|

برنامه های تغییر صدا پشت گوشی / با دوستات به صورت ناشناس شوخی کن و سره کارشون بذار

در این مقاله چندتا از بهترین برنامه های تغییر صدا پشت گوشی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها دوستاتون رو دست بندازید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که همدم خیلی از افراد گوشی هست و حتی یه سری از دوستی ها مجازی شده و شاید این دوستا تا آخر عمرشون حتی برای یه بار هم که شده هم دیگه رو نبینن ولی خب به صورت مجازی با هم درد و دل کنن و وقت بگذرونن که خب این موضوع برای بچه ها بسیار خطرناکه چون شما دقت کنید دیگه بچه ها مثل قبلنا با هم بازی نمیکنن و بیشترشون سرشون توی گوشی هست و خب این موضوع میتونه در اجتماعی شدن اون ها تاثیر منفی بذاره که خب در این شرایط میشه گفت که بعضی والدین هم این موضوع رو مدیریت نمیکنن چون بالاخره حتی اگر بچه ها بازی هم کنن با گوشی هر چیزی برای خودش قانون و قاعده داره و نباید در این زمینه زیاده روی کنن به همین دلیل والدین میتونن با یادگیری این که چطور برنامه های گوشی رو قفل کنیم برای بچه هاشون محدودیت استفاده در زمینه ی گوشی بذارن.

اینطوری میشه حتی نظم رو هم یاد بچه ها داد و در کل خوبه. حالا از اینا بگذیم چون گوشی که تنها بدی نداره چون شما تصور کنید با این وسیله میتونید از اینور دنیا با یه فرد در یه قاره ی دیگه تماس تصویری داشته باشید که خب این بسیار هیجان انگیزه و در این بین حتی میتونید از آپشن هایی که این وسیله داره استفاده کرده و برای خودتون تفریح بسازید مثلا میتونید با برنامه های تغییر صدا پشت گوشی دوستاتون رو به عنوان یه فرد ناشناس سره کار بذارید و برای مدت ها سوژه ی خنده داشته باشید که خب در این مقاله چندتا از این برنامه ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه های تغییر صدا پشت گوشی

اپلیکیشن Voice Changer with Effects

یکی از بهترین برنامه های اندرویدی برای تغییر صدا که طراحی بسیار خلاقانه ای داره Voice Changer with Effects هست که به شما این امکان رو میده که صدای خودتون رو در حین مکالمه تغییر بدید و حسابی سرگرم بشید و بخندید مثلا میتونید با گوشیتون به دوستتون زنگ بزنید و با یه صدای دیگه بگید که یه نفر داد زد و دوید بعد گوشیش رو پرت کرد رفت من برداشتمش شما نسبتتون به این آدم چیه که بیام گوشیش رو بهتون تحویل بدم!

از امکانات جذابی که این برنامه در اختیار شما قرار میده تبدیل کردن متن به گفتار، اشتراک گذاری صدا در شبکه های اجتماعی و همچنین ویرایش صدای ضبط شده هست که همه و همه با هم بسیار هیجان انگیز هستن. یه خوبی دیگه ای هم که داره این هست که شما میتونید به راحتی باهاش کار کنید و پیچیدگی آنچنانی نداره طوری که ندونید حالا باید چیکار کنید چون شما با کلیک روی یه دکمه میتونید صداتون رو خیلی راحت عوض کنید.

برنامه های تغییر صدا پشت گوشی

اپلیکیشن Funcall

بریم سراغ یکی دیگه از برنامه های جذابی که کابران با استفاده از اون میتونن صدای خودشون رو در طول تماس های روزانه شون تغییر بدن یعنی اپلیکیشن Funcall که به شما این امکان رو هم میده که صداتون رو ضبط کنید و با دوستاتون به اشتراک بذاریدش. این برنامه ی جذاب هم برای آی او اس و هم برای اندروید در دسترس هست و زبون بیشتر از 150 کشور رو پشتیبانی میکنه و میتونه حتی صداهای جدید هم برای شما خلق کنه که واقعا هیجان انگیزه.

از خصوصیات این اپ میشه به امکان استفاده از افکت های صوتی در تماس های بین المللی، برخورداری از افکت های متنوع برای تغییر صدا و کاربری بسیار آسون اون طوری که هر کسی میتونه از پسش بربیاد اشاره کرد.

برنامه های تغییر صدا پشت گوشی

اپلیکیشن Voice Changer Plus

بریم سر وقت آخرین برنامه ای که در این مقاله قصد معرفی اون رو به شما داریم یعنی Voice Changer Plus که یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ابزارهای تغییر صدا حین مکالمه هست و طرفدارهای بسیار زیادی برای خودش داره که این موضوع میتونه به علت برخورداری از افکت های صوتی مختلف و امکان تغییر صدا در کمترین زمان ممکن در حین تماس تلفنی باشه چرا که شما در این حالت میتونید اول با صدای خودتون صحبت کنید و بعد از چند ثانیه یهو مکث کنید و بگید یکی داره میاد چقدر ترسناکه و اینجا به کلی سکوت کنید طوری که اون طرفی که پشت خط هست براش سوال پیش بیاد که چی شده و بعد صداتون رو عوض کنید و باهاشون صحبت کنید و بگید تو کی هستی که این زبون بسته آخر عمری باهاش حرف زد!

برنامه های تغییر صدا پشت گوشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها