|

بهترین طلا فروشی های تهران / اینجا کار طلا از 300 هزار میتونی پیدا کنی عالین برا کادو

در این مقاله چندتا از بهترین طلا فروشی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با اطمینان کامل ازشون خرید کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای این که بهترین ها رو در زمینه های مختلف از آن خودتون کنید چیکار میکنید آیا اصلا این موضوع براتون مهم هست و یا از اون دسته از افرادی هستید که میگید هر چه آید خوش آید و به قولی هر چه بادا باد و تمام در حالی که این مدل زندگی کردن باعث پسرفت و درجا زدن شما میشه چرا که آدمای اینطوری انگیزه ای برای بهبود اوضاع و شرایط زندگیشون ندارن و در نهایت هم پیشرفت نمیکنن پس بهتره که این سبک زندگی رو ول کنید به سراغ لیاقتتون که رسیدن به بهترین ها و داشتن اون هاست برید حتی در مورد چیزهای کوچک مثلا در صورتی که کیف و کفش میخواهید شما لایق این هستید که بهترین رو داشته باشید پس با تحقیق بازار کیف و کفش در تهران رو پیدا کنید تا یه خرید شیک و به روز داشته باشید که کیفیتش با نگاه کردن بهش هم مشخصه.

پس با این حساب در صورتی که میخواهید بهترین ها رو از آن خودتون کنید باید اطاعات خودتون رو در زمینه ی مدنظرتون بالا ببرید مثلا در مورد کارهای روزمره در صورتی که ماشینتون خراب شده باید ببینید که بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران کجاست تا ماشینتون رو برای تعمیر به اون جا ببرید و بهترین نتیجه رو بگیرید و یا مثلا در صورتی که میخواهید بچه تون در یه مدرسه ی خوب تحصیل کنه باید بهترین مدرسه رو براش پیدا کنید که خب خوشبختانه شما میتونید تحقیقات خودتون رو در این زمینه ها با موجود اینترنت راحت تر کنید مثلا در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید ما میخواهیم بهتون اطلاعاتی در خصوص بهترین طلافروشی ها در تهران  بدیم تا در صورتی که خرید طلا داشتید به سراغ اون ها برید و شیک ترین طلاها رو از آن خودتون کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین طلا فروشی های تهران

دیجی زرگر از بهترین طلا فروشی های تهران

یکی از شناخته شده ترین طلا فروشی ها در تهران که چندین شعبه ی فعال داره دیجی زرگر هست که میشه یکی از گرون ترین جواهرات موجود در اون رو مجموعه ی سرویس طلای سفید لوکسش دونست. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این فروشگاه طلا هم تنوع بالای محصولات اون و همچنین امکان فروش آنلاین هست. یکی از پر طرفدارترین گزینه های موجود در اون هم مجموعه ی عروس هست که بسیار لوکس و مجلل طراحی شده.

آدرس: تهران، زعفرانیه، البرزکوه، کوچه کیوان، بن بست بهار

شماره تماس: 02191012752

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 20

بهترین طلا فروشی های تهران

دلی گلد از بهترین طلا فروشی های تهران

در صورتی که خرید آنلاین طلا رو دوست دارید یکی از بهترین گزینه ها برای شما مجموعه ی دلی گلد هست که در بین مردم تهران بسیار شناخته شد و  مورد اعتماد هست و از تنوع بسیار بالایی هم برخورداره. از خوبی هایی که این مجموعه داره میشه به شعار اون اشاره کرد که جلب رضایت مشتری هست که به دلیل صداقت بالای اون حاصل میشه طوری که مشتری با اولین برخورد با فروشنده های این مجموعه به مشتری دائمی تبدیل میشه. هر چند که شاید قیمت طلاهای این مجموعه برای خیلی ها گرون بیاد ولی موضوعی که وجود داره این هست که طراحی های اون ها بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و در این بین اما قیمت نیم‌ست ها، گوشواره‌ها و... در این طلافروشی مناسبه.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، بعد از خیابان کار و تجارت، مرکز خرید ونک، طبقه همکف، پلاک D۸

شماره تماس: 02188652685

اینستاگرام: deli_gold

ساعت کاری: از 10 صبح تا 9 شب

بهترین طلا فروشی های تهران

زرشاپ از بهترین طلا فروشی های تهران

نمیشه از این مجموعه به عنوان یه طلافروشی ساده یاد کرد چرا که رزشاپ از یه کلکسیون غنی از طلا و جواهرات برخورداره که مدل های سنتی و مدرن زیادی در اون ها دیده میشه از این رو شما با هر سلیقه ای که دارید دست خالی از این مغازه بیرون نمیاید و خب طبیعتا این تنوع بالایی که در این طلافروشی وجود داره باعث موفقیت بسیار زیاد اون در فروش و جلب رضایت مشتریان خانوم شده. از مهم ترین مزایای خرید از این مجموعه هم دریافت اطلاعات دقیق و کامل و شفاف در خصوص خلوص، قیمت و دیگر مشخصات طلایی هست که خریداری میکنید از این رو اصلا نگران این نخواهید بود که یه موقع در صورت نداشتن تجربه خرید بدی داشته باشید. 

پس با این حساب در صورتی که میخواید طلا و جواهرات بخرید و به دنبال یه منبع قابل اعتماد هستید بدونید که این طلافروشی گزینه ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود و میتونید بدون درنگ و تامل به سراغ خرید ازش برید.

آدرس: تهران، میدان امام حسین، ابتدای خیابان ۱۷ شهریور، رو به روی داروخانه پرچم، پلاک ۱۸۴۹، جواهری زرشاپ

شماره تماس: 02133369014 –09121351241

اینستاگرام: zarshop_official

ساعت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 17:30 – پنج شنبه 9:30 تا 13:30

بهترین طلا فروشی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها