|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون / گوشیه سبک زیر 200 گرم با این قیمت محشره والا

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید دنیای ما این روزا به دو بخش مجازی و واقعی تبدیل شده یعنی خیلی ها توی دنیای مجازی به کل یه آدم دیگه هستن و توی دنیای واقعی هم یه آدم دیگه برای همین آدم وقتی یه سری ها رو در این دو دنیا با هم مقایسه میکنه به کلی گیج میشه چون یه گوشی و دسترسی به اینترنت و فعالیت توی فضای مجازی به کلی از یه آدم یکی دیگه رو میسازه که شاید حتی مادر و پدرش هم نتونن باور کنن که این آدم بچه ی خودشونه خصوصا اگر کودکان از سنین کم بودن در این فضاها رو شروع کنن از این رو والدین باید یه فکری به حال این موضوع کنن و با یادگیری این که چطور برنامه های گوشی رو قفل کنیم حداقل این موضوع رو کنترل کنن که چون ماشاالله بلاگر کودک هم کم نداریم که به جای درس خوندن و بازی با هم سن و سالاشون در حال دابسمش و کلیپ ساختن توی اینستاگرام و فضاهای اینطوری هستن!

البته که خب مسلما گوشی و شبکه های اجتماعی تنها و تنها مخرب نیستن چون خیلی ها با استفاده از گوشی دارن کار انجام میدن حالا یا آنلاین شاپ دارن و یا کارهای آنلاین دیگه ای مثل ترید رو انجام میدن که خب برای این منظور این افراد باید بهترین گوشی ها رو در اختیار داشته باشن حالا میخواد هر قیمتی باشه یعنی بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه یا بیشتر اصلا فرقی نمیکنه چون اون ها باید با هر پولی که دارن بهترین بازار رو از آن خودشون کنن چون گوشی در اصل وسیله و ابزار کار اون هاست و خب طبیعتا باید گوشیشون از کیفیت بالایی برخوردار باشه به همین علت ما هم در این مقاله برای این که خرید رو برای شما راحت تر کنیم میخواهیم یه سری از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا در صورتی که بودجه ای در این حد دارید بهترین انتخاب رو داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

Galaxy F13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

بریم سر وقت یکی از ارزون ترین گوشی های سامسونگ که تونسته در بین رقبای خودش اسم و رسم در کنه یعنی Galaxy F13 که هم قیمت اقتصادی داره و هم کیفیت قابل قبول اون هم با توجه به قیمتش. کمپانی کره ای بای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که این پنل تقریبا چیزی حدود 82 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده و از این رو اندازه ی بزرگی داره و تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون لذتبخش هست.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس ۸۵۰ استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. اما نقطه ی عطف این محصول برخورداری از یه باتری با 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که تونسته رضایت بسیاری از کاربرها رو جلب کنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی A05 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

بریم سروقت یکی دیگه از محصولات اقتصادی نه بین سامسونگ ها بلکه بین محصولات بازار یعنی گلکسی A05 که با داشتن تنها 195 گرم وزن یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد که با کار کردن طولانی مدت باهاش مسلما دستتون خسته نخواهد شد. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که کیفیت تصویر در اون خوبه و رزولوشن هم با توجه به قیمت قابل قبوله. 

در زمینه ی پرازنده برای این محصول یه تراشه ی مدیاتک Helio G85 تعبیه شده که میتونه سرعت پردازشی خوبی داشته باشه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و کیفیت خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی M04 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

بریم به سراغ آخرین محصول از لیست این مقاله در بین بهترین های سامسونگ تا 6 میلیون یعنی گلکسی M04 که یه گوشی تماما ساخته شده از پلاستیکه که خب این اخلاق سامسونگ توی برخی از گوشی های گرونترش هم دیده میشه و ربطی به ارزونی این گوشی نداره. صفحه نمایش این گوشی یه پنل به اندازه ی 6.5 اینچ هست که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 60 هرتزه. دوربین اصلیش سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 3 مگاپیکسلی داره.

پردازنده اش هم یه تراشه ی هلیو P35 هست که قدرت عادی داره و برای کارهای روزمره خوبه. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها