|

از بین بردن ترک های پوستی خانگی / عالی برا رفع ترک های زایمان و ناشی از چاقی و لاغری

در این مقاله چند روش خانگی برای از بین بردن ترک های پوستی بهتون یاد دادیم که میتونن برای این منظور معجزه کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ظاهر یکی از اون چیزهای هست که برای افراد زیادی از اهمیت بالایی برخوردار هست ولی خب در برخی از اوقات پیش میاد که یه سری ها به صورت افراطی درگیر مسئله ی زیبایی میشن مثلا به همین دلیل هست که در حال حاضر تعداد عمل های زیبایی بسیار افزایش پیدا کرده و افراد زیادی میرن به سراغ این که سر و صورت خودشون رو با عمل تغییر بدن در حالی که خب این راه ریسک بسیار بالایی داره در حالی که شما میتونید خیلی از کارهای زیبایی رو با استفاده از ترفندهای آرایشی و یا روش های طبیعی و خانگی انجام بدید مثلا برای برجسته کردن لب هاتون به جای تزریق ژل میتونید به سراغ یادگیری برجسته کرن لب با آرایش برید و این عضو از صورتتون رو زیباتر به نظر بیارید.

یا در صورتی که شکل بینیتون رفته رو مختون میتونید با آموزش کانتور انواع بینی این عضو رو هم کوچک تر و صد البته زیباتر به نظر بیارید. پس با این حساب میشه گفت که راه های زیبایی در پیش روی شما بسیار زیاد هستن ولی موضوعی که مهمه این هست که شما کدوم راه رو در پیش بگیرید و باهاش جلو برید. مثلا یکی دیگه از مسائلی که برای خانوم ها بسیار رو مخ هست ترک های پوستیه و از این رو خیلی ها به دنبال این هستن که رد این ترک ها رو از روی پوستشون به کلی از بین ببرن و حاضرن برای این منظور حتی به سراغ هر عملی که وجود داره هم برن در حالی که ما در این مقاله میخواهیم چندتا راه خونگی برای از بین بردن ترک های پوستی بهتون یاد بدیم که حسابی به کارتون خواهد اومد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن ترک های پوستی خانگی

استفاده از روغن آرگان برای از بین بردن ترک های پوستی

ویتامین های موجود در روغن آرگان نظیر ویتامین A و E، اسیدهای چرب و همچنین مواد مغذی دیگر که توی روغن آرگان موجود هستن میتونن التهابات پوستی شما رو کاهش بدن به همین دلیل میتونید برای رفع ترک های پوستیتون به سراغ اون ها برید. این روغن میتونه خاصیت ارتجاعی پوست شما رو افزایش بده و از ایجاد ترک های جدید روی پوست شما هم جلوگیری کنه. پس در صورتی که توی روند افزایش و یا کاهش وزن هستید و نمیخواهید که پوست بدنتون ترک بخوره توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ روغن آرگان هست.

از بین بردن ترک های پوستی خانگی

درمان خانگی ترک پوستی با استفاده از سفیده تخم مرغ

توی سفیده ی تخم مرغ مقدار زیادی آمینو اسید و همچنین پروتئین وجود داره از این رو استفاده از این ماده برای از بین بردن ترک های پوستی میتونه یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشه چرا که سفیده ی تخم مرغ با داشتن این مواد میتونه سبب بهبود نشون های کشیدگی پوست بشه و همچنین پوست شما رو سفت تر کنه.

ار اون جایی هم که خشکی پوست باعث کشیدگی و همچنین ایجاد ترک پوستی میشه سفیده ی تخم مرغ میتونه یه گزینه ی فوق العاده برای رفع کشیدگی باشه.

از بین بردن ترک های پوستی خانگی

استفاده از وازلین برای از بین بردن ترک های پوستی

ترک های پوستی میتونه تا حد بسیار زیاد روی اعتماد به نفس شما تاثیر بذاره طوری که شاید دیگه شما از یه جایی به بعد به سراغ پوشیدن لباس های مجلسی و باز هم در مراسم هایی مثل عروسی ها نرید که خب این موضوع مسلما زیادی جالب نخواهد بود باید برای اون یه چاره ای بیندیشید که خب در این قسمت میخواهیم یه راه ارزون و کم هزینه برای از بین بردن این ترک ها بگیم که اون راه استفاده وازلین برای این منظور هست و خوبی هم که داره اینه که حتی از ایجاد ترک های جدید هم جلوگیری میکنه. در اصل وازلین از قدیم الایم برای رفع التهاب های پوستی، اگزما، رفع خشکی پوست و... به کار برده میشد. این ماده میتونه به خوبی هر چه تمام تر رطوبت پوست شما رو حفظ کرده و از خشکی و کشیدگی اون جلوگیری کنه و همچنین اجازه نده که پوستتون مجددا ترک بخوره.

از بین بردن ترک های پوستی خانگی

شی‌باتر

کره ی شی باتر رو از دونه ی درخت شی میگیرن و کاربردهای بسیار زیادی داره که یکی از اون ها رفع ترک های پوستی هست و این موضوع به دلیل وجود ویتامین A در این ماده هست که سبب بهبود گردش خون میشه و حتی زخم ها رو هم التیام میبخشه پس با این حساب میشه گفت که کره ی شی باتر یکی از روغن های ترمیم کننده ی فوق العاده برای پوست هست که شما میتونید برای رفع هر گونه ترک پوستی چه اون هایی که توی بارداری به وجود اومدن و چه اون هایی که به دلیل چاقی و لاغری به وجود اومدن به سراغش برید.

از بین بردن ترک های پوستی خانگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها