|

ایده برای عکاسی از نوزادان/ ژست های مینیمال پر ناز و عشوه از نینی هاتون

عکاسی سبک زندگی نوزادان بر ارتباطات بین نوزاد جدید و خانواده اش متمرکز است و معمولا ترکیبی از عکاسی با ژست و عکاسی مستند است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عکاسی سبک زندگی، عکاسی به سبک مستند است که با جهت گیری ملایم (معروف به ژست گرفتن) ترکیب شده است. عکاسی سبک زندگی نوزادان نیز بر ارتباطات بین نوزاد جدید و خانواده اش متمرکز است. این نوع عکاسی معمولا در خانه و اتاق خواب نوزاد و اکسسوری های مربوط به عضو جدید انجام میشود.  در این مقاله قرار است به نکاتی در خصوص عکاسی سبک زندگی نوزاد بپردازیم.

31

21

همدلی و زیبایی در سادگی

برخی عکاسی از نوزاد را بسیار سخت میگیرند و تا حدی آن را با تجملات درمی‌آمیزند؛ این امر تا حدی زیبایی ناشی از صمیمیت را می‌کاهد. اما میتوان این کار را به گونه ای ساده تر انجام داد تا هم بر جذابیت آن بیفزاید و هم همدلی، ذوق، زیبایی و شادی حضور عضو جدید را به زیبایی هرچه تمامتر به تصویر بکشد.

20

29

عکاسی از نوزاد؛ خانه یا آتلیه؟

برای گرفتن عکس هایی از نوزاد هم می توان به آتلیه های عکاسی که متناسب با این نوع است رفت و هم عکاس را به خانه آورد. هرکدام از این دو نوع جذابیت و همچنین معایب و مزایای خود را دارد. اما اگر عکاس در خانه شما حضور پیدا کند چه مزایایی خواهد داشت؟

22

ثبت اولین مکانی که فرزند شما میشناسد

حتی اگر در خانه «ابدیت» خود نباشید، در اولین خانه ای هستید که فرزندتان می شناسد. و آن مکان همیشه جایگاه ویژه ای در قلب شما خواهد داشت! رنگی که برای ملحفه تخت خواب انتخاب کردید، روشی که نور وارد اتاق خواب اصلی شما می شود… را میتوانید به تصویر بکشید و ماندگار کنید.

25

کیفیت عکاسی مستلزم راحتی

اگر بچه های بزرگتر دارید عکاسی از نوزاد در خانه مفید است. داشتن یک نوزاد جدید در خانه، زندگی شما را برای مدتی زیر و رو می کند، و این خوب است که راحتی وسایل خود را در نزدیکی خود داشته باشید. تنقلات، قهوه، کارتون مورد علاقه فرزندانتان و…. میتواند آسایشی را برای شما فراهم کند که به کیفیت کار منجر شود.

24

30

شما نمی توانید چیزی را فراموش کنید

اگر عکاسی از نوزاد را در خانه انجام دهید با جمله «فلان چیز را فراموش کردم» مواجه نخواهید شد چرا که همه وسایل مورد نیاز فرزند شما در دسترس است. البته نکته مهمتر این است که میتوانید با هریک از لوازمی که برای فرزند نوزاد خود تهیه کردید عکس بگیرید یا در هر گوشه از خانه عکسی را به یادگار ثبت کنید.

26

 

می توانید با حیوانات خانگی خود نیز عکس بگیرید

برخی از شما ممکن است یک حیوان خانگی داشته و علاقمند باشید تا در عکس های شما حضور داشته باشد. حضور عکاس در خانه این امکان را فراهم میکند تا حیوان خانگی شما نیز در کنارتان حاضر باشد و عکس های زیبایی را ثبت کند.

23

32

عکس هایی که نباید فراموش کنید

برای عکاسی از نوزاد خود عکس هایی با پدربزرگ و مادربزرگ، تخت خواب و اسباب بازی های نوزاد، پدر و مادر، خواهر و برادر، حیوان خانگی را مدنظر قرار دهید. تا حد ممکن از ژست های عجیب و غریب که شما و دلبندتان را به ستوه می‌آورد دوری کنید. اگر کودک خواب آلود است، به او اجازه دهید در گهواره، روی تخت شما یا روی یک پتو روی زمین دراز بکشد و بعد عکس بگیرید.

 

27

28

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها