|

بیوگرافی آزاده صمدی و فیلری که از چونه‌اش چکید / عاطفه وحشی حالا ظاهری مدرن دارد

آزاده صمدی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که اصالتی لاهیجانی دارد و با چهره هزار عملش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که خب بدون حاشیه و عجیب بودن خاصی به کارشون میرسن و به طبع مشهور و پولدار هم میشن. اما خیلی های دیگر هم هستند که با ساخت جنجال های مختلف به موارد گفته شده دست پیدا میکنن و مورد توجه قرار می گیرند که البته این سبک دیده شدن تاریخ انقضا داره و در نهایت بعد از چند سال از چشم ها میفتن. ولی خب دسته اولی ها اینچنین نیستند و شاید چند دهه جذاب و پر طرفدار باشند. البته که فکر نکنید خیلی هم مینیمال لایف استایل دارند و در واقع این سبک بازیگران حواشی بیخود رو تو سبک کاری و شخصیتی خودشون نمیدونن، اما در عوض همه هنرمندان خاص بودنه رو در خون و رگ های خود دارند چرا چون آرتیستن. مثلا سبک استایلشون رو منحصر به فرد انتخاب می کنند. و یا اینکه برندی در یک محصول مرتبط با ظاهر طراحی و تولید میکنند و خلاصه اینکه به دنبال راهی برای دیده شدن های جذاب و به دور از حاشیه هستند. یکی از این دست افراد آزاده صمدی است. آزاده صمدی بازیگریست از دهه پنجاه که این روزها چهل و خورده ای سال سن دارد. آزاده بانو در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و تا به حال هم سابقه حضور در انواع و اقسام پروژه های سینما و سریالی رو داشته. خانوم بازیگر به تازگی هم در دو سریال نمایش خانگی "جنگل آسفالت" و "افعی تهران" حضور یافت که خب در یکی با کاراکتر آروم و منطقی دیده شد و در دیگری خشن و منفی.

6878

آزاده صمدی

آزاده صمدی از دست هنرمندانی محسوب میشه که پیش از ورود به بازیگری عمل زیبایی بینی انجام داده. البته که خانم بازیگر قبلتر با ظاهر عجیب تری دیده میشدن و خیلی از کاربران بر این نظر بودند که وی بینی شون مدل خوکی یعنی خیلی سر بالاست، در حالی که این روزها این قضیه چندان دیده نمیشه برخی بر این نظرند که آزاده بانو دوباره عمل زیبایی انجام داده اند. آزاده صمدی در بخش فک و چونه هم همیشه مورد توجه قرار میگیره چرا که چونه ای به شدت فرم گرفته و فیلر زده دارند همراه با فکی زاویه دار. به همین دلیل آزاده صمدی گاهی اوقات برای موارد گفته شده مورد سوژه قرار میگیره.

IMG_20240908_142034

بیوگرافی آزاده صمدی و همسرش سابق‌اش

آزاده صمدی دختری از دهه پنجاه است که در 17 دی 1357 به دنیا اومده و این روزها 46 ساله است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که البته به شدت هم اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن است و یک ازدواج ناموفق رو هم تجربه دارد.

عکس+باورنکردنی+آزاده+صمدی+که+سوژه+شد

خانواده و اصالت شمالی آزاده صمدی

آزاده صمدی یک گیلانی است که در این استان و در شهر لاهیجان چشم به جهان گشوده و به عنوان فرزند اول خونواده به دنیا اومده. وی دو برادر کوچیکتر از خودش داره و پدری که شغلش آزاد است. مادرشون هم مددکار اجتماعی بودند.

خانوم بازیگر تا آخر مقطع پیش دانشگاهی و همچنین گرفتن دیپلم رو در لاهیجان گذرانده و بعد از اینکه تموم شد برای دانشگاه و کلاس های کنکور به شهر تهران نقل مکان کرده اند.

آزاده+صمدی

از ازدواج دهه هشتادی تا طلاق دهه نودی

این چهره تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته که خب با هومن سیدی یعنی همسر سابقش در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه آشنا می شود. خانوم بازیگر در سال 1385 زمانی که الصا او را کسی نمی شناختن، ازدواج کرد. اما خب ازدواج این زوج چندان دوانی نداشت و در نهای بعد از هفت سال زندگی و همکاری مشترک سرانجام در سال 92 به جدایی رسید. این دو فرزندی ندارند اما خب حالا آقای بازیگر صاحت فرزندی دختر است، البته از همسر دوم.

AZADEH-SAMADI-10

زیبایی و موسیقی در زندگی

آزاده صمدی میگه همیشه سعی میکنم تا ارتباط با زیبایی رو تو زندگیم داشته باشم. در مورد موسیقی هم همینطور هستم و همیشه وقتی بیکار میشن گوش میدم چرا که موسیقی گوش رو نوازش میده. 

موسیقی که مطابق با حال و مو اون لحظم باشه رو گوش میدم و حالم رو بهتر میکنم.

آشپزی که حرف نداره

آزاده بانو روی آشپزی شون ادعا دارن و بر این نظر هستند که شک نکنید آشپزی شون حرف نداره و بهترین غذای شمالی رو درست می کنند از نظر دستپخت. 

96387496

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها