|

گرانترین رستوران های تهران / چه اسم های اجق وجقی دارن آدم باورش نمیشه تو ایران باشن

در این مقاله چندتا از گرانترین رستوران های تهران رو بهتون معرفی کردیم که برای ضیافت های لاکچری فضای مناسبی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از وقت ها هست که آدم استانداردهاش رو پایین میاره و به قولی به کم راضی میشه در حالی که لیاقتش خیلی بیشتر از این حرفاست و باید بهترین رو از آن خودش کنه ولی خب برای این منظور یا اونقدرا که باید و شاید تلاش نکرده و یا خب در برخی از مواقع در حقش اجحاف شده و به اون چیزی که سزاوارش بوده نذاشتن که برسه که خب برای مورد دوم شاید نشه کاری کرد چون برخی از از مواقع جبر هست و زورش به زور ما میچربه ولی خب برای مورد اول شما بهونه ای ندارید چون به خودتون بستگی داره و همه چیز دست خودتون خواهد بود مثلا در صورتی که برای عروسی رفتید آرایشگاه و اونطور که باید و شاید خوشگل نشدید به خاطره اینه که شما قبل از رفتن به اون سالن خوب تحقیق نکرید و بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران رو پیدا نکردید تا خدمات تاپ ازشون دریافت کنید پس حالا باید با ظاهری که زیاد به دلتون نمیشینه کنار بیایید و عروسی رو سر کنید.

البته که شاید بگید این که یه چیز خیلی پیش پا افتاده هست ولی خب شما در صورتی که استارت تغییراتتون رو میزنید باید از این چیزهای ریز و کوچیک شروع کنید به عوض شدن و بهترین ها رو در این زمینه ها از آن خودتون کنید مثلا در صورتی که گوشی میخواهید و بودجه تون فقط ده میلیون هست نگید با این پول چی میدن و همینجوری هر دمبیلی پا بذارید تو بازار و یه گوشی بخرید خیر اول تحقیق کنید که بهترین گوشی ها تا 10 میلیون در بازار چیا هستن و چه مشخصاتی دارن و بعد از بین اون ها انتخابتون رو انجام بدید و خرید رو نهایی کنید. پس با این حساب میشه گفت که کشف بهترین ها در هر زمینه ای نیازمند اطلاعات بالا هست حالا در این بین یه عده دوست دارن لاکچری ها و گرون ها رو پیدا کنن مثل گرانترین رستوران های تهران که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم که خوراکه قرارهای لوکس و شیک و پیک هستن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گرانترین رستوران های تهران

رستوران سنتی عالی قاپو از گرانترین رستوران های تهران

رستورانی که در اول میخواهیم بهتون معرفی کنیم رستوران سنتی عالی قاپو هست که بیشتر از 40 سال قدمت داره و یکی از قدیمی ترین و صد البته لوکس ترین رستوران ها در سطح تهرهان بشمار میاد. این رستوارن دارای محیط سنتی هست و حس نوستالژی رو بهتون منتقل خواهد کرد و با دیدن شیشه های رنگی و درهای چوبی اون روحتون پر میشکه به گذشته های دور اما تنها معماری جذاب این مجموعه اون رو خاص نکرده بلکه تزئینات هنرمندانه، موسیقی زنده و همچینن اجرای هنرهای نمایشی سنتی در اون باعث شده که شما حس کنید در عین حال که دارید در یه رستوران زیبا یه غذای با کیفیت و لذیذ میل میکنید انگار پول تئاتر و کنسرت رو هم پرداخت کردید. همچنین این رو هم راجع به این رستوارن عنوان کنیم که به سبب داشتن فضای گسترده و تخت های بزرگ میتونید جشن ها و مهمانی های خانوادگی خودتون رو در این فضا برگزار کنید.

رستوران سنتی عالی قاپو در تهران، میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک 55 واقع شده و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان هست.

گرانترین رستوران های تهران

کافه رستوران ربلان از گرانترین رستوران های تهران

کافه رستوران ربلان رو میشه یکی از گرون ترین رستوران تهران بشمار آوورد. این کافه رستوران توی طبقه هفتم یه مرکز خرید قرار داره و چشم انداز زیبایی از شهر تهران رو ارائه میکنه. فضای داخلی کافه ی اون طراحی جذاب و مدرنی داره و تزیینات و چیدمان اون هم بسیار چشمگیر و دیدنی هست. قسمت رستوران هم چیدمان شیک و اروپایی داره و غذاهای متنوع بین المللی در اون سرو میشه طوری که حتی اگر از اون عکس بندازید به اشتراک بذاریدشون هم دیگران کاملا به این که شما در یه رستوران لاکچری غذاتون میل کردید پی میبرن.

این کافه رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی، دریایی، بین المللی و فست فودی رو توی منوی خودش دارن و اون ها رو با کیفیت بالا برای مشتریانش فراهم میکنه. از بهترین و محبوب ترین غذاهای این رستوران هم میشه به کباب چوبی، پاستا و پنه اشاره کرد.

کافه رستوران ربلان در تهران، تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه7 واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده ی پذیرایی از شما عزیزان هست.

گرانترین رستوران های تهران

رستوران شاندیز جردن از گرانترین رستوران های تهران

رستوران شاندیز رو میشه یکی از لوکس ترین و گرون ترین رستوران های تهران بشمار آوورد که از طراحی شیک و جذابی برخودار هست و خدمات خوبی رو به مهمون هاش ارائه میده. از جمله جذابیت های فضای داخلی این رستوران میشه به پتینه های کار شده روی سقف و دیوار، لوسترهای بزرگ و همچنین میز و صندلی های مجلل و لاکچری اون اشاره کرد.

رستوران شاندیز جردن در خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27 واقع شده و همه روزه از 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و 7 عصر الی 12 شب آماده پذیرایی از شما عزیزان هست.

گرانترین رستوران های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها