|

کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز / اینجوری دماغ گوشتی قلمیه خودتو تو آینه نمیشناسی

در این مقاله در خصوص کوچک کردن بینی در 10 روز صحبت کردیم اون هم با روش ها و مواد خانگی که تاثیر فوق العاده ای دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه در تلاش برای این هستن ظاهر و چهره ی خودشون رو بهبود ببخشن و زیباتر از اون چیزی که هستن به نظر بیان که خب برای این منظور راه های زیادی پیش روی شما قرار داره مثلا یکی از اون ها رفتن به سراغ عمل های زیبایی و تزریق ژل و فیلر و امثالهم هست که خب این موضوع ریسک های مربوط به خودش رو داره به همین دلیل توصیه میکنیم که به جای اون روش های راحت تر رو در پیش بگیرید مثلا در صورتی که میخواهید لبتون رو درشت تر به نظر بیارید به سراغ یاد گرفتن برجسته کردن لب با آرایش برید و این عضو از صورتتون رو با ترفندهایی که وجود داره برجسته به نظر بیارید.

پس یکی از بهترین راه ها که میشه با استفاده از اون زیبایی چهره رو بهبود بخشید به کارگیری ترفندهای آرایشی هست که کافیه برای اون تنها و تنها یه مقدار مهارت داشته باشید و صد البته که لوازم آرایشی خوب انتخاب کنید مثلا در صورتی که مژه هاتون کم پشت هست باید به سراغ بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه و کم پشت برید تا با استفاده از اون ها مژه هاتون رو پرپشت، بلند و زیباتر از اون چیزی که هستن به نظر بیارید. اما در این بین یه راه دیگه هم برای رسیدن به زیبایی وجود داره و اون استفاده از راهکارهای خونگی و طبیعی هست مثلا در صورتی که پوست صاف میخواهید میتونید از خواص سفید آب برای پوست استفاده کنید و یا در صورتی که میخواهید بینیتون رو کوچک کنید اون هم بدون عمل کردن به سراغ یه سری از راه های طبیعی و خانگی برید که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کوچک کردن بینی

استفاده از زنجبیل برای کوچک کردن بینی

یک لایه ی چسبنده با استفاده از آب و پودر زنجبیل درست کنید و بعد اون رو روی ناحیه ای از بینی که مایل هستید کوچک بشه قرار بدید و بعد از یک ربع بشوریدش. البته که دقت کنید انجام این کار رو به اون دسته از افرادی که ممکن هست دچار حساسیت و یا سوزش زیاد بشن رو توصیه نمیکنیم پس در ابتدا یه مقدار از اون رو روی بازوتون تست کنید و در صورت عدم وجود حساسیت به بینی بزنیدش و از نتیجه ی بینظیر اون لذت ببرید چرا که این ماده میتونه در کوچک تر شدن هر چه بیشتر بینی شما معجزه کنه.

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی با یخ 

یه سری از مواد هستن کهـ تا وقتی برای منظور خاصی ازشون استفاده نشه متوجه خاصیت بینظیر اون ها نمیشید مثلا یکی از اون ها برای کوچک کردن بینی یخ هست! در اصل این دستورالعمل برای کوچک تر کردن بینی یکی از راحت ترین دستورالعمل هاست که به مروز زمان میتونه معجزه به پا کنه برای استفاده از اون هم کافیه که یه مکعب یخ رو داخل یه پارچه ی تمیز بذارید و بعد پارچه رو روی بینی خودتون قرار بدید و این کار رو هر روز و برای مدت زمان چند دقیقه ای انجام بدید تا به علت سرمای یخ پف بینی شما بخوابه و کوچک تر از اون چیزی که هست دیده بشه.

البته باید این رو بگیم که در صورت وجود مشکلات سینوسی و یا دیگر عفونت ها در قسمت صورت نباید از این روش برای کوچک کردن بین خودتون استفاده کنید. همچنین این رو هم به یاد داشته باشید که شما نباید این روش رو برای مدت زمان طولانی انجام بدید و باید بعد از یه مدت اون رو به کلی قطع کنید چون ممکن هست که یه سری عوارض براتون داشته باشه.

کوچک کردن بینی

استفاده از خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل برای کوچک کردن بینی

یه نسخه ی طبیعی و کوچک کننده برای بینی وجود داره که میتونه تاثیر فوق العاده در این زمینه داشته باشه که برای این منظور کافیه که یه قاشق چای خوری خمیر دندون رو به همراه یه قاشق چای خوری زنجبیل تازه و همچنین یه قاشق غذاخوری سرکه ی سیب قاطی کرده و بعد ترکیب به دست اومده رو برای نیم ساعت روی بینی خودتون قرار بدید و فراموش نکنید که قبل از استفاده از این ترکیب اول بینی رو با آب و صابون بشورید و خشک کنید بعد از اتمام نیم ساعت هم بینی رو با آب گرم بشورید و در صورت احساس خشکی روی اون از نرم کننده استفاده کنید. در صورتی که به صورت روزانه هم از این ترکیب برای بینیتون استفاده کنید میتونید بعد از ده روز نتیجه ی فوق العاده ی اون رو ببینید.

کوچک کردن بینی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها