|

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون / اینا قیافشون لاکچریه آدم بودن فک میکردی مولتی میلیاردرن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا در صورتی که مایل بودید از بینشون خرید داشته باشید کارتون راحت باشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی با گوشی سر و کار داریم و بدون این وسیله روز و شبمون نمیگذره چرا که از زمانی که چشم باز میکنیم ممکن هست که با آلارم گوشی بیدار میشیم و تا شب هزار و یک تماس داریم و یا شبکه های اجتماعی مختلف و پیام هامون رو چک میکنیم و در آخر هم شب که میخواهیم سر بذاریم روی بالش آلارم گوشیمون رو برای فردا تنظیم میکنیم تا دوباره صبح بیدار بشیم و روز از نو و روزی از نو پس با این حساب میشه گفت که گوشی مثل یه همراه همیشگی برای ما هست و جایگاه مهم و مشخص شده ای در زندگی ما داره و بدون اون مسلما اختلال های زیادی در کارهای روزمره ی ما به وجود خواهد اومد پس بودنش از واجباته.

ولی خب مسلما شما نباید هر گوشی رو دست بگیرید چرا که یه سری از گوشی ها نبودنشون از بودنشون بسیار بهتره چون در صورت بودن با هنگ کردن و پایین بودن کیفیتشون جوری میرن روی مختون که حد و حساب نداره پس باید موقع خرید گوشی به کیفیت اون حسابی توجه کنید و با دقت و وسواس تمام انتخاب داشته باشید چرا که بالاخره قرار هست برای مدت زمان طولانی از اون گوشی استفاده کنید. حالا ما هم به دلیل این که در انتخاب و خرید بهتر و راحت تر به شما کمک کرده باشیم میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت مشخصات اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

ردمی نوت 12 شیائومی 4G از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

به عنوان اولین محصولی که بین بهترین ها تا 15میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم رفتیم به سراغ یه محصول از کمپانی چینی شیائومی یعنی ردمی نوت 12 که از 6.67 اینچ اندازه برخورداره و از نوع OLED هست و وضوح تصویر و رزولوشن در اون فول اچ دی هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اش برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون از اسکرول نرم و روون در اون داره و همچنین با توجه به اون شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد.

به عنوان پردازنده‌ هم برای این محصول از یه تراشه ی Snapdragon 685 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول هم سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

موتو G84 موتورولا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

بریم سراغ محصول دومی که در این مقاله بهتون معرفی کنیم که از کمپانی به نام و قدیمی موتورولا هست یعنی موتو G84 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع OLED هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد با خیلی از گوشی های پرچمدار برابری میکنه.

به عنوان پردازنده یه تراشه ی Snapdragon 695 5G تعبیه شده که با توجه به قیمت عملکردش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

گلکسی A35 سامسونگ از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

بریم سر وقت یه محصول دیگه که مسلما باید از کمپانی کره ای سامسونگ باشه چرا که مگه میشه جایی حرف از بهترین گوشی ها باشه و اسم سامسونگ نیاد وسط! خب به همین دلیل در این مقاله به سراغ یکی از محصولات با کیفیت اون یعنی گلکسی A35 رفتیم که از زمان عرضه تا به امروز تونسته سر و صدای زیادی به پا کنه و طرفداران زیادی رو برای خودش پیدا کرده. 

این گوشی خوش دست از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و کیفیت تصویر و رزولوشن بالایی داره. حداکثر میزان روشنایی در این پنل در طول روز و زیر نور خوشید برابر با 1000 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش در آفتاب مستقیم که شاید صفحه رو تاریک به نظر بیاره کار سختی نخواهد بود. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر هم برابر با 120 هرتز هست.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Exynos 1380 بهره گرفته شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها