|

قیمت طلا امروز چهارشنبه 31 مرداد / خرید انگشتر ظریف کارتیر با 5 میلیون تومان

امروز چهارشنبه 31 مرداد ماه 1403 قیمت هر گرم طلا در بازار به 35/621/000 میلیون ریال رسیده است که گرمی 160/000 هزار ریال از دیروز گران تر است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز-  با نزدیک شدن به پایان ماه صفر نم نمک شاهد تکاپوی افراد برای انجام کار های جشن عقد و عروسی هایشان هستیم و از آنجایی که برای این مراسمات رسوم هدیه دادن طلا یا خرید سرویس عروس و حلقه را داریم به نظر می آید بازار طلا کمی رونق بگیرد.

امروز چهارشنبه 31 مرداد ماه 1403 قیمت طلا در بازار به 35/874/230 میلیون ریال رسیده است که گرمی 160/000 هزار ریال از دیروز گران تر است این رشد قیمت در طلای 18 عیار در صورتی که انس طلا روندی نزولی دارد. ممکن است کمی غیر منطقی بنظر بیاید اما در کشور ما علاوه بر انس طلا، تحولات سیاسی هم بر قیمت طلا تاثیر میگذارد. 

پیشنهادی امروز 

پیشنهادمان برای خرید امروز انگشتر ظریف کارتیر زنجیری است. این انگشتر مناسب افرادی است که طلای ظریف اما نمادار دوست دارند. شما با مبلغ 5/412/000 میلیون تومان میتوانید یک گرم و 160 سوت طلا خریداری کنید که قیمت طلای محصول 4/161/411 تومان، اجرت 19 درصد ساخت 790/668 تومان، سود فروش هفت درصد  طلا 346/646 تومان و مالیات 113/731 تومان است.

انگشترر

خرید طلای زینتی برای سرمایه گزاری ممنوع

​طلای ساخته شده در دو نوع 18 و 24 عیار در بازار وجود دارد که برای سرمایه گزاری آنچنان چنگی به دل نمیزند زیرا هنگام فاکتور کردن با اجرت، مالیات و حتی سود طلا فروش رو به رو میشوید! البته که سود طلا فروش هفت درصد ثابت است اما اجرت طلا در هر کار فرق میکند برای مثال اجرت گردنبند های گوی 12 درصد و در کار بعدی انگشتر کارتیر این اجرت میتواند 20 درصد باشد.

طلاا

 اجرت طلا بستگی به زحمت ساخت آن دارد اما در این میان هستند طلا فروشانی که برای گول زدن مشتریان با اجرت بازی میکنند برای مثال هنگام فاکتور کردن برای تخفیف به مشتری میگویند اجرت 14 درصد را برایتان 10 درصد حساب کرده ایم و فلان مبلغ تخفیف قائل شده ایم از این رو برای خرید طلا به جاهای معتبر بروید.

 اما طلای آب شده به دلیل قیمت پایین‌تری که دارد افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. برای خرید طلای آب شده دیگر نیازی به پرداخت هزینه اجرت ساخت و کارمزد نیست. از این رو، اغلب معامله‌گران که به دنبال سود بیشتری هستند، طلای آب‌شده را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. طلای آب شده از ذوب نمودن طلاهای دست دوم به دست می آید و معمولا 18 عیار است. 

در کل خرید طلا برای سرمایه گزاری در مدت زمان کوتاه توصیه نمیشودو برای سود از بازار طلا نیاز به زمان زیاد دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها