|

ایده های جذاب برای استایل پاییزی با وست / اینجوری میتونی زیباترین و به روزترین باشی

استایل پاییزی با وست خیلی جذابه و ما در این مطلب در مورد ایده های استایل پاییزی با وست صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوش لباس بودن همیشه جزو یکی از ویژگی های مهم فردی بوده و هست. حتما خیلی شنیدید وقتی می خوان از کسی که به ظاهر خودش اهمیت میده تعریف کنن از عبارت «خوش پوش» و «خوش لباس» در موردش استفاده می کنن. این موضوع نشون میده که چگونگی ست کردن لباس مهمه و همیشه به چشم اطرافیان و کسانی که ما رو می بینن میاد.

به روز بودن در استایل هم موضوع مهمیه که خیلی ها مخصوصا نوجوونا و جوونا بهش اهمیت میدن. خیلی وقتا استایل کردن به مد روز و پوشیدن لباس هایی که ترند شده، ما رو جذاب تر و زیباتر نشون میده. وست یکی از همین لباس های مد روز و ترند هست که چند سالی میشه که خیلی مورد توجه قرار گرفته. استایل پاییزی با وست خیلی جذابه و ما در این مطلب در مورد ایده های استایل پاییزی با وست صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

stylewithvest-3

وست چیه؟

وست یه لباس به شکل جلیقه ست که معمولا روی بلوز و شومیز پوشیده میشه، از اونجایی که وست آستین نداره میشه اون رو روی تی شرت و تاپ هم پوشید و با انواع شلوار و دامن ست کرد. وست میتونه جلو باز یا جلو بسته باشه و از جنس های مختلفی مثل چرم، بافت، کتان، پنبه و... دوخته شده باشه.

وست با توجه به جنس و یا مدلی که داره میتونه برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی مناسب باشه و ظاهری جذاب و چشمگیر برای شما بسازه.

stylewithvest-1

استایل پاییزی با وست بافت

یکی از زیباترین ترکیب ها برای وست، ست کردن اون با شومیز هست. اگر برای پاییز به دنبال یک ایده جذاب با وست  هستید، میتونید یک وست طرح دار از جنس بافت رو روی یک شومیز ساده بپوشید و با یک شلوار جین و یا کتان، استایل خودتون رو کامل کنید.

پوشیدن وست های بافت ساده و بدون طرح با شومیز هم یک انتخاب برای موقعیت های رسمی تره و می تونه شما رو به روز و زیبا نشون بده.

stylewithvest-4

 

stylewithvest-15

stylewithvest-14

استایل پاییزی با وست چرم

وست اگر از جنس چرم باشه، بسیار جذاب و زیباست و برای فصل پاییز که هوا سرد میشه بسیار مناسبه. وست چرم برای موقعیت های رسمی و ملاقات های کاری مناسب تر از وست بافت هست.

ست کردن یک وست چرمی با شومیز سفید ساده و یا یک بلوز آستین بلند ترکیبی زیباست که می تونید استایل پاییزی خودتون رو با اون زیباتر کنید.

stylewithvest-10

stylewithvest-12

stylewithvest-13

استایل پاییزی با وست جین

وست جین یکی از زیباترین انواع وست به حساب میاد که میتونه برای کسانی که به تیپ اسپرت علاقه دارن، بسیار مناسب باشه. پوشیدن شومیز ساده با یک وست و شلوار جین همرنگ، ظاهری اسپرت و جذاب به شما ببخشه و استایل پاییزی شما رو تکمیل کنه.

وست جین برای انجام کارهای روزمره، قرارهای دوستانه و پیاده روی های پاییزی بسیار مناسبه و برای نوجوونا و جوونا به شدت پیشنهاد میشه.

stylewithvest-6

stylewithvest-5

stylewithvest-7

وست از جنس پشم و کتان هم استایلی شبیه وست جین دارن و برای پاییز بسیار مناسب و زیبا هستن.

stylewithvest-9

stylewithvest-8

اگه به ظاهر و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها