|

از بین بردن موهای زائد پشت لب با ادویه / وکس، اپیلیدی، بند و... بریز دور چرا درد بکشی

در این مقاله در خصوص از بین بردن موهای زائد پشت لب با ادویه صحبت کردیم که بسیار راحت و بی دردسر هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای برای خودش تعریف های متفاوتی داشته ولی خب حتی با وجود تعریف هایی که با گذر زمان دستخوش تغییر شدن نظر آدم ها همیشه راجع به زیبایی مثبت بوده و خب مسلما این از ذات زیباجوی ما نشات میگیره هر چند در مورد ظاهر شاید یه سری از استانداردهای زیبایی با سلیقه ی ما جور درنیاد مثلا شاید الان که ابروهای پهن مد شده و خب خیلی ها کارهای مختلفی برای رسیدن به اون انجام میدن از کاشت ابرو بگیر تا استفاده از روش های رشد سریع ابرو ... یه عده باشن که هنوز طرفدار ابروهای نازک باشن و علاقمند باشن که ابروهاشون رو بردارن و به قولی تر و تمیز کنن که خب سلیقه ای هست و خب اینجوری ابرو برداشتن هم حتی به خیلی از افراد میاد و اصلا اون ها در صورتی که ابروهاشون رو پهن کنن شاید چهره شون جالب نشه.

پس با این حساب میشه گفت که باید به ویژگی های ظاهری چهره تون توجه کنید و ببینید که آیا کار زیبایی که میخواهید انجام بدید به صورتتون میاد یا نه مثلا درصورتی که میخواهید گونه هاتون رو با استفاده از ژل و یا آرایش برجسته کردن گونه گرد و برجسته نشون بدید باید ببینید که به صورتتون میاد و اون رو یوقور و گنده نشون نمیده چون مثلا اگر صورتتون چاق باشه مسلما با این کار ظاهر بدی پیدا خواهید کرد. اما یه سری از کارهای زیبایی هست که رنگ و بوی بهداشت به خودشون میگیرن مثلا رفع موهای زائد یکی از این کارهاست و خب برای خیلی ها مهم هست که این موها رو از بین ببرن و خب برای این منظور راه های زیادی پیش روی شما قرار داره که در این مقاله میخواهیم یکی از کم دردسرترین و بدون دردترین اون ها رو بهتون یاد بدیم و اون از بین بردن موهای زائد پشت لب با ادویه هست، پس در ادامه برای دونستن جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

از بین بردن موهای زائد پشت لب

رفع موهای پشت لب با شکر و عسل

برای امتحان کردن این روش به مواد زیر نیاز دارید:

یه قاشق چای خوری آبلیمو

سه قاشق غذا خوری شکر

یه قاشق غذا خوری عسل

طرز تهیه:

مواد ذکر شده رو همراه با یه ظرف مخصوص داخل مایکرویو قرار بدید و به مدت چند دقیقه گرمشون کنید تا زمانی که شکر به طور کامل حل بشه و بعد اون رو از داخل دستگاه خارج کنید و آبلیمو رو بهش اضافه کنید و به خوبی همش بزنید و اجازه بدید که مخلوط کاملا خنک بشه و بعد اون رو به پشت لبتون بزنید و یه تکه پارچه ی مخصوص روی اون بمالید و فشار داده و در خلاف جهت رشد موها بکشیدش تا موها حذف بشن و در آخر هم محل رو با با سرد تمیز کرده و یه مرطوب کننده ی ملایم بهش بزنید.

از بین بردن موهای زائد پشت لب

سفیده تخم مرغ برای موهای پشت لب

برای امتحان کردن این روش به مواد زیر نیاز دارید:

یه دونه سفیده تخم مرغ

یک دوم قاشق غذا خوری آرد نخودچی و یا آرد ذرت

یه قاشق غذا خوری شکر

طرز تهیه:

مواد رو با هم ترکیب کنید و کامل هم بزنید و بعد اون رو پشت لب خودتون بزنید و اجازه بدید یه ربع تا بیست دقیقه باقی بمونه و در نهایت خیلی آروم ماسک رو در جهت مخالف رشد مو بکشید و در انتها قسمت موردنظر رو با آب سرد بشورید و با پارچه خشک کنید.

شما همچنین میتونید سفیده ی تخم مرغ رو به تنهایی پشت لبتون بزنید و موقعی که سفت شد یه لایه دستمال کاغذی روی اون قرار بدید و بعد از یه ربع تا بیست دقیقه بر خلاف رشد موهاتون بکشیدش و تمام.

از بین بردن موهای زائد پشت لب

زرد چوبه ادویه ی عالی برای حذف موهای زائد پشت لب

برای استفاده از این روش به مواد زیر نیاز دارید:

یه قاشق غذا خوری پودر زرد چوبه

یه قاشق غذا خوری شیر

یه مقدار آرد برنج

طرز تهیه:

مواد رو تو یه کاسه به خوبی با هم دیگه ترکیب کنید و بعد با استفاده از انگشتتون اون رو به قسمت های فوقانی لبتون بمالید و به مدت پنج الی ده دقیقه ماساژ بدید و اجازه بدید که خشک بشه و بعد با استفاده از انگشت تر به آرومی و برخلاف جهت رشد مو خمیر رو بزنید و بعد از خشک شدن هم اون رو بکشید و در انتها با آب سرد بشوریدش.

از بین بردن موهای زائد پشت لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها