید واسه تفریح، پس یا این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا بس ناجوانمردانه گرم است! در این روزهای سوزناک بهاری که هنوز هم تابستون از راه نرسیده مثل بستنی آب شدیم، خب خیلی از خانواده ها دلشون نمیخواد از خونه بیرون برن تا مبادا گرما زده نشن. از طرفی هم شهرستان ها اغلب جاذبه های طبیعی و گردشگری مختص به خودشون رو دارند، ولی تهرانی های گرمازده چی؟ داره تابستون میشه و چه چیزی دلچسب تر از تفریح و گذروندن اوقات فراغت؟ خیلی از ساکنین تهران فکر میکنن و میگن ای بابا یا باید بریم مسافرت یا جایی نیست که بریم تفریح! در حالی که سخت در اشتباهید و اگر در پایتخت سکونت دارید خیلی راحت و جذاب میتونید خوش بگذرونید. حالا چجوری و کجاها؟ در این مطلب قراره با چند تفریح جذاب در تهران آشنا بشیم که میتونن ساعات خوشی رو برای ما فراهم کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تفریح در تهران

با آبتنی و شنا خنک شو، استخرهای روباز یا سرپوشیده تهران

گرمای هوای تهران میتونه طاقت فرسا باشه و پژمرده کننده، در حالی که شما میتونید از با آبتنی انرژی دوباره به جسم و جان خود ببخشید. تهران استخر های سرپوشیده و روباز بسیاری داره که این حال شما رو بهبود میبخشه و بهتون یه حال دوباره میده. از طرفی هم اگر استخری که انتخاب میکنید به جز شنا کردن امکانات دیگه ای مثل سرسره آبی داشته باشه که دیگه چه بهتر. علاوه بر شنا با تفریح بیشتر لحظات خوش تری رو رقم خواهید زد. 

تفریح در تهران

استخرهای روباز تهران

استخر مجموعه ورزشی آزادی: این استخر روباز بزرگ دارای سرسره آبی، استخر موج و استخر کودکان می باشد که واقعا جذابه.

استخر مجموعه ورزشی ارم: در اینجا استخر روباز با فضایی دلنشین، دارای سرسره آبی، استخر موج و استخر کودکان رو تجربه می کنید. همچنین امکاناتی مثل جکوزی، سونا و سالن بدنسازی نیز در این مجموعه هستش که جذابیتش رو بیشتر کرده.

استخر هتل اسپیناس پالاس: این استخر یه چشم‌انداز بی نظیر از شهر تهران داره، با مکانی ایده‌ آل برای استراحت و تفریح. در این استخر مواردی مثل جکوزی، سونا و سالن بدنسازی نیز وجود دارد.

تفریح در تهران

استخرهای سرپوشیده تهران

استخر مجموعه ورزشی انقلاب: در واقع این استخر با فضایی بزرگ و مجهزی که داره، از امکاناتی همچون سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن بولینگ نیز بهره برده. از طرفی در این مجموعه کلاس‌ های آموزشی متنوعی مثل شنا، آب‌ ورزش و ایروبیک نیز بگذار میشه که طرفداران زیادی داره.

استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری: این استخر سرپوشیده دارای یک معماری زیبا، همراه با امکاناتی مثل سونا، جکوزی و سالن بدنسازی می باشد. فراموش نشه که در این مجموعه کلاس‌ های آموزشی متنوعی همچون شنا، آب‌ ورزش و ایروبیک نیز وجود دارد.

استخر برج میلاد: این استخر سرپوشیده بی نظیر در طبقه 56 برج میلاد قرار دارد که چشم‌اندازی فوق العاده از شهر تهران رو به رخ میکشه. این استخر امکاناتی همچون سونا، جکوزی و سالن بدنسازی نیز دارد.

تفریح در تهران

موزه های محبوب تهران که برای عکاسی و تفریح محشرن

موزه ها یکی از قشنگترین فضاها محسوب میشن. چرا که هم اموزشی هستن و ما رو پرت میکنن به عمق تاریخ، و هم اونقدری زیبایی دارند که هرکسی رو محو خودشون کنند. مثلا تا به حال سری به موزه کاخ گلستان زده اید؟ واقعا بی نظیره. درختان بلند قامت با سازه های معماری که مربوط میشه به دورانی دور. از دیگر موزه های محبوب تهران می توان به موزه ملی ایران، موزه هنرهای معاصر تهران، گالری سیحون اشاره داشت. البته که در این بین باید برای انتخاب موزه به چند نکته نیز توجه داشته باشید. اول اینکه علایق شما و خانوادتون چیه؟ با دقت به سلیقه ای که دارید موزه رو انتخاب نمایید. موقعیت و لوکیشنی که موزه داره و چقدر برای شما مسیر خواهد بود. و البته قیمت بلیط موزه ها که با هم متفاوت هستن و با توجه به گالری هایی که دارند انتخاب میشن.

تفریح در تهران

قایق سواری تو دریاچه چیتگر تهران و گذروندن وقت در محوطه‌ای جذاب

دریاچه چیتگر نیز از دیگر تفریحات تهرانی ها به حساب میاد که بعد از افتتاح پاتوقی جذاب برای خونواده ها شد. در این فض کمه هم دوچرخه سواری هستش و هم قایقرانی، ساعات خوش و به یاد موندنی برای افراد ساخته میشه. شما نیز اگر از ساکنین تهران هستید میتونید برای صرف غذا و نشستن در محوطه نزدیک به دریاچه و بعد هم قایقرانی به دریاچه چیتگر برید و از انواع و اقسام قایق ها بسته به سلیقه و خواسته خود استفاده نمایید. (قایق پدالی، قایق موتوری، قایق بادبانی، کشتی کروز)

تفریح در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها