|

بهترین گوشی های پوکو / شیائومی این بچه هاشو خیلی دوست داره باتری 8000 تایی آخه!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های پوکو رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی این روزا تبدیل شده به یکی از جزء های جدانشدنی در زندگی های ما و خیلی هامون بدون اون نمیتونیم قدم از قدم برداریم و یه جورایی زندگیامون مختل میشه چرا که کارهای زیادی هست که ما با این وسیله انجام میدیم مثلا یه سری هامون به دلیل شرایطی که داریم امکان دیدار با خونواده برامون فراهم نیست و خب برای رفع دلتنگی با استفاده از گوشی میتونیم ویدیو کال بگیریم و خیلی راحت یه خط بطلان بکشیم روی دوری و یا خیلی ها با این وسیله کار آنلاین انجام میدن و پوال درمیارن که خب در صورت نبودنش خدا میدونه چقدر آدم از نون خوردن میفتن! پس با این حساب گوشی شده همراه و همدم ما و حتی برای خیلی هامون مخزن الاسرار.

ولی خب موضوعی که در خصوص اون وجود داره این هست که خیلی ها دوست دارن که از این وسیله بهترینش رو داشته باشه ولی خب به نظر افراد زیادی بهترین گوشی اونی هست که قیمت خیلی گرونی داره در حالی که برخی از وقت ها اینطور نیست و پیش میاد که یه گوشی با قیمت مناسب میتونه پوزه ی گوشی های گرون تر رو به خاک بماله پس با این حساب شما باید دقت خودتون رو موقع خرید گوشی جمع کنید تا بهترین اون رو با توجه ای به بودجه ای که در اختیارتون هست تهیه کنید. حالا ما هم در این مقاله برای این که اطلاعات شما رو برای یه خرید بهتر و راحت تر بالا ببریم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های پوکو از برند شیائومی رو بهتون معرفی کنیم که از قیمت های متنوعی برخوردارن و میتونن گزینه های خوبی برای خرید شما باشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های پوکو

پوکو مدل X6 Pro 5G

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین پوکوها از برند شیائومی اسمش میدرخشه یعنی پوکو مدل X6 Pro 5G که از یه نمایشگر امولد با سایز 6.67 اینچ برخورداره که حداکثر میزان روشنایی در این پنل در محیط باز برابر با 1800 نیت هست و کار کردن باهاش رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه. همچنین این نمایشگر که کیفیت تصویر و رزولوشن خوبی داره از توان نوسازی تصویر 120 هرتزی برخورداره که این نشون از اسکرول نرم و روان در اون داره.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek Dimensity 8300 Ultra بهره گرفته شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هایی که ثبت و ضبط میکنن خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های پوکو

Poco F4 5G

بریم سر وقت محصول دومی که در این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی Poco F4 5G که بعد از زمان عرضه تا به امروز تونسته حسابی سر و صدا به پا کنه و رضایت خیلی از کاربرها رو جلب کنه. این محصول خوش دست از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابربا 120 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف در اون رو بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این نمایشگر در محیط باز برابر با 1300 نیت هست که با این عدد شما نگرانی از بابت این که نور خورشید شما رو موقع کار کردن با گوشی اذیت کنه نخواهید داشت.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدارگون 870 استفاده شده که دیر داغ میکنه. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از سنسور 20 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های پوکو

پوکو مدل F6

بریم سراغ یه محصول دیگه یعنی پوکو مدل F6 که میشه گفت یکی از بهترین میارن رده های شیائومی بشمار میاد و از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی شما اسکرول نرم و روانی روی صفحه خواهید داشت و محتواها بدون تاخیر براتون به نمایش درمیان.

به عنوان پردازنده از یه تراشه ی Snapdragon 8s Gen 3 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های پوکو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها