|

هزینه های سفر به اردبیل / تو چمدونت رو ببند من بهت میگم چطور اقتصادی و کم خرج بری

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به اردبیل صحبت کردیم تا با برنامه ریزی دقیق تری به این سفر برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم الایام اینطور به ما یاد دادن که حتما پس انداز داشته باشیم و بدون پس انداز روزگارمون رو نگذرونیم چرا که آدم از دو فردای دیگه اش خبر نداره و ممکن هست که یه اتفاقی بیفته که شما پول لازم باشید حالا نه لزوما یه اتفاق بد مثلا شاید یه عروسی دعوت بشید که خب براتون غیرمنتظره بوده و خب مسلما برای آماده شدن برای این مراسم نیازمند صرف کردن هزینه های مختلف در زمینه های مختلف هستید و یا از اون شیرین تر ممکن هست که براتون یه سفر پیش بیاد مثلا با جمع دوستان اینطور برنامه ریزی کنید که برای عوض شدن حال و هواتون به یه سفر برید و خب در صورتی که پول توی جیبتون نباشه و پس انداز هم نداشته باشید این موقعیت رو از دست میدید که واقعا حیفه.

چرا که عمر کوتاهه و این تجربه ها و خاطره ها خوب هستن که موندگارن و خب چه راهی بهتر از سفر کردن برای کسب تجربه و ساختن خاطره های خوب پس همیشه برای این منظور پول پس اندازه کنید و در سخت ترین شرایط هم سالی یه بار رو یه مسافرت توپ برید چرا که ایرانمون پر از جاهای قشنگ و دیدنیه که تمومی نداره و از سفر به شیراز بگیر تا سفر به تبریز و... همه و همه میتونن لذت خودشون رو داشته باشن و شما رو با فرهنگ های مردم مختلف در کشورمون بیشتر آشنا کنن. ولی خب در ابتدا هم گفتیم که سفر پول میخواد به همین دلیل شما باید در صورتی که میخواهید به مسافرت برید برای این منظور برنامه ریزی داشته باشید و یه برآووردی از هزینه ها داشته باشید و بدونید چقدر پول لازم دارید به همین دلیل ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای مسافرت های مختلف صحبت میکنیم به همین دلیل در این مقاله هم میخواهیم درمورد هزینه های سفر به اردبیل صحبت کنیم تا در صورتی که قصد رفتن به این نقطه ی زیبا از ایران رو داشتید بدونید که باید برای این منظور چیکار کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به اردبیل

سفر به اردبیل وقتی هزینه ی عشق و حال برات به چشم نمیاد

یه سری ها یا پولش رو دارن و یا عشقش رو که سفرهاشون به صورت لوکس طوری باشه و هیچ کم وکسری در سفر حس نکنن که خب این دوستان برای رفتن به اردبیل نباید هیچ اذیتی به خودشون بدن و بهترین راه سفر مسلما رفتن با هواپیما هست و خب بلیط برای هر نفر با یه ایرلاین مثل ایران ایر از تهران به اردبیل برابر با 2,107,500 تومان خواهد بود.

خب بعد از این که رسیدید به شهر زیبای اردبیل باید به فکر محل اقامتتون باشید که مسلما از قبل رزروش کردید و برای این منظور میتونید به سراغ هتل های پنج ستاره در این شهر برید که یکی از اون ها هتل یاکاموز هست که برای یه شب اقامت در اتاقی که برای دو بزرگسال و یه خردسال جا داره باید مبلغ 4,692,000 پرداخت کنید.

هزینه های سفر به اردبیل

برای صرف غذا هم میتونید به رستوران های درجه یک این شهر مثل رستوران خانه تاریخی صادقی، باغ رستوران ساوالان و... سر بزنید.

هزینه های سفر به اردبیل

سفر به اردبیل وقتی دو دوتا چهارتا برات مهمه

خب این قسمت از مطلب به اون دسته از افرادی مربوط میشه که به صورت معقول برای رفتن به مسافرت پس انداز کردن و حالا دوست دارن که یه مسافرت دلچسب و همچنین خوش قیمت داشته باشن و خب این دوستان در صورتی که اردبیل رو برای این منظور انتخاب کردن میتونن برای رفتن به این شهر زیبا از ماشین شخصی استفاده کنن که خب خیلی بهتره چرا که شما برای گشت های داخل شهر هم هزینه ای برای تاکسی و اسنپ نمیدید و در صورتی هم که خودتون ماشین ندارید مجبور هستید برای اقتصادی شدن سفر با اتوبوس برید البته که شاید  الان براتون سوال پیش بیاد که خب قطار که هست که خب باید بگیم خیر اردبیل خط قطار نداره و شما نمیتونید از طریق راه آهن بهش سفر کنید و تنها گزینه هاتون یا سفر زمینی خواهد بود و یا سفر هوایی البته در صورتی هم که میخواهید با قطار برید باید ابتدا از تهران با قطار یا به تبریز برید و یا رشت و بعد از اونجا هم با اتوبوس به این شهر سفر کنید.

برای محل اقامتگاه هم شما میتونید از یه هتل دو ستاره استفاده کنید که خب مثلا برای هتل شورابیل اردبیل که دو ستاره هست و شما باید برای یه شب و یه اتاق برای دو بزرگسال و یه خردسال مبلغ 1,360,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به اردبیل

برای غذا هم میتونید در یه رستوارن با قیمت و کیفیت مناسب غذاتون رو میل کنید مثلا در رستوران قربان شما میتونید یه پرس چلوکباب سلطانی رو 200 هزارتومن خریداری کنید.

هزینه های سفر به اردبیل

سفر به اردبیل وقتی پولت خیلی کمه

خب این قسمت هم برای اون دسته از دوستان هست که برای سفرشون برنامه ریزی خاصی نکردن و سفر یهویی به اردبیل میخوان برن ولی خب اونقدرا برای این موضوع پول ندارن خب این دسته از افراد برای این منظور باید از اتوبوس استفاده کنن که بلیط اتوبوس برای هر نفر از تهران تا اردبیل برابر 405 هزارتومان هست.

برای محل اقامت هم مسافرخونه میتونه بهترین گزینه باشه مثلا برای یه اتاق بالکن دار و اقامت یک شبه در مسافرخونه خطایی باید مبلغ 599,000 تومان پرداخت کنید. برای خورد و خوراک هم بهتره خودتون آشپزی کنید.

هزینه های سفر به اردبیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها