|

عکس مشترک ناهید کیانی و آزاده صمدی با تیپ های متفاوت

شب گذشته مراسمی برای قدر دانی از قهرمانان و افتخار آفرینان المپیک 2024 پاریس در یکی از مراکز خرید پایتخت (پردیس گالریا) برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب گذشته مراسمی برای قدر دانی از قهرمانان و افتخار آفرینان المپیک 2024 پاریس در یکی از مراکز خرید پایتخت (پردیس گالریا) برگزار شد که ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده، رضا علیپور، هادی ساروی، رحمان عموزاد، هادی ومهرورز ساعی از حاضران این مراسم بودند همچنین آزاده صمدی یکی از بازیگران حاضر در این مراسم به همراه حمید نعمت الله بوده است.

تصاویری نیز از این مراسم منتشر شده است که هم آزاده صمدی و هم دوقهرمان المپیک خبرساز و مورد توجه قرار گرفتند.

در یکی از این تصاویر شاهد ناهید کیانی و رضا علیپور در کنار یکدیگر هستیم که برای ثبت یک عکس دو نفره لبخند بر لب دارند و از قضا رنگ لباس هایشان هم باهم همخوانی دارد یا به قولی ست شده است.
6092125

رضا علیپور پیراهن مشکی چهارخانه با خط های سفیدش را با شلوار احتمالا بگ مشکی که نمایی از زاپ دارد ست کرده که رنگ مشکی این استایل چشم را می نوازد همچنین ساعتی در دست دارد که سیلور(نقره ای) است اما به زنجیر گلد (طلا) او هم خوانی آنچنانی ندارد بلاخره پسر بودن باید یکجا معلوم شود!

اما ناهید کیانی دختر خبرساز این روز ها و قهرمان خوبمان هم ست مانتو شلوار مشکی ترند این روزها را بر تن دارد که در عین سادگی استایل او را اولد مانی و جذاب کرده است همچنین برای تکمیل استایل خود از شال مشکی و دو انشگتر گلد مینیمال استفاده کرده است. آرایش صورت او بسیار ملیح  و دخترانه است و حتی ابرو های لیفت شده ترند شده در ایران  به این دخترانگی آرایش او دامن زده البته باید گفت ناهید کیانی در لباس ها ورزشی خود معصومیتی در چهره دارد که با این لباس ها انگار خبری از آن نیست.

فرد بعدی که خبرسازی کرده است آزاده صمدی بازیگر خوب کشورمان می باشد؛ این بازیگر به علت تاکید بر اهمیت ورزش در این مراسم حاظر شده که اتفاقا استایل او نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

این بازیگر پیراهنی بر تن دارد به رنگ سفید، می گوییم پیراهن زیرا قد این لباس اصلا به مانتو نمی خورد که آن را با شلوار بگ مشکی پارچه ای، شال مشکی و کتونی سفید ست کرده است که استایلی به شدت جدید برای او خلق کرده جای تعجب است لباسی مناسب برای مسافرت شمال یا حتی بیرون رفتن ساده برای این مراسم رسمی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها