|

چجور برنامه های گوشی رو قفل کنیم؟ / با این ترفند هر کی بخواد گوشیتو چک کنه عکسش میفته

در این مقاله در خصوص این که چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم براتون صحبت کردیم که میتونید با برنامه های ارائه شده این کار رو راحت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی با گوشی گره خوردن که انگار مثل دست و پاشون میمونه این وسیله ی الکترونیکی و بعضی از اوقات به قدری اون رو از خودمون حس میکنیم که وقتی توی دستمون هست هم داریم دنبالش توی گوشه و کنارها میگردیم و به گم شدن گوشی عزیزمون فکر میکنیم و میزنیم تو سر و کله ی خودمون ولی یهو به خودمون میاییم و میبینم که ای داد گوشی تو دستمون بود مثل عینکی ها که عینک روی چشمشون هست و دنبال عینکشون میگردن! البته که دیگه در این حد وابستگی به گوشی زیاد خوب نیست و بهتره برای اون یه چاره ای بیندیشیم چون این هم یه جور اعتیاده!

هرچند که ما آدم ها غیر قابل پیش بینی هستیم مثلا دقت کرده باشید در برخی از اوقات گوشی ها میتونن یه جوری ما رو عاصی کنن که با وجود دوست داشتنشون میخواهیم از پنجره پرتشون کنیم پایین مثل وقت هایی که میزنیمشون شارژ و رفته رفته شارژشون کم میشه و این سوال به وجود میاد که چرا باتری گوشیم موقع شارژ کم میشه که در مقاله های قبلی بهتون دلیل و راه های حل کردن اون رو توضیح دادیم که خوندنش  میتونه براتون مفید باشه و در اینجور مواقع توصیه میکنیم که آنی تصمیم نگیرید و گوشی رو از پنجره پرت نکنید بیرون اول مطمئن شید که بعدا پشیمون نشید! حالا بریم برسیم به موضوع مقاله ی امروز که درباره ی این هست که چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم که در ادامه راه هایی برای این منظور در اختیارتون قرار خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم

App Lock از برنامه های قفل برنامه های گوشی

یکی از برنامه هایی که برا قفل کردن برنامه های داخل گوشی بین کاربرا بسیار محبوبیت داره اپ لاک هست که کاملا حرافه برای سیستم عمل اندروید طراحی شده و تنها برای اندروید میتونه نصب بشه و از امکاناتی که اون میتونه در اختیار شما به عنوان یه کاربر قرار بده میشه به قابلیت رمز گذاشتن روی تمامی برنامه ها، پنهان کردن الگو و گذر واژه، مخفی کردن آیکون ها، مخفی کردن تصاویر، پیاده سازی سه روش رمزگذاری مثل اثر انگشت، رمز عبور و الگو و... اشاره کرد.

چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم

Privacy knight از برنامه های قفل برنامه های گوشی

یکی دیگه از برنامه های قفل اپلیکیشن های گوشی که به شکل کاملا رایگان در اختیار کاربرها قرار داره پرایوسی نایت هست که با استفاده از اون میشه به راحتی هر چه تمام تر همه ی اپ های موجود در گوشی رو رمزگذاری کنید و قفل هم به سه شکل تشخیص چهره، اثر انگشت و رمز عبور قابل تنظیم و باز کردن هست. یکی از جالب ترین قابلیت ها و ویژگی هایی این اپ که خیلی ها رو شیفته ی خودش کرده مچ گیری اون هست به این صورت که این اپ از چهره ی کسانی که به هر علتی میخوان به اطلاعات توی گوشی شما دست پیدا کنن و اون رو برمیدارن عکس میندازه که از این طریق میتونید مچ اون افراد رو بگیرید.

چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم

Hexlock از برنامه های قفل برنامه های گوشی

برسیم به یکی دیگه از اپ هایی که با استفاده از اون میتونید برنامه های موجود در گوشی خودتون رو قفل کنید و اجازه ی دسترسی هر کسی بجز خودتون رو برای دسترسی به اون ها با این برنامه سلب میکنید یعنی هکس لاک که به صورت خیلی حرفه ای این قابلیت رو برای شما فراهم میکنه و شما میتونید با این برنامه به دور وش رمزگذاری انجام بدید به این صورت که از رمز عبور و یا الگو برای اپ های مختلفتون و قفل کرن اون ها استفاده کنید. از امکانات هکس لاک میشه به صورت مختصر به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخفی کردن فیلم و عکس های موجود در هر گوشه از گوشی شما
  • رمز گذاری پیام رسان های موجود در گوشی شما که موجب حفظ ماندن چت های شما میشه
  • قفل کردن ابزارهای پیش فرض موجود در گوشیتون مثل وای فای و...

چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم

Norton App Lock از برنامه های قفل برنامه های گوشی

نورتون اپ لاک رو میتونید یکی از قوی ترین محافظان حریم خصوصی خودتون در چارچوب گوشی محسوب کنید و تمامی اطلاعات محرمانه ی موجود در گوشیتون رو در صحت و امنیت کامل برای قفل شدن به اون بسپارید چرا که اگر کسی هم هوای فضولی به سرش زد و خواست به گوشیتون سرک بکشه باید برای گوشیتون ژست بگیره چون قراره عکس اون فرد با این اپ گرفته بشه و به شما نمایش داده بشه. از ویژگی های این اپ میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • رمز گذاشتن روی دستگاه با یه کد چهار رقمی
  • اد کردن لایه امنیتی وقتی که گوشی رو میدزدن
  • قفل کردن برنامه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک

چجوری برنامه های گوشی رو قفل کنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها