|

بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل / به گفته خودشون تا حالا یکی ازینا خراب نشده!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها به جایگاه مهم و حیاتی گوشی در زندگی ها پی بردن و به نظرشون بدون این وسیله در زندگی روزمره شون اختلالات زیادی به وجود خواهد اومد مثلا شما تصور کنید که در خیابون از کسی دزدی میشه و یا یکی تصادف میکنه در صورتی که گوشی نباشه شما چطور میخواهید به پلیس و یا اورژانس زنگ بزنید و یا در صورتی که یه مقدار دیرتر به خونه میرسید و تنها راه ارتباطیتون با اعضای خانواده فقط و فقط گوشی هست چطور میخواهید به اون ها اطلاع بدید تا یه وقت نگرانتون نشن؟ خب اگر بخواهیم در مورد اهمیت وجود گوشی مثال های دیگه بزنیم خیلی زمانبر خواهد بود و این تنها یه سری مثال پیش پا افتاده و کوچک بود که در خصوص میزان مهم بودن گوشی زده شد.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما گوشی که انتخاب میکنید چه ویژگی ها و کیفیتی داره مثلا اگر از اون دسته از افرادی هستید که استفاده تون از گوشی زیاده و به این دلیل باتریش زود به زود خالی میشه باید یه محصولی که ظرفیت باتری بالا داره، فست شارژه و همچنین میزان نگه داشتن شارژش بالا هست رو انتخاب کنید تا یه وقت در صورتی که بهش نیاز داشتید دستتون رو توی پوست گردو نذاره و خاموش نشه. پس با این حساب میشه گفت که در صورتی که میخواهید یه گوشی تهیه کنید باید به نیازهای خودتون که لازمه اون گوشی برآوورده اش کنه توجه کنید و به به سراغ خرید برید. حالا در ما در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی هایی که پیشنهاد تعمیرکاران موبایل هستن رو بهتون معرفی کنیم که در زمینه های مختلف خوش درخشیدن و عملکرد خوبی دارن، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل

گوشی گلکسی A55 سامسونگ

به عنوان اولین محصولی که میخواهیم در بین بهترین ها از نظر تکنسین های موبایل بهتون معرفی کنیم رفتیم به سراغ یکی از کهکشانی های کمپانی کره ای سامسونگ که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی پیدا کرده یعنی گلکسی A55 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی ارائه میده. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون از اسکرول نرم و روان اون داره.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Exynos 1480 استفاده شده که قدرت و سرعت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصویرشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهیش هم خوبه.

بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل

گوشی موتورولا Edge 40 

همیشه وقتی راجع به غول های موبایل در کشور ما بحث میشه بینشون اسم سامسونگ و شیائومی به چشم میاد در حالی که یه سری دیگه از برندها هم هستن که گوشی های بسیار کیفیت تولید کردن طوری که میتونن در خیلی از موارد در رقابت با محصولات سامسونگ و شیائومی جلو بزنن مثلا کمپانی بنام و قدیمی موتورولا با تولید Edge 40 تونسته این کار رو کنه و اسم محصول خودش رو در بین بهترین ها و تاپ ها بیاره طوری که تکنسین های موبایل هم به خوبی اون معترف باشن.

این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.55 اینچ برخورداره که از نوع P-OLED هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 144 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو در اون بدون لگ و تاخیر مشاهده خواهید کرد. 

به عنوان پردازنده یه تراشه ی Dimensity 8020 تعبیه شده که کیفیت خوبی در به اجرا درآووردن برنامه های مختلف ارائه میکنه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 4400 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل

گوشی Xiaomi 13T Pro 

خب نوبتی هم که باشه نوبت دونستن راجع به یکی دیگه از بهترین گوشی ها از نظر تکنسین های موبایل هست که این بار از محصولات کمپانی چینی شیائومی هست یعنی Xiaomi 13T Pro که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.8 اینچ برخوداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 144 هرتزه. 

به عنوان پردازنده یه تراشه ی Dimensity 9200+ تعبیه شده که میتونه برنامه های سنگین رو به راحتی به اجرا دربیاره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخودار هست و طول عمر و دوام خوبی داره.

بهترین گوشی ها از نظر تعمیرکاران موبایل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها