|

نحوه خوش فرم نشان دادن پاها با شلوار / مناسب همه خانم ها چه چاق چه لاغر خوش اندام باش

در این مقاله در خصوص نحوه خوش فرم نشان دادن پاها با شلوار صحبت کردیم و یه سری نکات کلیدی برای این منظور رو بهتون گفتیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز هر خانومی اگ ادعای به روز بودن داشته باشه مسلما باید به تیپ و استایلش بسیار اهمیت بده و برای این که تیپ خوبی داشته باشه نهایت تلاش خودش رو کنه چرا که قبل از این که شما شروع کنید به صحبت کردن لباس هاتون میتونن اطلاعات زیادی ازتون منتقل کنن مثلا در صورتی که به یه قرار مهم و لاکچری میرید در صورتی که استایل اولد مانی بزنید اطرافیان اینطور فکر خواهند کرد که شما فرد ثروتمندی هستید و زندگی اعیونی دارید حتی با وجود این که اینطور نباشه که خب این واقعا فوق العاده هست چرا که شما با نحوه ی انتخاب لباس هاتون روی ناخودآگاه افراد تاثیر میذارید و باعث میشید که اون ها افکار مختلفی راجع به شما داشته باشن حتی اون ذهنیت و فکرهایی رو که دوست دارید اون ها راجع بهتون داشته باشن رو تنها با انتخاب لباس ها توی ذهن اون ها میکارید.

پس دیگه لازم نیست که بگیم به چیزهایی که میپوشید حسابی دقت کنید. ولی خب در این خوشتیپ بودن برای خودش پروسه داره و شما باید برای این منظور کارهای مختلفی انجام بدید مثلا اطلاعات خودتون رو در زمینه مد و فشن بالا ببرید و صد البته از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاعات کسب کنید و با توجه به اون ها لباس هاتون رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست باید بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی رو پیدا کنید و در استایلتون ازش استفاده کنید و یا شما میتونید با لباس ها حتی خودتون رو لاغرتر و یا چاق تر هم به نظر بیارید که خب این واقعا جذابه چرا که شما ایرادات موجود در اندامتون رو که رفته روی مختون و اذیتتون میکنه رو بدون این که زحمتی برای تغییر اندامتون بکشید کاور میکنید مثلا شما میتونید با یادگیری نحوه خوش فرم نشون دادن پاها با شلوار در صورتی که لاغر هستید پاهاتون رو پرتر و در صورتی که چاق هستید اون ها رو لاغرتر به نظر بیارید که در ادامه ی این مقاله بهتون میگیم چطور این کار رو انجام بدید، پس با ما همراه باشید.

خوش فرم نشان دادن پاها

نکاتی که خانوم های لاغر باید در مورد شلوارشون رعایت کنن

در صورتی که از پاهای لاغر برخوردار هستید و میخواهید اون ها رو پرتر به نظر بیاید میتونید موارد زیر رو در نظر داشته باشید:

از پوشیدن شلوارهایی که تنگ هستن خودداری کنید چرا که شلوارهای تنگ و یا اون هایی که از پارچه های کشسان تهیه شدن فرم پاهای شما رو بیشتر نشون میدن و در صورتی که لاغر باشید این موضوع بیشتر به چشم خواهد اومد پس تا اون جایی که میتونید بهتره به سراغ اون دسته از شلوارها برید که در قسمت ران و کمر آزاد هستن.

همچنین شما میتونید از شلوارهای بوت کات و یا راسته برای زیباتر دیده شدن پاهاتون استفاده کنید چرا که لاغری پاهاتون با اون ها به چشم نمیاد و همچنین میتونید از شلوارهای مام استایل هم در کنار اون ها برای این منظور بهره بگیرید. در صورتی هم که علاقه به تیپ های راحت دارید مسلما شلوارهای بگ یه انتخاب همیشگی برای شما هستن ولی خب باید دقت کنید که شلوار بگ شما باید اندازه ی متعادلی داشته باشه تا با زیاد گشاد بودنش ظاهرتون رو بد جلوه نده.

همچنین شما باید از پوشیدن شلوارهای زنانه ای که از فاق بلند برخوردار هستن هم خودداری کنید خصوصا در صورتی که قدبلند هستید چون این مدل از شلوارها شما رو لاغرتر و قدبلندتر به نظر میارن و تعادل رو در اندامتون بهم میریزن.

خوش فرم نشان دادن پاها

شلوار مناسب خانوم های چاق برای لاغر دیده شدن پاهاشون

اون دسته از خانوم هایی که چاق هستن باید این رو بدونن که در خصوص هر کدوم از آیتم هایی که میپوشن چه برای بالاتنه و چه برای پایین تنه به سراغ رنگ های روشن نرن چرا که برای این دسته از افراد رنگ های تیره انتخاب بسیار بهتری هستن مثلا در مورد شلوار در صورتی که شما یه رنگ تیره رو انتخاب کنید برجستگی های پاتون دیده نمیشه و این موضوع باعث لاغرتر دیده شدن پاهاتون میشه در حالی که شلوارهای رنگ روشن کاملا برعکس این موضوع عمل میکنن و خصوصا در صورتی که سنگ شور هم باشن که دیگه چه بدتر!

با این حساب از بین رنگ شلوارهای موجود اون هایی که مشکی و یا سرمه ای هستن میتونن بهترین گزینه برای شما باشن و خوبی هم که دارن این هست که به راحتی با هر لباسی ست میشن.

خوش فرم نشان دادن پاها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها