|

هزینه های سفر به تفلیس / مقصد جدیدی که بلاگرای اینستا همه رفتن چون ارزونه ولی پز میدن

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به تفلیس براتون صحبت کردیم تا با برنامه ریزی و حساب شده به این سفر برید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در این دور و زمونه خیلی از افراد به ارزش زمان پی بردن و از این رو دوست دارن از وقت خودشون به بهترین شکل ممکن استفاده کنن مثلا برای یکی استفاده ی بهینه از زمان خلاصه میشه توی روزی سه چهار صفحه کتاب خوندن برای یکی اختصاص دادن یه بخشی از تایمش به خوشگذرونی اهمیت بالایی داره که خب این خوشگذرونی میتونه اشکال مختلفی داشته باشه مثلا برای یکی کافه گردی با رفقا هست برای یکی خرید کردنه و برای یکی دگیه هم سفر که مورد آخر دقیقا موضوع این مقاله ی ماست چرا که سفر یکی از بهترین مدل های خوشگذرونی هست از این رو شما با وجود هر عذر و بهونه ای که دارید باید حداقل سالی یه بار رو به مسافرت برید و روحتون رو جلا ببخشید.

ولی خب در این بین شاید وقتی اسم سفر میاد سوال های زیادی به ذهنمون برسه مثلا سفر داخلی بریم یا خارجی؟ هر کدوم از اون ها چقدر خرج برامون خواهد داشت و... که خب در صورتی که برای مقصد سفرهای داخلی موندید که به کجا برید گزینه هایی مثل سفر به رشت، سفر به شیراز و... وجود دارن که در مقالات قبلیمون در خصوص جزء به جزء هزینه هایی که برای این سفرها لازم هست صحبت کردیم اما حالا در این مطلب خودمون میخواهیم بریم به سراغ اون هایی که به دنبال زدن مهر خارجی روی پاسپورتشون هستن و دوست دارن که یه سفر خارجی رو تجربه کنن به همین دلیل میخواهیم در خصوص هزینه های سفر به تفلیس که پایتخت گرجستان هست صحبت کنیم اون هم به صورت لاکچری ترین حالت تا اقتصادی ترین، پس در صورتی که مایل هستید که در جریان جزئیات بیشتر قرار بگیرید، با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به تفلیس

سفر به تفلیس در ولخرج ترین حالت ممکن

این قسمت از مطلب مربوط به اون دسته از افرادی هست که دوست دارن به طور لاکچری سفر کنن که خب برای شروع این سفر به طور لاکچری اولین کاری که این افراد باید انجام بدن رزرو بلیط هواپیما هست که از تهران تا تفلیس با یه ایرلاین مثل کیش ایر باید حدود 3 میلیون و 470 هزار تومان پرداخت کنید و بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه که به تفلیس رسیدید باید به فکر محل اقامتتون باشید.

که برای این منظور میتونید در هتل های پنج ستاره ی این شهر ساکن بشید مثلا برای هتل آمباسادری تفلیس باید برای دو نفر در یه اتاق چیزی حدود 3 میلیون و دویست هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به تفلیس

برای میل کردن وعده های غذایی هم شما میتونید به رستوارن های لاکچری این شهر مثل رستوران اوتسی، رستوران تامارا و... سر بزنید که برای یه غذای لاکچری باید در کمترین حالت 60 لاری پرداخت کنید که در حال حاضر هر لاری چیزی حدود 22 هزار تومان هست.

هزینه های سفر به تفلیس

سفر به گرجستان به شکل اقتصادی

برای سفر به گرجستان در صورتی که میخواهید هزینه ی کمی خرج کنید میتونید برای رفت مسیر زمینی رو انتخاب کنید که خب برای مسیر زمینی قطار وجود نداره ولی خب برای این منظور اتوبوس وجود داره ولی شاید براتون جالب باشه که هزینه ی اتوبوس تا این شهر برابر با بلیط هواپیما هست پس بهتره که با همون هواپیما به این شهر سفر کنید.

اما در زمینه ی محل اقامت میتونید صرفه جویی کرده و از هتل های دو ستاره در این شهر استفاده کنید مثل هتل Ibis Budget Tbilisi Center که باید برای دو نفر و یه اتاق هر شب چیزی حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به تفلیس

برای غذا هم شما میتونید در رستوارن های معمولی این شهر غذا میل کنید و چیزی بین 50 تا 40 لاری پرداخت کنید.

هزینه های سفر به تفلیس

سفر ارزون به تفلیس

برای سفر ارزون هم مشخصه که باید از هواپیما استفاده کنید ولی در مورد غذا و خورد و خوراک و همچنین مکان اسکانتون میتونید صرفه جویی کنید مثلا برای غذا در یه رستوردان ارزون حدود 12 الی 25 لاری پرداخت کنید و برای اقامت هم میتونید در هاستل ها ساکن بشید مثلا هاستل هایی مثل هاستل زاگرابی، هاستل پوشکین و... از قیمت های مناسبی برخوردارن. همچنین در صورتی هم که بخواهید خودتون در هاستل غذا بپزید میتونید مواد غذایی رو با هزینه های زیر تهیه کنید:

هزینه هر کیلو برنج: 6 لاری

هزینه هر کیلو گوجه فرنگی: 5 لاری

هزینه هر کیلو پیاز: 3 لاری

هزینه هر کیلو سیب‌زمینی: 2.5 لاری

هزینه هر کیلو مرغ: 18 لاری

هزینه بسته 12 عددی تخم‌مرغ: 6 لاری

هزینه های سفر به تفلیس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها