|

لاکایی که واسه پوست روشن بهترینن/ میخری میبینی زشت شدی چون رنگ مناسب پوستتو نمیشناسی

لاک ناخن یکی از مهمترین قسمت های استایل هر خانوم هستش که بسته به رنگ پوستش باید رنگش رو انتخاب کنه و اینجا با پوست روشن ها آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوما خیلی نکته سنج هستن و اصلا به همین دلیل هم هستن که همیشه واسه داشتن یه استایل کامل و همه چی تموم، از آیتم های ریز و درشت زیادی استفاده می کنند. شما فرض کنید یک خانوم و یک آقا قصد رفتن به یک مهمونی رسمی رو دارند. آقا پیراهن و کت و شلوارش رو میپوشه، انگشتر و ساعتش رو دست میکنه، بعد هم موهاش رو مدل داده و تافت میزنه و در نهایت با عطر و پوشیدن کفش همه چیز به بهترین حالت خودش در میاد. اما درست زمانی که خانوم میخواد انتخاب و خرید داشته باشه. باید مانتو، شلوار، کیف و کفش، اکسسوری ها، شال یا روسری، و حتی رنگ و سبک میکاپ و لاک ناخنش رو هم ست سازی کنه. سخت نشد؟ قطعا دشوار تر از استایل آقا هستش و در این راستا باید خانوم خانوما علاوه بر هماهنگ کردن مدل همه موارد، به رنگش هم دقت فراوونی داشته باشه. لاک ناخن یکی از مهم ترین بخش های استایل هر بانو محسوب میشه که خب بسته به سلیقه و رنگ پوست افراد انتخاب میشه. رنگ پوست ها متفاوت هستن و در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ اون خانوم هایی که پوست روشنی دارند تا ببینیم و بدونیم چه رنگ لاکی بهشون بیشتر میاد. اگر شما هم سفید پوست هستید و دلتون میخواد بدونید چه رنگایی واستون مناسب تره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک‌ هایی که براق هستن

لاک های براق رو هم میتونید به تنهایی استفاده کنید و هم برای طراحی ناخن که خب ناخن کار ها برای طراحی ناخن از انواع این رنگ لاک ها استفاده می کنند. لاک های براق برای دستانی که پوست روشنی دارند ایده ای بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود.

@Fatemeh_bano_life

لاک صورتی واسه پوست روشن خیلی ظریفه

لاک به رنگ صورتی یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها در میون لاک ها هستش که خب وقتی نوبت به خریدش میرسه، اون دست از خانوم هایی که پوست روشن تری دارند میتونن با دست باز تری از انواع رنگش رو انتخاب کنند. انواع و اقسام رنگ ها از صورتی روشن و ملیح گرفته تا صورتی های چرک و جیغ که واسه پوست روشن زیبای و جلوه به خصوصی خواهند داشت و نمایی رویایی به ناخن ها می بخشند.

587384584.jpg75

لاک کرمی یا فیلی که خنثی هستن اما بی نظیر

لاک هایی که مناسب رنگ پوست سفید هستند میتونن تناژ جیغ هم نداشته باشند اما برای پوست روشن بسیار مناسب باشند. لاک هایی با رنگ خنثی مثل لاک کرمی و یا فیلی که جذابیت دستانی با پوست روشن رو چند برابر خواهند کرد.

072ac04e-d390-4666-bc5f-42eed7a02125

لاک طوسی عجیبه ولی دلبر

اگر بانویی با رنگ پوست روشن هستید، بهتره که بدونید طیف طوسی هم برای شما ساخته شده. شاید در هنگام انتخاب لاک ناخن، خاکستری رنگ عجیبی به نظر برسه، اما در واقع شما دارید رنگی متفاوت رو تجربه می کنید که میتونه پوست شما رو زیباتر نشون بده.

nail art

لاک رنگ یاسی رنگی منحصر به فرد

بی شک لاک رنگ یاسی یکی از جذاب ترین و دخترانه ترین رنگ هاست که به دستان سفید پوست ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت. لاک یاسی که در واقع یکی از تناژ‌های رنگ بنفش هستش که برای رنگ پوست روشن، انتخاب مناسبی محسوب میشه.

The Most Beautiful Printed Nail Polish Outstanding Nail Compilation Designs in 2024

لاک قرمز جذابه لعنتی

این رنگ از لاک میتونه کنار هر رنگی پوستی از تره ترین تا روشن ترین زیبایی خاص خودش رو داشته باشه و خودش رو سازگار کنه. اگر شما فردی هستید با پوست روشن بهترین ایده برای شما لاک با تناژ زرشکی رنگ هستش که خب با هر سبک استایلی هم به خوبی ست میشه. چه کژوال ترین و چه رسمی ترین لاک قرمز با تناژ مختلف همخونی عالی داره.

Welcome to my nail page on Instagram__ _ژل پُلیش…

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها