|

بهترین رنگ مو برا موهای سفید؛ دیگه نگران این که رنگ مو سفیدات زودتر از بقیه بپره نباش

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ مو برای موهای سفید صحبت کردیم و یه سری رنگ بینظیر رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی تعریف خودش رو از زیبایی داره و خب از اون جایی که سلیقه ها متفاوت هست دنیا جای جذاب تریه برای زندگی چون فکرش رو کنید که آدم ها همه یه جور فکر میکردن، یه سلیقه داشتن و علایقشون یکی بود وای که دنیا چه جای کسل کننده ای میشد و اصلا ارزش زندگی کردن رو نداشت ولی خب خوشبختانه در حال حاضر اینطوری نیست و خب یکی از ساده ترین راه ها که میشه با استفاده از اون نه تنها پی به تفاوت در سلیقه ها پی برد بلکه میشه یه سری اطلاعات از شخصیت افراد هم به دست آوورد استایل و چطور ظاهر شدن آدم ها در اجتماع هست مثلا شاید یکی با استایل ماکسیمال که حسابی زرق و برق دار هست ظاهر بشه و خب این حس رو منتقل کنه که این فرد یه فردی هست که مادیات و لاکچری بودن براش اهمیت داره و جایی که با کلاس نباشه پاش رو نمیذاره!

پس ببینید که تنها و تنها با یه سری لباس میشه چه نکاتی راجع به دیگران استخراج کرد البته که شاید این موضوع یه حالت پیش داوری و قضاوت به خودش بگیره ولی مسئله ای که وجود داره این هست که شما چه بخواهید و چه نخواهید افراد با لباس هاتون و ظاهرتون از شما برای خودشون ذهنیت میچینن پس مهمه که برای داشتن یه استایل شیک نهایت تلاش خودتون رو کنید. اما در این بین یه موضوع دیگه هم که از اهمیت زیادی برخوردار هست ظاهر شماست مثلا در صورتی که شما موهای سفیدتون خیلی توی چشم باشید شاید افراد اینطور فکر کنن که سن و سالتون بالاست در حالی که رو اومدن موهای سفید میتونه دلایل مختلفی داشته باشه ولی  خب خیلی از خانوم ها با دیدن این موضوع احساس بدی بهشون دست میده که حالا در این مقاله چندتا از بهترین رنگ موها برای موهای سفید رو بهتون معرفی میکنیم تا با این مشکلتون خداحافظی کنید چون این رنگ ها از روی موهای سفید زود نمیپرن، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین رنگ مو برا موهای سفید

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

یکی از محبوب ترین و بهترین رنگ موها برای موهای سفید قهوه ای شکلاتی هست که با تناژ غنی و گرمی که داره یه جلوه ی طبیعی و جذاب به موهای شما میبخشه و میتونه به خوبی هر چه تمام تر موهای سفید شما رو پوشش بده. این رنگ مو برای انواع پوست ها مناسبه و شما محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت و به دلیل تطبیق پذیری بالایی هم که داره میتونه یه انتخاب عالی برای افرادی باشه که به دنبال ظاهر مدرن و در عین حال کلاسیک هستن. پس بدون درنگ و تامل برای موهای سفیدتون به سراغ این رنگ موی تیره برید و از زیبایی بینظیری که ایجاد میکنه شوکه بشید.

بهترین رنگ مو برا موهای سفید

رنگ موی بلوند پلاتینه

یکی دیگه از انتخاب های محبوب و صد البته لاکچری و مدرن در بین رنگ موها برای موهای سفید، بلوند پلاتینه هست که میتونه به زیبایی هر چه تمام تر موهای سفید شما رو کاور کرده و پوشش بده و در صورتی هم که موهای سفید دوباره نمایان شدن در لا به لای این رنگ گم میشن و اصلا به چشم نخواهند اومد. این رو هم بگیم که شما میتونید این رنگ روشن رو روی موهای سفید و بدون نیار به دکلره دربیارید و جلوه ی جذاب و شادابی به موهاتون ببخشید. پس در صورتی که میخواهید سنتون رو دنده عقب بزنید و جوون تر از اون چیزی که هستید به نظر برسید طوری که هر کسی بهتون میرسه رازتون و ازتون بپرسه توصیه میکنیم که بدون درنگ و تامل به سراغ استفاده از این رنگ مو برید.

بهترین رنگ مو برا موهای سفید

خاکستری نقره‌ای

رنگ خاکستری نقره ای از اون جایی که ترکیبی از رنگ های سرد و خاکستری هست میتونه یه ظاهر شیک و مدرن به موهای شما ببخشه و حتی شما رو بسیار ترندی هم به نظر بیاره چرا که این رنگ در حال حاضر طرفدارهای زیادی داره و اومده روی بورس. پس در صورتی که برای پوشش موهای سفیدتون به دنبال یه رنگ هستید که علاوه بر زیبایی بینظیری که به موهاتون میبخشه شما رو به روز هم جلوه بده پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ خاکستری نقره ای هست.

بهترین رنگ مو برا موهای سفید

بلوند طلایی

رنگ بلوند طلایی همراه با جلوه ای درخشان و طلایی میتونه به زیبایی هر چه تمام تر موهای سفید شما رو بپوشونه و صد البته سنتون رو هم پایین بیاره. در اصل این رنگ برای اون دسته از افرادی که میخوان موهاشون ظاهر گرم و درخشان داشته باشه بسیار مناسب هست.

بهترین رنگ مو برا موهای سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها